IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea. Kymmenen vuoden päästä äijä on eläköitymistä suunnitteleva löysäperseinen kävelevä erektiohäiriö ja nainen vasta tulossa parhaaseen ikäänsä 😂. Onnea vaan.
Voi olla, että menee juuri toisin päin ja mies haluaa vaihtaa nuorempaan, kun nykyinen alkaa rupsahtamaan.
Halutahan saa vaikka mitä 😂. Sanotaan nyt niin, ettei se Petelle ainakaan helpommaksi muutu.
Jos minun tuttäreni olisi alkanut seurustella isänsä ikäisen miehen kanssa, olisin varannut hänelle ajan terapiaan. Sairasta, sairasta. Vain turvallisuuden hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun tuttäreni olisi alkanut seurustella isänsä ikäisen miehen kanssa, olisin varannut hänelle ajan terapiaan. Sairasta, sairasta. Vain turvallisuuden hakemista.
Voi kamalaa! Nainen hakee kypsää ja vakaata seuraa! Turvallisuutta! Kamalaa! :D
Hohhoijaa. Nämä on nähty. Lapseton liitto pari vuotta, jos parempaa ei saa, sekin tuntuisi ihan oudolta, paitsi jos mies on miljardööri.
Ihan kivan näköinen nainen. Huolisin itsekin 50-vuotiaana.
Ai hemmetti, että tykkään olla mies. Minä vain ikäännyn, mutta elämäni naiset pysyvät aina yhtä nuorina. It's a man's world.
Herra Arnold tai Pinot, yes. Tosin ainakin Salma Hayek on viedä vedossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ikuisia teinejä.
Sen takia olemmekin luotuja teinitytöille. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Se on juuri niin. Kukaan kypsä nainen ei suurinta osaa teistä kelpuuttaisi.
Tämä juttu ei olisi iltapäivälehdissä, ellei aihe olisi
1. häiritsevä tai
2. uhkakuva tai
3. muuten voimakkaita tunteita herättävä tai
4. arkihavainnoista poikkeavaa
Palaamma sorvin ääreen.
Suomiakkoja kiukuttaa, kun vanhalla miehellä on nuori nainen. :) :) :) M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Se on juuri niin. Kukaan kypsä nainen ei suurinta osaa teistä kelpuuttaisi.
Win-win kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Nuo tytöt säälittää. Ukkojen touhut ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tai jos miehellä on aasialainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win-win kaikille!
Meille ikääntyville kyllä, tuolle nuorisolle ei. Mutta tajuavat sen kyllä jossain vaiheessa, kun timmi nuori miehen kroppa ja lisâäntyminen alkaa kiinnostaa enemmän. Ei ole naisenkaan suu tuohesta tehty eikä ikääntyminen pue miestä yhtään enempää kuin naistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen 19-vuotiasta aasialaisnaista, joka on 19 v, näyttää noin 15-16 v, pituus 150 cm. Itse olen 34 v. Mahtaa joitakin veetuttaa. :D
Melkonen vinkulelu varmaan.
Täällä iso W ikää on on 81.v,nuorta seuraa kaipaisin max 20-22. tyttöstä.Lupaan edistää uraasi isolla kalullani.