IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Eiköhån siinä käy kuten Kertulle ja Samille. Lopulta kuitenkin eri odotukset tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Makunsa toki kullakin, mutta ei Pete kyllä mun mielestä näytä komealta ja karismaattiselta. Ihan tavallisen näköinen mies.
N45
Naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina ja jos niitä ei viehätä joku komea julkkis, niin se on niiden mielestä tavis. Ette osaa arvioida objektiivisesti miehen ulkonäköä.
Et sitten ole kuullut, että ihmisillä on erilaiset maut? Toisen komea ja toiselle tavis. En voi mitään sille, että Pete on mun silmissä tavis. Ei ole komea. Tiedän useita miehiä jotka ovat komeita ja mun makuun. Joku toinen voisi noista miehistä olla eri mieltä.
Hölmöä väittää, että naiset ei osaa objektiivisesti arvioida miesten ulkonäköä. Kyllä moni osaa ja sehän perustuu pitkälti jokaisen omaan makuun. Sama juttu kun miehet arvioivat naisten ulkonäköä. Ette te ole yhtään sen kummempia.
N45
Miehille riittää et on normaali naama, jossa paljon meikkiä ja isot tissit ja kapea uuma. Pitkät hiukset. Se on kaunis.
Naisille miehen komeudessa on yhtä montaa muuttujaa kuin naisiakin. Naisilla ei ole yhtenäistä miesmakua. Joku tykkää laatikkoleuasta, toinen ei voi sietää. Sama pitkien hiusten kanssa tai suuressa määrässä lihaksia.
Ei voi putkiaivo tätä käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Makunsa toki kullakin, mutta ei Pete kyllä mun mielestä näytä komealta ja karismaattiselta. Ihan tavallisen näköinen mies.
N45
Naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina ja jos niitä ei viehätä joku komea julkkis, niin se on niiden mielestä tavis. Ette osaa arvioida objektiivisesti miehen ulkonäköä.
Et sitten ole kuullut, että ihmisillä on erilaiset maut? Toisen komea ja toiselle tavis. En voi mitään sille, että Pete on mun silmissä tavis. Ei ole komea. Tiedän useita miehiä jotka ovat komeita ja mun makuun. Joku toinen voisi noista miehistä olla eri mieltä.
Hölmöä väittää, ett
Joopajoo, sen saman top 20% lauman joukosta ne teidän mielestä mielenkiintoiset miehet aina löytyvät, vaikka teidän mielipiteet siitä ketkä niistä ovat ne kaikista komeimmat hieman eroavat.
Joopajoo, sen saman top 20% lauman joukosta ne teidän mielestä mielenkiintoiset miehet aina löytyvät, vaikka teidän mielipiteet siitä ketkä niistä ovat ne kaikista komeimmat hieman eroavat.
No mut siitä ollaan oltu yhtämieltä, että Pete ei tuohon 20 % kuulu. Eikös?
Vierailija kirjoitti:
Mies näyttää kuuskymppiseltä. Ovat kuin isä ja tytär. En ihmettele, jos ihmiset tuijottavat. Pervoa. Nainen näyttää lapselliselta.
Minusta nainen näyttää yli 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Et sitten ole kuullut, että ihmisillä on erilaiset maut? Toisen komea ja toiselle tavis. En voi mitään sille, että Pete on mun silmissä tavis. Ei ole komea. Tiedän useita miehiä jotka ovat komeita ja mun makuun. Joku toinen voisi noista miehistä o
Miten tämä eroaa miehistä? Jos mieheltä kysytään kuka on hyvännäköinen nainen, niin mies alkaa kertoa naapurin lihavasta Pirkosta?? Kyllä ne ihan samat julkkisnaiset niissä miesten listoissa pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Tai sitten on tosi kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhån siinä käy kuten Kertulle ja Samille. Lopulta kuitenkin eri odotukset tulevaisuudesta.
Asiat ja arvot pitäisi selvittää ennen yhteen menoa. Sitten ei tule ongelmia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28
Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Pedari palstalla.
Suojaikäraja on 16 ei 19.
Mikäs siinä jos joku nuorempi nainen tykkää vanhemmista miehistä. Eihän asia kenellekään kuulu.
Aivan sopiva ikäero, av-mammat hiljaa!
Kerttu ja Sami, hesa
Vierailija kirjoitti:
Aivan sopiva ikäero, av-mammat hiljaa!
Kerttu ja Sami, hesa
Komppaamme edellistä.
Helmi ja Ilkka, Kirkkonummi/rauma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä.
Minä ajattelen, että jokainen aikuinen on vapaa tekemään miten tahtoo. Tuntemani viisaat miehet arvostavat naisessa kypsyyttä ja sitä, että nainen on henkisesti samalla tasolla. Näillä viisailla ihmisillä, niin naisilla kuin miehilläkin, on seuraava tunne: se 20 vuotta nuorempi ihminen voi olla kaunis/komea ja oikein mukava, mutta ei henkisesti samalla tasolla. Ei sillä kaksikymppisellä voi olla nelikymppisen elämänkokemusta eikä tarvitsekaan. Mutta tuo henkinen kuilu on niin suuri, että ei parisuhteesta tule mitään. Jos mies taas viisveisaa tuosta henkisestä kuilusta ja katsoo naisessa vain hänen nuoruuttaan ja ulkonäköään, niin en pidä tuota miestä mitenkään kypsänä. Sama toki naistenkin suhteen: en pitäisi naista kypsänä, jos hän virittelisi suhdetta 20 v nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehille riittää et on normaali naama, jossa paljon meikkiä ja isot tissit ja kapea uuma. Pitkät hiukset. Se on kaunis.
Naisille miehen komeudessa on yhtä montaa muuttujaa kuin naisiakin. Naisilla ei ole yhtenäistä miesmakua. Joku tykkää laatikkoleuasta, toinen ei voi sietää. Sama pitkien hiusten kanssa tai suuressa määrässä lihaksia.
Ei voi putkiaivo tätä käsittää.
Ja nämä samat miehet silti kertoo, kuinka tykkäävät mahdollisimman luonnollisista naisista. :D
Miksi tällaisestakin asiasta pitää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kuka osaa? Miehet itse? Homot? 😆
Miehet osaa arvioida objektiivisemmin naisten ulkonäköä kuin naiset miesten, se nähtiin karusti esim. siinä ok cupidin tutkimuksessa.
Miehet osaa ylipäätään arvioida objektiivisemmin asioita, naiset on sellaisia, että kun musta tuntuu, että toi on ruma, niin sit se on ruma. Täälläkin jatkuvasti jotain ilmeisen komeaa julkkismiestä palstamammat sanoo tavikseksi.
Tuo menee yksiin sen ok cupid tilaston kanssa, koska siinä komeita oli naisten mielestä vain joku 5% ja komeahkoja tai vähän tavallista paremman näköisiä 15% tms. Pete varmaan menee just siihen 15 prosenttiin, ei älyttömän komea, mutta kuitenkin keskivertoa paremman näköinen.
Vai väittääkö joku tosissaan, että jos poimitaan sata satunnaista miestä, niin niistä yli 50 on paremman näköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Jutussakin tuli ilmi, että vanhempi osapuoli on lapsellinen. Varmaan rahaa jonkin verran tuolla miehellä, niin kelpasi vielä nuoremmalle.
Tai sitten on tosi kiva ihminen.
Naiset valitsee miehen luonteen perusteella, kuten palstamammat aina sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kuka osaa? Miehet itse? Homot? 😆
Miehet osaa arvioida objektiivisemmin naisten ulkonäköä kuin naiset miesten, se nähtiin
Pete ei kyllä ole keskivertoa paremman näköinen. Makuasia katsos.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta menee kyllä vielä alkuhuumassa, mutta kohta Julia huomaa miehen olevan vanha ja ällöttävä.
Voi siinä mennä kauemminkin. Itsellä meni 30 vuotta sitten mies alkoi ällöttää. Tehtiin kaksi lastakin. 60 alkoi sillä alamäki. Muisti rupes pätkiin. Alkoi piereskely, röyhtäily ja nenän töräyttely. Maiskuttelu syödessä ja kuorsaus nukkuessa. Nyt ei enää pese hampaita aja partaa, tai käy juurikaan suihkussa
Nuori nainen, mieti.
Katotaan miten nyt onnistui lainaus. Kadutko noita kolmeakymmentä vuotta?
Olen parisuhteessa 20 vuotta vanhemman kanssa, en ole ennen tavannut ihmistä kenen kanssa on niin hyvä olla ja jonka seurassa voin olla täysin oma itseni, sekä hän saa minun parhaat puoleni esiin. Tiedostan, että en saa häntä ikinä kiinni, ja hyvällä tuurilla meillä voi olla seuraavat 20 vuotta hyvää elämää, mutta tuskin 30 vuotta. Mieluummin olen ihmisen kanssa, joka saa minut tuntemaan kuin hän, kuin jättäisin sen käyttämättä. Omat vanhemmat kuolleet sekä entinen anoppi kuollut "nuorena" 55-65v välissä. Entinen appiukko painaa vielä 70v täysillä töitä.
No mut nyt oli puhe miehen ulkonäöstä ei naisen. Eli osaako miehet arvoida oman tai toisen miehen ulkonäön. Kokemukseni mukaan ei.