IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin taisi Maisa olla rehellinen, kun paljasti tulevaisuuden suunnitelmansa Sahralle:
" Maisa kielsi kuvaamasta häntä kotonaan ja alkoi siinä sitten kovasti pussailemaan Jukkaa. Ilkkui myös, että nyt minä vienkin sinun lapset!"
Siinäkö poliisimies hölmönä patsasteli ja kuunteli lällätystä, tajuamatta että hän on mitä parhain koston väline?! Voi luoja mitä touhua.
Ilmeisesti herra huumepoliisi ei motiivia ymmärtänyt vaikka se hierottiin huulilla hänelle naamaan. Ainakaan maitsua se ei pistänyt pihalle yön selkään vaan aamuun astihan tuo siellä sai olla, jos kerran tuo show oli illalla ja seiskan hörkkö kuvasi tämän kassialman poistumisen vasta seuraavana aamuna.
ja tämän teki nainen joka tehnyt lapsestaan lasun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kysyn että miksi ihmeessä miehet edelleen panee ja kai ihan siis haluavat panna tuota naista , sitä en vaan pysty ymmärtämään.
Mikko ja poliisi ovat kumpikin tavallisen näköisiä lähes viisikymppisiä miehiä eivätkä mitään miljonäärejä. Ovat täpinöissä kun kolmekymppinen kumitissi on halukas suhteeseen.
Maisa on 33 vuotias. Mikko on 46v ja Jukka on 48v.
Jotenkin en käsitä miten Maisa on vasta noin nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kysyn että miksi ihmeessä miehet edelleen panee ja kai ihan siis haluavat panna tuota naista , sitä en vaan pysty ymmärtämään.
Mikko ja poliisi ovat kumpikin tavallisen näköisiä lähes viisikymppisiä miehiä eivätkä mitään miljonäärejä. Ovat täpinöissä kun kolmekymppinen kumitissi on halukas suhteeseen.
Olen kyllä itse 47v mutta toi Maisa 33v vaikuttaa kyllä ulkoisesti ikäänsä vanhemmalta.
"Rikoslain mukaan kiristys on rikos. Kiristys tarkoittaa sitä, että joku pakottaa toisen luopumaan sellaisesta taloudellisesta edusta, johon kiristäjällä ei ole oikeutta. Kiristäminen tapahtuu uhkaamalla.
Kiristysuhkaus voi käsittää mitä tahansa edellyttäen, että uhkauksen toteuttamisella olisi uhrin näkökulmasta kielteisiä seurauksia. Siten tekijän ei tarvitse uhata uhria rikoksen tekemisellä, vaan kiristyksestä on kysymys myös tilanteessa, jossa uhria uhataan täysin laillisen teon toteuttamisella esimerkiksi rikosilmoituksen tekemisellä. Uhkaus saatetaan kohdistaa myös toiseen henkilöön kuin siihen, jolle uhkauksen toteuttamisesta aiheutuisi vahinkoa. Olennaista on, että uhkaus saa uhrin luopumaan jostakin taloudellisesta edusta. Taloudellisella edulla tarkoitetaan yleensä rahaa. Kiristämällä on kuitenkin mahdollista pakottaa uhri luopumaan myös esineistä tai pakottaa uhri suostumaan epäedulliseen sopimukseen."
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kiristys
Mutta pettäjä ei halua sitä ja sen kiristäjä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
kuka heitti Maisan bootsit pusikkoon>??????
Oliko sama pusikko, missä Hörkkö kyykisteli?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia, että hän saattaa olla aktiivinen ja rempseä petikaveri. Toisin kuin noin 99% Suomalaisista nakke nalkutajista
Saattaa toki, mutta ei hän kyllä muuten mitenkään rempseältä ja aktiiviselta ilopilleriltä vaikuta vaan ennemminkin melkoiselta hapannaamalta eli juurikin sellaiselta nalkuttavalta riivinraudalta.
Mutta ulkonäkö voi tietenkin pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itse 47v mutta toi Maisa 33v vaikuttaa kyllä ulkoisesti ikäänsä vanhemmalta.
Ja sisäisesti ikäänsä nuoremmalta ja lähinnä lapselliselta teiniltä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan maisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin ettei Maisa loputtomiin pysty pysyttelemään julkisuudesta pois. Nyt tulikin sitten kunnon pläjäys kerralla 😂 Loistavaa työtä Seiska lehdeltä, ei voi muuta sanoa.
Majaileeko se tuolla Jukan kämpillä vai miksi sillä oli mukana niin monta nyssäkkää?
Sahrahan tuossa julkisuutta hakee, piti taas saada Maisan nimen avulla turpa Seiskaan. Koko "suhteesta" ei ole muuta todistetta kuin Sahran puheet ja tämä nainenhan syyttelu Maisaa lasujen tehtailusta - Seiskassa tietenkin.
Jos ei ois Maisaa, ei ois tullut mitään juttuakaan Seiskaan. Jos poliisipartion vierailu ja välienselvittely ei vielä riitä sulle todisteeksi niin mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk. Ehkä nimenomaan tähdättiin Panuun. Mistä olikin ymmärtänyt saapua paikalle juuri dramaattisimmalla hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia, että hän saattaa olla aktiivinen ja rempseä petikaveri. Toisin kuin noin 99% Suomalaisista nakke nalkutajista
Siinä saa olla jo vastapuolellakin melkoisen rempseä kaveri kun nainen ruikkii ripulit pitkin petivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Maisa kiristää tuota Mikkoa jollakin tavalla. Joko tekaistuilla todisteilla huumeista, väkivallasta tai jostain hyväksikäytöstä.
Tämä huumepoliisi tuli sopivasti kuvioihin. Maisalla on siinä todistaja.
Erossa puolet talosta Maisalle. Satojen tuhansien putsaus.
talo >Nurmijärvellä, maksanut n 360 000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa Sahra sanoo:
"Menin asunnolle ja näin, että Maisa makasi Jukan vieressä sohvalla. Maisa tokaisi minulle, etten saisi kuvata häntä hänen kotonaan. Vastasin siihen, että anteeksi vain mutta olet minun kotonani."
Ilmankos se kuvittelee ja väittää olevansa kotirauhan rikkomisen uhri. Elää ihan jossain toisessa todellisuudessa.
Ei normaali ihminen valehtele olevansa raskaana ja kiristä sillä tiedolla yhden yön uhriaan. Aikamoiset metkut ollut "uransa" alusta alkaen. Yritteliäs ainakin on .
Hän on valehdellut poliisille erään miehen olevan murhaaja. Siinä jää jo aika pieneksi joku raskausfeikkaus.
Oli si pitänyt olla enemmän aikaa Monacossa
Vierailija kirjoitti:
Valloittiko Maisa Sahralta miehen? Ainakin Mikko on parempi tuloinen.
Nyt Sahra vois käydä iskee Mikon!
Eka lapsi isänsä kanssa asuu, kaipa tapaa äitiään tietenkin, toinen muutaman vuoden vanhempi.
Hitto kun ei lainaukset taaskaan toimi, mutta kopioidaan sitten.
"Kyllä monet naiset osaa olla vakuuttavia. Maailmalta löytyy näitä miehiä, jotka lankeavat, vain siksi koska nainen on kaunis ja monet kauniit naiset käyttävät ulkonäköään hyväkseen. Useimmissa tapauksissa taitaa olla vaan niin, että jotkin naiset esittävät tyhmää ja suloista, kunnes se totuus paljastuukin, että ei se nainen niin tyhmä ollut kuin antoi ymmärtää."
Mä olen varmaan maailman etovin ja autisti, mutta mä en ole ikinä onnistunut saamaan miestä. Eikä mun tajuntaan mene miten se on joillekin niin helppoa, kun ite olen kuin vieraalta planeetalta, vaikka olisin kuinka ihastunut ja tekisin kaikkeni, niin en vaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lensikö saapas Hörkköä päin? Miksi poliisimies ei itse kyennyt rauhoittelemaan tilannetta, vaan piti tilata ihan maija ja virka-apua paikalle?
Mikähän tällä lyylillä on suunnitelma? Miljonääriä ei tule enää saamaan, ja noilla tuloilla ei maksella kuin korkeintaan kaksion vuokraa. Varsinainen neropatti.
Vierailija kirjoitti:
"Kun Sahran ja Jukan eroprosessi oli käynnissä, Maisa oli tutustuttanut Jukan aviomieheensä it-Mikkoon.
Jukka kävi toistuvasti kesällä Maisan ja Mikon kotona Nurmijärvellä. Maisa oli perustellut Mikolle, että haluaa tukea kummilapsensa isää eroprosessin keskellä.
Mikko oli tullut Jukan kanssa hyvin toimeen. Pahaa-aavistamaton Mikko oli antanut Jukalle ohjeita erokriisistä selviämiseen sekä neuvoi tätä työhakemuksen tekemisessä, Sahra paljastaa."7
Eli huumepoliisi on työtön.
Eikö tämä ollut tismalleen sama toimintatapa, jota Maisa käytti pettäessään Latvalaa Mikon kanssa? Eli piti käydä tukemassa aviokriisin keskellä elävää perheystävää?
Viimeisten käänteiden jälkeen mä en enää ihmettele yhtään miksi ex-mies joutui auttamaan nyksää työhakemusten kanssa.