Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen

Vierailija
02.10.2024 |

Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350

Kommentit (431)

Vierailija
301/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kuusi vuotta suhteessa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Alkoi ahdistaa loppua kohden, kun mies tuntui muuttuvan ihan papparaiseksi lähestyessään viittäkymppiä.

Vierailija
302/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28

Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.

Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D

Kuulostat kyllä tosi palkinnolta mieheksi, juu. Hitsi kun oot varattu.

Olen tosiaan todella haluttu mies. Komea, korkeasti koulutettu, karismaattinen, hyvä sängyssä jne jne. 

Epäilemättä. Itken itseni uneen illalla, kun en ole lapsen kokoinen ja oloinen vinkulelu, jotta kelpaisin sinulle. Kyynelhän tässä jo vierii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ollut sitä mieltä että ikäero max.10 vuotta.Puolisoni kanssa oli ikäeroa 5 vuotta ja hänen nukuttua  pois minulla oli vakaa aikomus olla möllötellä loppuikä yksin,en tuntenut tarvetta yhtään mihinkään kenenkään kanssa.Kunnes ihan arkielämän pyörteissä tutustuin naiseen joka on minua 20 vuotta nuorempi.Niitä tunteita mitkä löivät läpi on vaikea edes kuvailla puhumattakaan siitä että meillä synkkaa 11 asiaa kymmenestä.Tiedostan ikäni ja sen ettei tässä periaatteessa pitäisi olla mitään järkeä mutta joskus vastaan vain kävelee ihminen jonka ajatusmaailma ja käsitykset elämästä menevät niin yks yhteen omien kanssa että iät muuttuvat vain numerosarjoiksi henkilötunnuksissa.

Vierailija
304/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ketkä näistä suhteista vetää herneen nenään on keski-ikää lähestyvät AV-mammat ja muut vastaavat joita ahdistaa oma ikääntyminen. Ihan niin kuin aikuinen nainen ei saisi päättää kenen kanssa seurustelee. Se on sitä parempaa feminismiä kun nainen sanoo toiselle että en hyväksy oikeuttasi valita seurustelukumppania.

Vierailija
305/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina ollut sitä mieltä että ikäero max.10 vuotta.Puolisoni kanssa oli ikäeroa 5 vuotta ja hänen nukuttua  pois minulla oli vakaa aikomus olla möllötellä loppuikä yksin,en tuntenut tarvetta yhtään mihinkään kenenkään kanssa.Kunnes ihan arkielämän pyörteissä tutustuin naiseen joka on minua 20 vuotta nuorempi.Niitä tunteita mitkä löivät läpi on vaikea edes kuvailla puhumattakaan siitä että meillä synkkaa 11 asiaa kymmenestä.Tiedostan ikäni ja sen ettei tässä periaatteessa pitäisi olla mitään järkeä mutta joskus vastaan vain kävelee ihminen jonka ajatusmaailma ja käsitykset elämästä menevät niin yks yhteen omien kanssa että iät muuttuvat vain numerosarjoiksi henkilötunnuksissa.

😂😂😂 Juu juu, ikä on vaan numeroita ja teillä synkkais 12 asiaa kymmenestä jos hän olis 20 vuotta sua nuorempi.

Miehet on hupaisia.

Vierailija
306/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Juu juu, ikä on vaan numeroita ja teillä synkkais 12 asiaa kymmenestä jos hän olis 20 vuotta sua nuorempi.

Miehet on hupaisia.

Tarkoitin 20 vuotta sua vanhempi.

Vierailija
307/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat ketkä näistä suhteista vetää herneen nenään on keski-ikää lähestyvät AV-mammat ja muut vastaavat joita ahdistaa oma ikääntyminen. Ihan niin kuin aikuinen nainen ei saisi päättää kenen kanssa seurustelee. Se on sitä parempaa feminismiä kun nainen sanoo toiselle että en hyväksy oikeuttasi valita seurustelukumppania.

Ei he meidän hyväksyntää kaipaa. Säälittää vaan heidän typeryys, josta kyllä onneksi yleensä heräävät jossain vaiheessa.

Vierailija
308/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kuusi vuotta suhteessa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Alkoi ahdistaa loppua kohden, kun mies tuntui muuttuvan ihan papparaiseksi lähestyessään viittäkymppiä.

Eikö aito rakkaus kestäkään vaikka sitä tällä palstalla mainostetaan?

Vierailija
309/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että ne oikeasti nuoret naiset tykkäävät deittailla kaltaistani vähän vanhempaa miestä, mutta vanhemmat naiset sitten siitä herneen nenäänsä vetävät, vaikkei asia heille mitenkään kuulu.

Vierailija
310/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei he meidän hyväksyntää kaipaa. Säälittää vaan heidän typeryys, josta kyllä onneksi yleensä heräävät jossain vaiheessa.

Haukut tuntemattomia ihmisiä typeriksi ja epäilet heidän tapaansa elää ja olla. Onko tämä sitä naisten suvaitsevaisuutta?

Vierailija
311/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukut tuntemattomia ihmisiä typeriksi ja epäilet heidän tapaansa elää ja olla. Onko tämä sitä naisten suvaitsevaisuutta?

Tämä on sitä, että naiset välittävät nuorten naisten hyvinvoinnista.

Vierailija
312/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aito rakkaus ei sitten ole mahdollista suuren ikäeron suhteissa. Niissä on kyse jostain muusta.

Vierailija
313/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!

Sääli sinä vain rauhassa. Miksi pitäisi ottaa joku omanikäinen, johon ei tunne vetoa? Ymmärrän hyvin jos nainen ihastuu vanhempaan mieheen. Itsekään en tuon ikäisenä ollut kiinnostunut omanikäisistä. He olivat jotenkin tyhmiä ja lapsellisia tai sitten ei vaan kolahtanut. Seurustelin parikymppisenä pitkään itseäni yli 20 vuotta vanhemman komistuksen kanssa. Hän piti itsestään hyvää huolta, oli fiksu, kielitaitoinen ja hyvässä työssä. Meillä oli samanlainen huumorintaju. Hän oli elämäni rakkaus. Toisin oli niiden omanikäisten kanssa. Ei millään synkannut.

N40 

Ja jätti sut kun täytit 40 vee??

Ja vanhenit??

Vierailija
314/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kivikautista. Nykytrendinä on Julia, 50 ja Pete, 25. Ja Julia polyamorinen, mutta Pete ei.

Vierailija
315/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä, että naiset välittävät nuorten naisten hyvinvoinnista.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vierailija
316/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.

Nuoruuden eläminen ei tarkoita itseä vuosikymmeniä vanhemman miehen kanssa seurustelua. Siinä, kun omat kaverit pitävät hauskaa ja nauttivat nuoruudestaan, vanhan kanssa seurusteleva käy perjantaisin Prismassa ostamassa viikonlopun ostokset, siivoaa lauantaina, tekee ruokaa ja käy illalla saunassa. Nukkumaan sitten Kymppiuutisten jälkeen. Oi että, käy ihan kateeksi tuollainen nuoruus.

Sinäkö määräät miten kukakin saa elää elämäänsä? Eikö pieneen mieleesi mahdu, että ihmiset ovat erilaisia ja siten myös heidän käsityksensä hyvästä elämästä eroavat toisistaan. Se että joku haluaa elää nuoruutensa vanhemman miehen kanssa ja elää tasaista elämää ei ole väärin. Ei myöskään se jos joku haluaa bailata jatkuvasti. Molemmat ovat tyytyväisiä valintoihinsa. Ei siihen tarvita kaltaistasi hiekkap**lua kertomaan miten kuuluisi elää.

Vierailija
317/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!

Tällaiset kommentit kumpuavat usein ikääntyvän naisen omasta epävarmuudesta. Kun tajuaa että oma viehätysvoima on katoamassa lopullisesti, ja että nuoret naiset voivat helposti viedä omanikäiset miehet, niin pitää yrittää kaikin keinoin canceloida parisuhteita joissa on ikäeroa puolisoiden välillä.

Höpsistä.

Vanhoja ukkoja voi aina saada. Mutta kyllä nuoruus kuuluu nuorille. Se on kuitenkin aika ainutlaatuinen jakso ihmiselämässä kun aivot kypsyvät lopulliseen muotoonsa, oma identiteetti alkaa hahmottua ja "maailma on auki".

Ei kannata sulkea itseltään ovia takertumalla johonkin keski-ikäiseen, joka elää jo aivan erilaista elämää.

Vierailija
318/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.

Nuoruuden eläminen ei tarkoita itseä vuosikymmeniä vanhemman miehen kanssa seurustelua. Siinä, kun omat kaverit pitävät hauskaa ja nauttivat nuoruudestaan, vanhan kanssa seurusteleva käy perjantaisin Prismassa ostamassa viikonlopun ostokset, siivoaa lauantaina, tekee ruokaa ja käy illalla saunassa. Nukkumaan sitten Kymppiuutisten jälkeen. Oi että, käy ihan kateeksi tuollainen nuoruus.

Sinäkö määräät miten kukakin saa elää elämäänsä? Eikö pieneen mieleesi mahdu, että ihmiset ovat erilaisia ja siten myös heidän käsityksensä hyvästä elämästä eroavat toisistaan. Se että joku haluaa elää nuoruutensa vanhemman miehen kanssa ja elää tas

Me naiset olemme usein parisuhteessa eläneet elämää, jota emme ole halunneet mutta olemme halunneet miellyttää kumppania. Sitten olemme heränneet siihen, että on se omakin elämä elettävänä, muutenkin kuin miehen passaajana, mikä vain pahenee ikääntyvän miehen kohdalla. Sitten se on adios ja uusi elämä.

Elämä opettaa.

Vierailija
319/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kai. En ole koskaan ollut niin rakastunut kuin olin häneen. Sitä rakastumisvaihetta kesti ehkä nelisen vuotta. Sitten alkoi vaaleanpunaiset laput pudota silmiltä ja mies alkoi vaikuttaa vanhalta. Sitä ennen pidin jotenkin tosi romanttisena sitä meidän ikäeroamme.

Vierailija
320/431 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen useamman, joka seurustellut itseään vanhemman miehen kanssa, itseni mukaan lukien.

Ensin miehen ikä on jotenkin jännittävää. Saa "shokeerata" muita ihmisiä. On jotenkin itse ikään kuin erityinen, kun on yhdessä tällaisen miehen kanssa, eikä pojan.

Jossain vaiheessa mies ei kuitenkaan tunnu enää jännältä, vaan ainoastaan vanhalta.

Kyllä kaikki päättyneet naisen päätöksellä eroon. Löytyi kumppanit omasta ikäluokasta. Tuntui kuin olisi itsekin nuorentunut yli 10 vuotta!