Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen

Vierailija
02.10.2024 |

Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350

Kommentit (431)

Vierailija
121/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.

Ja kuvittelet,  että naisesi on rinnallasi lopun elämää?

Täytät 60 niin 40 vaimosi vaihtaa sut 30 komistukseen 🤔

Miksi pitäisi olla rinnalla lopun elämää? Mikä sen funktio on? Kyllä vaikkapa 10 vuotta paljon nuoremman naisen kanssa yhdessä vietettyä laatuaikaa korvaa sen, että olisi ikävuodet 50 - kuolema sitten yksikseen. Lisäksi aika monella yli 50v ikäisellä miehellä on myös varallisuutta ostaa itselleen seksiseuraa silloin kun siltä tuntuu.  

Moni 50v ei jaksa panna. Mihin tarvitsevat niin paljon naisia? Tapailin hetken viisikymppistä miestä ja hän oli usein vihaisella päällä. Ei saanut koskea eikä halunnut seksiä edes päivittäin. Itse olin päivittäin halukas ja monta kertaa. En jaksanut häntä sitten enää. 

Vierailija
122/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri noin. Jos ukko elää esim. 80 vuotiaaksi nainen on vasta 55."

Ei sitä kannata miettiä. Sitä kestää sen mitä kestää ja on mukavaa yhdessä  Aina voi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikäero jossain vaiheessa tulee vastaan, ei voi mitään. Kaikilla 50v ole mahdollisuutta saada nuoren naisen kiinnostusta, jos on punakka ja pönäkkä mies. Tuo mies on normaalia komeampi 50v,mutta kaikki eivät ole. Turha valehdella itselleen. 

Tämä 

Tuo mies ei mitenkään komea ole ikäisekseen

Vierailija
124/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän rakkaus kahden ihmisen välillä tunne ikää. 

Rakkautta on varmasti, mutta epäilen ettei toisiaan kohtaan siinä määrin kuin jaettua rakkautta rahaa kohtaan...

Toisaalta, jos nainen tahtoo rahaa ja mies trofeevaimon, niin kumpikin saa mitä haluaa. 

Bonuksena kumpikin on pois markkinoilta sotkemasta niiden asioita, jotka haluavat todellista rakkautta ja kumppanuutta. 

Vierailija
125/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Tuolla äijällä on just samanlainen turpa ja ilme kuin prinsessa Madeleinen ukolla. Molemmat inhottavan näköisiä ja oloisia. Tuolla akalla on naama botoksilla.

Vierailija
126/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun pari, toisin kuin kirjoittajat täällä, vaikuttavat ymmärtäneen elämässä jotain mitä moni ei ymmärrä ikinä. Täytyy osata elää hetkessä. Jos kaikki muu on hyvin, vakaat tulot ja työ sekä terveyttä, miksi pitäisi murehtia jostain 30v päästä häämöttävässä kun kaikki voi olla ohi huomenna.

Vastaavaa tilannetta toisin päin, täälläkin ylistettäisiin. Kuinka rohkea nainen on saanut ja ottanut itselleen nuoren miehen. Tietysti erona on se että jutun pariskunta voi vielä haaveilla perheenlisäyksestäkin, eikä suhde ole yksiselitteisesti fyysistä pikanautintoa.

Elämä on, luonto on.

Vierailija
127/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule olemaan kovinkaan hääviä elämä noilla. Minä olen puolisoni kanssa melkein saman ikäinen ja aiomme vanheta yhdessä.

Vierailija
128/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän rakkaus kahden ihmisen välillä tunne ikää. 

Rakkautta on varmasti, mutta epäilen ettei toisiaan kohtaan siinä määrin kuin jaettua rakkautta rahaa kohtaan...

Valitettavasti voin kokemuksesta kertoa, että rakastua voi vanhempaan mieheen. Ja tuntea äärimmäistä seksuaalista vetovoimaa. Sitä haluaa avioon asti. Ei saa toista mielestään. Ei aina ole rahasta kyse, vaikka miehellä sitä olisikin. Onnenonkijat kyllä erottuvat joukosta aika nopeasti. 

Äläpäs nyt. 

Enemmän on niitä patuja, jotka luulevat kaikkien kaupankassojenkin flirttailevan kanssaan. Tällaiset lehtiartikkelit vaan ylläpitävät patujen hullusinaatioita.

Hän ei ollut mikään patu, vaan urheileva yritysjohtaja. Hänen työstään en tosin tiennyt alussa mitään. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Hän ei ollut myöskään suomalainen mutta oli kotoisin hyvin läheltä Suomea. 

Vierailija
129/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on ihminen, jonka sanavarastoon kuuluu sana "apukoululainen"? Äitini on 85 vuotta vanha ja puhuu "apuhoitajista",

Vierailija
130/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään vanhemman oloinen mies tyttärensä kanssa kuvassa.

Vierailija
131/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin komea, hyväkroppainen mies. Harvinainen näky Suomessa! 

Vierailija
132/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete on nyt 2 kertaa vanhempi kuin Julia. Kyllä se tuossa 25v ja 50v iässä vielä menettelee, mutta entä kun Julia on 50v, niin Pete on silloin jo 100-vuotias äijänkäppyrä?

Vierailija
133/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla rinnalla lopun elämää? Mikä sen funktio on? Kyllä vaikkapa 10 vuotta paljon nuoremman naisen kanssa yhdessä vietettyä laatuaikaa korvaa sen, että olisi ikävuodet 50 - kuolema sitten yksikseen. Lisäksi aika monella yli 50v ikäisellä miehellä on myös varallisuutta ostaa itselleen seksiseuraa silloin kun siltä tuntuu.  

Moni 50v ei jaksa panna. Mihin tarvitsevat niin paljon naisia? Tapailin hetken viisikymppistä miestä ja hän oli usein vihaisella päällä. Ei saanut koskea eikä halunnut seksiä edes päivi

Etsi semmoinen erotomaani. Nuo jaksaa panna. Niitä vaan pitäisi kestää ihmisinäkin mikä onnistuu jos olet itse samanlainen. Teillähän on silloin yhteinen intohimo.

Vierailija
134/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni 50v ei jaksa panna. Mihin tarvitsevat niin paljon naisia? Tapailin hetken viisikymppistä miestä ja hän oli usein vihaisella päällä. Ei saanut koskea eikä halunnut seksiä edes päivi

Kertoo ehkä jotain sinusta. Ei miehestä.

Vierailija
135/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sillä sitten enää on väliä?

Vierailija
136/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete on nyt 2 kertaa vanhempi kuin Julia. Kyllä se tuossa 25v ja 50v iässä vielä menettelee, mutta entä kun Julia on 50v, niin Pete on silloin jo 100-vuotias äijänkäppyrä?

Vanhemmilla naislila ne aivot ei toimi. En ihmettele että nuoremmat naiset kiinnostaa.

Vierailija
137/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen 50 v mies halua olla jonkun somevaikuttajan kanssa. Siis puhun nyt älykkäistä, menestyksekkäistä miehistä. Se, että viisikymppinen roikkuu jossain instassaon jo red flag. Jos on menestynyt niin ei ole halua, eikä aikaa päivittää jotain instaa. Minusta säälittävää. 

Vierailija
138/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kerran nähnyt jotain, on vaikea olla näkemättä. Ja puhun omasta kokemuksesta 24 vuoden ikäeron suhteessa.

Mies on narsisti tai muu tunnevammainen, joka on jäänyt ainakin tunnetasolla ikiteiniksi.

Nainen taas on miellyttäjäksi kasvatettu, joka ei ole saanut lapsivanhemmaltaan huomiota ja hoivaa. Nyt hän siirtyy lapsivamhemmasta lapsimieheen. 

Nainen on kypsä ikäisekseen, koska hänen on ollut oltava aikuinen jo lapsena. Mies taas ei ole kypsää päivää nähnytkään.

Jossain vaiheessa nainen alkaa tajuta, ettei heidän kehitystasonsa koskaan kohtaa. Nainen kasvaa ja kehittyy lisää. Mies jumittaa henkisessä kypsyydessä samassa pisteessä, jossa on ollut koko elämänsä.

Terveiset terapiasta eikä yhtään mieslasta enää.

Hyvin analysoit! Mä en saanut päähäni miksi nainen näyttää yhtä aikaa lapselliselta ja tätimäiseltä, mutta noin se tosiaan on.

Kuin pikkutyttö äidin vaatteissa. Ilme on tosiaan miellyttäjän. 

Vierailija
139/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin saa lukea, että Pete 25 v seurustelee Julia 50 v kanssa.

Kyllä itse olisin lapsen vanhempana erittäin pettynyt. Ei ole normaalia tuo. Joku vika pitää olla täässä taas tuon Julian päässä. Oman isän kanssa jotain ongelmia vai mikä?

Vierailija
140/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule olemaan kovinkaan hääviä elämä noilla. Minä olen puolisoni kanssa melkein saman ikäinen ja aiomme vanheta yhdessä.

Sinun mielestä. Mitä sanoo mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi