IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Juuri noin. Jos ukko elää esim. 80 vuotiaaksi nainen on vasta 55.
Onpa kauheeta. Se nuorempi mies voi vaikka vammautua tai sairastua ja sitten täytyy häntä hoitaa päivittäin. Mitään vaan voi sattua. Ja tuokin mies voi elää pitkään hyväkuntoisena. Koskaan ei tiedä.
Lähes yhtä harvaa naista kenenkään kyrvän koko. Nuo naiset on sitten ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Lohduttava uutinen, että voisin saada vielä 25v naisia kun itse täytän 50v, eihän tässä ole mitään hätää.
Mutta sä et ole toi artikkelin mies. Tuskin lähelläkään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsoisi tuon näköistä miestä, onko tämä nykyään parasta mitä voi saada? Vai onko niin, ettei tuo nainen kelpaa nuoremmilleen. Omakin poikani suhtautuu hyvin kriittisesti muokattuihin naisiin.
Itse taas oikein ihmettelin, että onko Suomessa todella noin komeita miehiä.
Ihmisillä on usein tasonsa ja piirinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Näin se menee. Yleensä aikuisena katuu suhteita vanhojen ukkojen kanssa.
Onneksi Pete edes tarjoaa Julialle hyvät oltavat, eikä ole joku köyhä juoppo.Näyttää lompakko kummasti silottavan ikäeroa..ei mitään uutta länsirintamalta..
Tämä on ihan venäläistyylistä. Pietarissa ja Moskovassa näki näitä pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä.
Ei, se on elämän tuomaa kokemusta ja tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsoisi tuon näköistä miestä, onko tämä nykyään parasta mitä voi saada? Vai onko niin, ettei tuo nainen kelpaa nuoremmilleen. Omakin poikani suhtautuu hyvin kriittisesti muokattuihin naisiin.
Niin, minä lähinnä mietin työpaikan miehiä ja kadulla kulkevia. Ei ole noin komeaa näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rakkaus kahden ihmisen välillä tunne ikää.
Rakkautta on varmasti, mutta epäilen ettei toisiaan kohtaan siinä määrin kuin jaettua rakkautta rahaa kohtaan...
Vierailija kirjoitti:
Minusta tästä tuli hyvä mieli. Rakastunut pari, miksi se herättää niin monissa negatiivisia tunteita?
Sitä ei tietenkään vielä tiedä mitä suhteelle tapahtuu myöhemmin. Onhan se eri asia sitten, kun he ovat vaikkapa 30 ja 65. Mutta eipä sitä ikinä mistään suhteesta tiedä etukäteen, että kestääkö loppuun asti.
Joka tapauksessa on kiva, että heillä on nyt toisensa.
Ihmiset ovat kateellisia kun ei kestetä toisten onnea.
AP:n argumentti ikääntyneemmästä Adamista kaatuu siihen, että syntiinlankeemusta ei vielä ollut tapahtunut - ei ollut rypistymistä, eikä harmaantumista myöskään, joita lähenevä kuolema tuo tullessaan. Nuorelle miehelle luotiin nuori nainen rakastetuksi ja ystäväksi - avuksi yksinäisyyteen.
Uutisen miehen ulkonäköä ei ole syytä parjata, on oikein hyvin säilynyt 50 - vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ikäero jossain vaiheessa tulee vastaan, ei voi mitään. Kaikilla 50v ole mahdollisuutta saada nuoren naisen kiinnostusta, jos on punakka ja pönäkkä mies. Tuo mies on normaalia komeampi 50v,mutta kaikki eivät ole. Turha valehdella itselleen.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta on varmasti, mutta epäilen ettei toisiaan kohtaan siinä määrin kuin jaettua rakkautta rahaa kohtaan...
Valitettavasti voin kokemuksesta kertoa, että rakastua voi vanhempaan mieheen. Ja tuntea äärimmäistä seksuaalista vetovoimaa. Sitä haluaa avioon asti. Ei saa toista mielestään. Ei aina ole rahasta kyse, vaikka miehellä sitä olisikin. Onnenonkijat kyllä erottuvat joukosta aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohduttava uutinen, että voisin saada vielä 25v naisia kun itse täytän 50v, eihän tässä ole mitään hätää.
Mutta sä et ole toi artikkelin mies. Tuskin lähelläkään 😁
Kpää
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti molemmat muistuttavat nelikymppisiä. Eli kukaan tuskin edes huomaamitään.
Luulin miestä naista nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti voin kokemuksesta kertoa, että rakastua voi vanhempaan mieheen. Ja tuntea äärimmäistä seksuaalista vetovoimaa. Sitä haluaa avioon asti. Ei saa toista mielestään. Ei aina ole rahasta kyse, vaikka miehellä sitä olisikin. Onnenonkijat kyllä erottuvat joukosta aika nopeasti.
Äläpäs nyt.
Enemmän on niitä patuja, jotka luulevat kaikkien kaupankassojenkin flirttailevan kanssaan. Tällaiset lehtiartikkelit vaan ylläpitävät patujen hullusinaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minä lähinnä mietin työpaikan miehiä ja kadulla kulkevia. Ei ole noin komeaa näkynyt.
Älä selittele itseäsi tyhmimmille.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, se on hyvällä tuurilla varakas leski 20 vuoden päästä. Eli 45-vuotiaana, jolloin on naisilla seksuaalinen kukoistuskausi. Silloin voi ottaa nuoren viriilin rattopojan itselleen.
Turha sinun on aikuista, oikeustoimikelpoista naista sääliä. Eiköhän tuo tiedä, mitä on tekemässä.
Miesparkaa tässä enemmän sääli tulee, kun on vielä tuossa iässä kullervonsa vietävissä eikä tajua tulevansa vedätetyksi.
Pitkä ja tyhjänpäiväinen jaaritus oli saatu erisukupolvisesta parista aikaan.
Ainoa viesti oli ettei ikä merkitse mitään. Kumma ettei näissä ihmisissä ollut mitään muuta mainittavaa.
Ja ikä kyllä merkitsee. Jo viiden vuoden päästä nainen alkaa tuskastua rahjukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.
Hyi !🤮