IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
18 sivua naisten ulinaa.
Mies nyt vanhenee kuin viini, ja nainen kuin piimä. Mies voi siittää lapsia lapsia koko ikänsä eli on hedelmällinen aina. Nainen on hedelmällinen ikävuoteen 45max.
Deal with it. Ei tarvitse ulista 18 sivun verran
Tämä nykyaika on ihan skitsofreenistä. Toisaalta itketään sitä, että seksin pitäisi olla yksityisasia ja kauhistellaan sitä, että siitä kirjoitetaan niin paljon. Kuitenkin näissä suhdejutuissa hirveä kana- ja kukkolauma hyökkää nokkimaan, ikään kuin asia heille kuuluisi jollain ihmeellisellä tavalla. Onnea Julialle ja Petelle, toivottavasti ovat onnellisia yhdessä.
Patella on kissanpäivät pääsee kairaamaan kaksikymppistä sydämmensä kyllyydestä kakkoseen. Nainen joutuu varmaan palaamaan takaisin vaippoihin kun kakkonen on niin kovilla. Mmm oisin mielellään Pate
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyaika on ihan skitsofreenistä. Toisaalta itketään sitä, että seksin pitäisi olla yksityisasia ja kauhistellaan sitä, että siitä kirjoitetaan niin paljon. Kuitenkin näissä suhdejutuissa hirveä kana- ja kukkolauma hyökkää nokkimaan, ikään kuin asia heille kuuluisi jollain ihmeellisellä tavalla. Onnea Julialle ja Petelle, toivottavasti ovat onnellisia yhdessä.
Mitäs nokkimista tässä on. Kerrotaan vain omia ja muiden naisten kokemuksia. Vähän realiteetteja peliin.
Vierailija kirjoitti:
18 sivua naisten ulinaa.
Mies nyt vanhenee kuin viini, ja nainen kuin piimä. Mies voi siittää lapsia lapsia koko ikänsä eli on hedelmällinen aina. Nainen on hedelmällinen ikävuoteen 45max.
Juu juu.
Kauniita kuvia isästä ja tyttärestä.
Vierailija kirjoitti:
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Makunsa toki kullakin, mutta ei Pete kyllä mun mielestä näytä komealta ja karismaattiselta. Ihan tavallisen näköinen mies.
N45
Vierailija kirjoitti:
Patella on kissanpäivät pääsee kairaamaan kaksikymppistä sydämmensä kyllyydestä kakkoseen. Nainen joutuu varmaan palaamaan takaisin vaippoihin kun kakkonen on niin kovilla. Mmm oisin mielellään Pate
Mies on Pete ja sulla on sairas pakkomielle anaaliseksistä.
Mitenkäs Sauli, 76 ja Jenni, 47? Herättääkö samanlaista vihaa?
En edes kiinnostuisi katsomaan noita missään ravintolassa, ihan normaalin näköinen pari enkä huomaa ikäeroa edes hyvin. Ihmisillä on taipumus luulla olevansa kiinnostavampia mitä ovatkaan, tuskin ketään jaksaa tämmöiset kiinnostaa niin paljoa että oikeesti tuijottaisivat normaalia vilkaisua enempää.
Onko AP oikeasti niin yksinkertainen että kuvittelee tällaisia. Eiköhän se hyvän suhteen salaisuus ole että ihmiset sopivat yhteen ja rakastavat toisiaan, oli sitten samanikäisiä tai ikäero miten päin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs Sauli, 76 ja Jenni, 47? Herättääkö samanlaista vihaa?
Sun täytyy kysyä ap:lta joka tämän ketjun naisvihoissaan aloitti.
Ainakin artikkelin kuvien perusteella tyttö laittautuu ikäistään vanhemman oloisesti, niin siinä mielessä ihan tasapainoinen pari. Moni tuntemani päälle kolmekymppinenkään ei pukeudu noin "aikuismaisesti", vaan vielä hyvin teinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on Pete ja sulla on sairas pakkomielle anaaliseksistä.
Se johtuu siitä että siihen persu on tottunut lapsuudenkodissa😅
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Näin se on. Olin itsekin alle kolmikymppisenä suhteessa lähes 50v mieheen. Silloin se oli niin jännää ja ihanaa, nyt kun itse olen lähes 50, niin lähinnä oksettaa muistella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.
Nuoruuden eläminen ei tarkoita itseä vuosikymmeniä vanhemman miehen kanssa seurustelua. Siinä, kun omat kaverit pitävät hauskaa ja nauttivat nuoruudestaan, vanhan kanssa seurusteleva käy perjantaisin Prismassa ostamassa viikonlopun ostokset, siivoaa lauantaina, tekee ruokaa ja käy illalla saunassa. Nukkumaan sitten Kymppiuutisten jälkeen. Oi että, käy ihan kateeksi tuollainen nuoruus.
Sinäkö määräät miten kukakin saa elää elämäänsä? Eikö pieneen mieleesi mahdu, että ihmiset ovat erilaisia ja siten myös heidän käsityksensä hyvästä elämästä eroavat toisistaan. Se että joku haluaa elää nuoruutensa vanhemman miehen kanssa ja elää tas
Siinä jää oma itsenäistymisvaihe välistä, kun nippanappa täysi-ikäinen nuori nainen siirtyy suoraan lapsuudenkodistaan isänsä ikäisen miehen kanssa asumaan. Jossain vaiheessa se rupeaa kaihertamaan, mutt myöhäistä se sitten enää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28
Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Pedari palstalla.
Mamman logiikka: mies tapailee nuorta naista, on pedari.
Lapsen kroppa tuossa asian tekee ja se, että mainitsee 15-16 näköiseksi. Hyi helv.
Vierailija kirjoitti:
18 sivua naisten ulinaa.
Vammaisia ja skitsoja lapsia ainakin. Kyllä ne miehenkin solut vanhenee. Ja perse roikkuu.
Sähän voit miettiä kuinka paljon sua hotsittaa ryhtyä vanhempiesi omaishoitajiksi, kun sen aika on. Ei se sen herkumpaa ole kumppaninkaan kohdalla. Ehkä jopa vähemmän herkkua.