IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Mitä sitten? Itse olen ollut suhteessa 19-vuotiaasta saakka yli 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja nyt olen jo 34 v. Tässä 15 vuoden aikana on kerinnyt tapahtua yhtä sun toista. Ja meno jatkuu toivottavasti vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies ja tapailen 21-vuotiasta naista.
Ja kuvittelet, että naisesi on rinnallasi lopun elämää?
Täytät 60 niin 40 vaimosi vaihtaa sut 30 komistukseen 🤔
Miksi pitäisi olla rinnalla lopun elämää? Mikä sen funktio on? Kyllä vaikkapa 10 vuotta paljon nuoremman naisen kanssa yhdessä vietettyä laatuaikaa korvaa sen, että olisi ikävuodet 50 - kuolema sitten yksikseen. Lisäksi aika monella yli 50v ikäisellä miehellä on myös varallisuutta ostaa itselleen seksiseuraa silloin kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan. Nuorena haluaa raikasta nuorta miestä.
Ei ole enään nuori. Ihan aikuinen. Nuoruus meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Voi olla lisäksi myös iso penis.
Tuskin, se ei riitä, isompia on nuoremmilla miehillä ja kovempia.
Rahaa on, se tuli kyllä ilmi jutusta.
Nuorten miesten sperman laatu on huonoa tutkimusten mukaan, ja kivekset pienet. Lisäksi heillä on paljon erektio ongelmia. Tästä on ollut useasti mediassa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ulkonäöllisesti näytä että olis noin paljon ikäeroa. Nainen näyttää kolmekymppiseltä ja mies nelikymppiseltä.
En yhtään ihmettele että itsekin arvioivat toistensa iät väärin.
Nainen ei kyllä ole mikään ihmeellinen. Tusinatarja, joita näkee päivittäin katukuvassa. Mies näyttää epätyypilliseltä suomalaiselta.
Mies näyttää kuitenkin nuoremmalta kuin mitä normi viiskybäne mies näyttää. Jos sillä nyt on merkitystä. Tai onhan sillä tavallaan. Parikymppisille ulkonäkö merkitsee parinvalinnassa.
Kaksi ihmistä tapaa ja rakastuu. Jännä miten tuollainenkin asia voi mennä näin pahasti tunteisiin joillekin vauvan kirjoittajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, että tapailen häntä. Miksi luulet minun haluavan vakavaa suhdetta? Mä en ymmärrä tuota mentaliteettia, että parisuhde olisi joku tavoiteltava olotila. Kannattaa muuten opetella kirjoittamaan ja lukemaan. Tekstisi on kuin apukoululaisen tuotos.
Nuorena naisena en koskaan olisi voinut kuvitella moista. Omanikäisiä, komeita ja älykkäitä miehiä riitti aina. Joidenkin on tyydyttävä toisenlaisiin vaihtoehtoihin, ymmärrän senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
jep, itse tuhlasin elämästäni 15v yli 10v vanhemman "nuorekkaan" miehen kanssa (lue henkisesti pikkupoika, jota ei silloin nuorempana itse hoksanut). Mutta kukin tekee omat valintansa.
Vanhenit.
Vierailija kirjoitti:
Mies näyttää kuitenkin nuoremmalta kuin mitä normi viiskybäne mies näyttää. Jos sillä nyt on merkitystä. Tai onhan sillä tavallaan. Parikymppisille ulkonäkö merkitsee parinvalinnassa.
Nuorten vaatteet, harmaat värjätty pois, botoksia ja huulitäytteet. Kuin joku homo.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei edes näytä nuoremmalta vaan ikäiseltään. Mutta tuo tyyli ja normaalipainoisuus auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten vaatteet, harmaat värjätty pois, botoksia ja huulitäytteet. Kuin joku homo.
Parin molemmat osapuolet ovat tainneet käydä useammilla pistoksilla. Naurattaa nämä pellet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, että tapailen häntä. Miksi luulet minun haluavan vakavaa suhdetta? Mä en ymmärrä tuota mentaliteettia, että parisuhde olisi joku tavoiteltava olotila. Kannattaa muuten opetella kirjoittamaan ja lukemaan. Tekstisi on kuin apukoululaisen tuotos.
Luuletko, että joku valheitasi uskoo?
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Mitä tiedät että sen isä on tehnyt lapsen 25 vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin molemmat osapuolet ovat tainneet käydä useammilla pistoksilla. Naurattaa nämä pellet.
Varmaan yhdessä käyvät ja mies maksaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Voi olla lisäksi myös iso penis.
Tuskin, se ei riitä, isompia on nuoremmilla miehillä ja kovempia.
Rahaa on, se tuli kyllä ilmi jutusta.
Nuorten miesten sperman laatu on huonoa tutkimusten mukaan, ja kivekset pienet. Lisäksi heillä on paljon erektio ongelmia. Tästä on ollut useasti mediassa juttua.
Nuorten miesten erektio-ongelmat johtuvat sosiaalisesta paineesta ja siitä, ettei olla aidosti seksuaalisia. Pitää makaa mahdollisimman monen muikkelin kanssa, vaikkei kiinnostaisikaan. Pitää mahtailla kavereille ja itsensä peluriksi ajattelu nostaa itsetuntoa mukavasti.
Suurin syy on kuitenkin se, etteivät ole aidosti seksuaalisia. Hyvin seksuaalinen ihminen harvemmin kokee erektio-ongelmia, koska seksi kiinnostaa ja panettaa aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei edes näytä nuoremmalta vaan ikäiseltään. Mutta tuo tyyli ja normaalipainoisuus auttaa.
Suurimmalla osalla viisikymppisistä on tosiaan kaljamaha ja ovat lihavia. Vaatteetkin jostain tokmannilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhdessä käyvät ja mies maksaa 🤣
Sinunlaistesi mukaan mies aina maksaa. Oli se mies sitten raksaukko, taksinkuljettaja tai yritysjohtaja.
Sääli sinä vain rauhassa. Miksi pitäisi ottaa joku omanikäinen, johon ei tunne vetoa? Ymmärrän hyvin jos nainen ihastuu vanhempaan mieheen. Itsekään en tuon ikäisenä ollut kiinnostunut omanikäisistä. He olivat jotenkin tyhmiä ja lapsellisia tai sitten ei vaan kolahtanut. Seurustelin parikymppisenä pitkään itseäni yli 20 vuotta vanhemman komistuksen kanssa. Hän piti itsestään hyvää huolta, oli fiksu, kielitaitoinen ja hyvässä työssä. Meillä oli samanlainen huumorintaju. Hän oli elämäni rakkaus. Toisin oli niiden omanikäisten kanssa. Ei millään synkannut.
N40