IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28
Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Pedari palstalla.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla nuorempi 🤩
Sellaisa pareja on vain harvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla miehellä voi leikkiä hetken. Omaishoitajaksi ei kannata ryhtyä. Kevyttä sutinaa, jos miehellä on ulkonäköä ja rahaa. Petellä ei ehkä ole kyllä kumpaakaan.
Onhan tuo nyt ulkoisesti komea ja ikäänsä nuoremman näköinen mies. Tämä on tämän parin valinta. Miksei omaishoitajaksi kannata ryhtyä, kun sen aika on?
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Entä, jos ikäero olisi toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kuusi vuotta suhteessa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Alkoi ahdistaa loppua kohden, kun mies tuntui muuttuvan ihan papparaiseksi lähestyessään viittäkymppiä.
Eikö aito rakkaus kestäkään vaikka sitä tällä palstalla mainostetaan?
Eipä kai. En ole koskaan ollut niin rakastunut kuin olin häneen. Sitä rakastumisvaihetta kesti ehkä nelisen vuotta. Sitten alkoi vaaleanpunaiset laput pudota silmiltä ja mies alkoi vaikuttaa vanhalta. Sitä ennen pidin jotenkin tosi romanttisena sitä meidän ikäeroamme.
Kyllä rakkaus oli roihuavaa ja pitkään meidän tapauksessa. Parisenkymmentä vuotta meni hyvillä fiiliksillä, rakkaudella. Sitten 10 vuotta vanhempi mies alkoi papparoitua muuten, mutta seksiä olisi pitänyt olla minun, yli kuusikymppisen olla tarjoamassa aamun illoin. Alkoi ällöttää sen roikkuva maha ja por..non katsominen. Nyt se on jo pahasti dementoitunut, reilusti yli 70 ja liikkuu täysin kumarassa. Por...no on kuitenkin sen prioriteetti numero yksi. Minut on jättänyt onneksi rauhaan. Erota ei voi taloudellisista syistä. Leskeneläkettä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Ei, kunhan vain kerroin totuuden.
Sinun totuutesi tuskin on kaikkien totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.
Nuoruuden eläminen ei tarkoita itseä vuosikymmeniä vanhemman miehen kanssa seurustelua. Siinä, kun omat kaverit pitävät hauskaa ja nauttivat nuoruudestaan, vanhan kanssa seurusteleva käy perjantaisin Prismassa ostamassa viikonlopun ostokset, siivoaa lauantaina, tekee ruokaa ja käy illalla saunassa. Nukkumaan sitten Kymppiuutisten jälkeen. Oi että, käy ihan kateeksi tuollainen nuoruus.
Sinäkö määräät miten kukakin saa elää elämäänsä? Eikö pieneen mieleesi mahdu, että ihmiset ovat erilaisia ja siten myös heidän käsityksensä hyvästä elämästä eroavat toisistaan. Se että joku haluaa elä
Me naiset olemme usein parisuhteessa eläneet elämää, jota emme ole halunneet mutta olemme halunneet miellyttää kumppania. Sitten olemme heränneet siihen, että on se omakin elämä elettävänä, muutenkin kuin miehen passaajana, mikä vain pahenee ikääntyvän miehen kohdalla. Sitten se on adios ja uusi elämä.
Elämä opettaa.
Jos sinä olet elänyt elämäsi toisin kuin olet halunnut, niin miksi sinä kehotat muita samaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos ikäero olisi toisin päin?
Sitten Petellä olisi mummy issues ja Julis olis pervo puuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28
Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Pedari palstalla.
Mamman logiikka: mies tapailee nuorta naista, on pedari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
jep, itse tuhlasin elämästäni 15v yli 10v vanhemman "nuorekkaan" miehen kanssa (lue henkisesti pikkupoika, jota ei silloin nuorempana itse hoksanut). Mutta kukin tekee omat valintansa.
15 vuoden jälkeenkö mies potkaisi sinut pellolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Asuuko tuo 18-vuotias vielä vanhempiensa kanssa? Onko hän ammattikoulussa vai lukiossa? Kyseletkö sinä häneltä läksyt ja koealueet?
Vaihto-opiskelija. Opiskelee yliopistolla. Asuu omillaan, ainakin toistaiseksi. Samoin edellinen tyttöystäväni, joka oli myöskin samanikäinen, asui ihan omillaan kävi töissä, opiskeli. Ei kannata aliarvioida aikuista ihmistä.
Melko ehtiväinen tapaus, jos 18-vuotiaana on jo opiskellut useamman vuoden yliopistossa (ihan vinkkinä trollille, että yliopistossa ei lähdetä 1. tai 2. vuotena vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kuusi vuotta suhteessa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Alkoi ahdistaa loppua kohden, kun mies tuntui muuttuvan ihan papparaiseksi lähestyessään viittäkymppiä.
Eikö aito rakkaus kestäkään vaikka sitä tällä palstalla mainostetaan?
Eipä kai. En ole koskaan ollut niin rakastunut kuin olin häneen. Sitä rakastumisvaihetta kesti ehkä nelisen vuotta. Sitten alkoi vaaleanpunaiset laput pudota silmiltä ja mies alkoi vaikuttaa vanhalta. Sitä ennen pidin jotenkin tosi romanttisena sitä meidän ikäeroamme.
Mikäpä syy mahtaa olla samanikäisten eroamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen useamman, joka seurustellut itseään vanhemman miehen kanssa, itseni mukaan lukien.
Ensin miehen ikä on jotenkin jännittävää. Saa "shokeerata" muita ihmisiä. On jotenkin itse ikään kuin erityinen, kun on yhdessä tällaisen miehen kanssa, eikä pojan.
Jossain vaiheessa mies ei kuitenkaan tunnu enää jännältä, vaan ainoastaan vanhalta.
Kyllä kaikki päättyneet naisen päätöksellä eroon. Löytyi kumppanit omasta ikäluokasta. Tuntui kuin olisi itsekin nuorentunut yli 10 vuotta!
Mä olin naimisissa 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja kyllä se oli mies joka teki päätöksen erosta. Jätti todella julmalla tavalla koska ei pelkurina uskaltanut kasvotusten kertoa haluavansa eron. No en enää osaa kuvitella meitä yhdessä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla miehellä voi leikkiä hetken. Omaishoitajaksi ei kannata ryhtyä. Kevyttä sutinaa, jos miehellä on ulkonäköä ja rahaa. Petellä ei ehkä ole kyllä kumpaakaan.
Mulla oli vielä jokin aika sitten seksisuhde 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies komea ja seksikäs ja seksi taivaallista. Oli kuitenkin pakko lopettaa se suhde.
N45
Pari vuotta menee kyllä vielä alkuhuumassa, mutta kohta Julia huomaa miehen olevan vanha ja ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Asuuko tuo 18-vuotias vielä vanhempiensa kanssa? Onko hän ammattikoulussa vai lukiossa? Kyseletkö sinä häneltä läksyt ja koealueet?
Vaihto-opiskelija. Opiskelee yliopistolla. Asuu omillaan, ainakin toistaiseksi. Samoin edellinen tyttöystäväni, joka oli myöskin samanikäinen, asui ihan omillaan kävi töissä, opiskeli. Ei kannata aliarvioida aikuista ihmistä.
Melko ehtiväinen tapaus, jos 18-vuotiaana on jo opiskellut useamman vuoden yliopistossa (ihan vinkkinä trollille, että yliopistossa ei lähdetä 1. tai 2. vuotena vaihtoon.
Mielikuvitustykkiksissäkään ei ole mitään pahaa.
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Pete on pitkä, komea ja karismaattinen top 10% mies, Julia kaunis nuori nainen parhaassa iässä. Tasot kohtaavat tuossa. :)
Yh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta menee kyllä vielä alkuhuumassa, mutta kohta Julia huomaa miehen olevan vanha ja ällöttävä.
Voi siinä mennä kauemminkin. Itsellä meni 30 vuotta sitten mies alkoi ällöttää. Tehtiin kaksi lastakin. 60 alkoi sillä alamäki. Muisti rupes pätkiin. Alkoi piereskely, röyhtäily ja nenän töräyttely. Maiskuttelu syödessä ja kuorsaus nukkuessa. Nyt ei enää pese hampaita aja partaa, tai käy juurikaan suihkussa
Nuori nainen, mieti.