IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28
Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Kuulostat kyllä tosi palkinnolta mieheksi, juu. Hitsi kun oot varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Mitä maksaa? M63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Asuuko tuo 18-vuotias vielä vanhempiensa kanssa? Onko hän ammattikoulussa vai lukiossa? Kyseletkö sinä häneltä läksyt ja koealueet?
Töissä. Ei asu vanhempiensa luona. Miksi pitäisi kysyä läksyjä vaikka olisikin koulussa? Kyllä tuon ikäinen osaa hoitaa asiansa itse.
Jestas. Meidän tytär on 23 eikä kumpikaan olla vielä lähelläkään viittäkymppiä. Onneksi kaikilla miehillä ei aikuistuminen kestä vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin meinaan painaa tuota pari viikkoa sitten. Halvalla lähti ja tiukkaa oli. M63
Niljakkaan ja äitelän oloinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkonen vinkulelu varmaan.
On kiva heitellä ympäriinsä sängyssä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkonen vinkulelu varmaan.
On kiva heitellä ympäriinsä sängyssä. ;)
Kuulostaa just siltä mitä naiset haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnnah. Siinähän elätät ulkomaalaista sukua sen sijaan, että etsisit tasavertaisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Lohduttava uutinen, että voisin saada vielä 25v naisia kun itse täytän 50v, eihän tässä ole mitään hätää.
Kyllä sinulla on jo hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei edes suhtaudu itseensä varattuna.
Eli ei mikään menetys.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Varmasti hän ajattelee tästä suhteesta eri tavoin, kun on itse 50v.
Nainenhan oli 23v kun aloittivat suhteen. Olen itse kolmekymppinen ja minusta alle 25 vuotiaat on ihan kakaroita, itsekin olin omasta mielestäni ihan kakara silloin vielä. Toki luulin olevani kauhean kypsä ja viisas, hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ikuisia teinejä.
Sen takia olemmekin luotuja teinitytöille. <3
Juu. Se on juuri niin. Kukaan kypsä nainen ei suurinta osaa teistä kelpuuttaisi.
Kypsä nainen kirjaimellisesti. Naama norsunv**ulla, jatkuva valitus ja nalkutus. Ainoa ilonpilkahdus koetaan, kun jollain muulla menee huonosti.
Hienoa että Suomessakin osataan. Ilahduttava poikkeus 25 V ikäerä. Itselläni on vastaava tilanne vietnamilaisen 23 v naisen kanssa ja itse olen 47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minua kuvottaa tällaiset parit, ja säälin naista, että parhaat vuotensa tuhlaa isänsä ikäisen kanssa. Uskon hänen katuvan sitä, kun ikää on 40-50. Alapeukuttakaa vaan!
Varmasti hän ajattelee tästä suhteesta eri tavoin, kun on itse 50v.
Nainenhan oli 23v kun aloittivat suhteen. Olen itse kolmekymppinen ja minusta alle 25 vuotiaat on ihan kakaroita, itsekin olin omasta mielestäni ihan kakara silloin vielä. Toki luulin olevani kauhean kypsä ja viisas, hah!
Sinä olet sinä. Muut ovat muita, jokainen yksilöitään.
Onko joku näistä valittajista kokeillut nuorena vanhaa? Mistä te voitte tietää mistä tuossa on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaan todella haluttu mies. Komea, korkeasti koulutettu, karismaattinen, hyvä sängyssä jne jne.
Tässä on varmasti kyse tosi rakkaudesta. Ehkä nainen on vielä vierellä kahdenkymmenenkin vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ikuisia teinejä.
Sen takia olemmekin luotuja teinitytöille. <3
Juu. Se on juuri niin. Kukaan kypsä nainen ei suurinta osaa teistä kelpuuttaisi.
Kypsä nainen kirjaimellisesti. Naama norsunv**ulla, jatkuva valitus ja nalkutus. Ainoa ilonpilkahdus koetaan, kun jollain muulla menee huonosti.
Kuulostaa ihan keski-ikäisiltä miehiltä myös. Naiset sentään tajuaa, ette kannata myrkyttää nuorisolaisia omilla taakoillaan, miehet sysää ne nuoren naisen harteille jos vaan pystyy. Onneksi ei yleensä pysty, koska setämiehet on nuorisosta yök ja noloja.
Se on se suomalaisten naisten vimma kontrolloida miehiä naisten suurin ongelma Suomessa. Kait naiset haluaisi meidän tyytyvän suomalaisiin ja sitten tulee itkupotkuraivarit, kun haetaan nainen Aasiasta.