IL : Julia, 25 ja Pete, 50 ovat kuin luodut toisilleen
Heillä on luonnollinen ikäero, jossa mies on ehtinyt miehen ikään. Julian rakkaus Peteä kohtaan todistaa, että naisen täytyy olla nuorempi. Aivan niinkuin Eeva oli nuorempi kuin Aatami.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/79890f00-90f6-4a43-a798-57d22be96350
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Asuuko tuo 18-vuotias vielä vanhempiensa kanssa? Onko hän ammattikoulussa vai lukiossa? Kyseletkö sinä häneltä läksyt ja koealueet?
Vaihto-opiskelija. Opiskelee yliopistolla. Asuu omillaan, ainakin toistaiseksi. Samoin edellinen tyttöystäväni, joka oli myöskin samanikäinen, asui ihan omillaan kävi töissä, opiskeli. Ei kannata aliarvioida aikuista ihmistä.
Huutonaurut äijän poolopaidasta.
Keanu kelpaisi vanhempanakin, mutta muut ukkelit voi painua vanhainkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Pete on jännis!
Pete on lerppakulli provider!
Vierailija kirjoitti:
Joo niin näkyy ,juopon näköinen äijä ja turbohuuli höpönassu muija,mitä muuta voi odottaa suhteelta.
Onko tuo kakkoskuva miehen tunnelmointia neidon lähellä vai haisteleeko naisen hiuksia tai neitoa tms? Sori kun kysyn. Ehkä en osaa tulkita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.
Nuoruuden eläminen ei tarkoita itseä vuosikymmeniä vanhemman miehen kanssa seurustelua. Siinä, kun omat kaverit pitävät hauskaa ja nauttivat nuoruudestaan, vanhan kanssa seurusteleva käy perjantaisin Prismassa ostamassa viikonlopun ostokset, siivoaa lauantaina, tekee ruokaa ja käy illalla saunassa. Nukkumaan sitten Kymppiuutisten jälkeen. Oi että, käy ihan kateeksi tuollainen nuoruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Itsekin tapailen 18-vuotiasta. Olen itse 33-vuotias. Ollaan tosi sopivia toisillemme.
Asuuko tuo 18-vuotias vielä vanhempiensa kanssa? Onko hän ammattikoulussa vai lukiossa? Kyseletkö sinä häneltä läksyt ja koealueet?
Vaihto-opiskelija. Opiskelee yliopistolla. Asuu omillaan, ainakin toistaiseksi. Samoin edellinen tyttöystäväni, joka oli myöskin samanikäinen, asui ihan omillaan kävi töissä, opiskeli. Ei kannata aliarvioida aikuista ihmistä.
Siis ulkomaalainen. Onhan se kiva, että hänellä ei ole niin taloudellisesti tiukkaa, kun maksat hänen kulujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla daddy issues ja Pete henkisesti teini pervo setämies
Ahdistaako oma ikääntymisesi?
Ei, kunhan vain kerroin totuuden.
25v ei ole enää teini. Tässä näkee sinun epävarmuuden nuoria kauniita naisia kohtaan. Koet riittämättömyyden tunnetta koska et voi kilpailla enää nuorten naisten kanssa. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat oikeita moraalinvartijoita. 😂 Katuvat itse elämätöntä nuoruuttaan ja koettavat nyt tehdä nuorista kaltaisiaan katkeroituneita hiekkap**luja.
Nuoruuden eläminen ei tarkoita itseä vuosikymmeniä vanhemman miehen kanssa seurustelua. Siinä, kun omat kaverit pitävät hauskaa ja nauttivat nuoruudestaan, vanhan kanssa seurusteleva käy perjantaisin Prismassa ostamassa viikonlopun ostokset, siivoaa lauantaina, tekee ruokaa ja käy illalla saunassa. Nukkumaan sitten Kymppiuutisten jälkeen. Oi että, käy ihan kateeksi tuollainen nuoruus.
Eivät nuoret naiset deittaile mitään 70-vuotiasta, vaan sellaista 10-20 vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurut äijän poolopaidasta.
Keanu kelpaisi vanhempanakin, mutta muut ukkelit voi painua vanhainkotiin.
Poolopaita peittää kivasti ryppyisen kaulan.
Ja liitto kestää viikon ,kk..max vuoden pari,se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ulkomaalainen. Onhan se kiva, että hänellä ei ole niin taloudellisesti tiukkaa, kun maksat hänen kulujaan.
En minä maksa yhtään mitään. Olen aika köyhä itsekin. Onko sinulla vähän tylsää, kun pitää kuvitella millaisia vieraat ihmiset ja heidän elämänsä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Ja liitto kestää viikon ,kk..max vuoden pari,se on siinä.
So? Sitten vaan hopeaketulla uutta matoa koukkuun ja joku toinen nuori nainen kainaloon.
Jos vetää puoleensa kuin magneetit 🚩
Ai kauhea. Kymmenen vuoden päästä äijä on eläköitymistä suunnitteleva löysäperseinen kävelevä erektiohäiriö ja nainen vasta tulossa parhaaseen ikäänsä 😂. Onnea vaan.
Onkoha Pate vetäny niin paljon perseeseen tota et koht pitää naikkosen käyttää vaippaa🥵
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea. Kymmenen vuoden päästä äijä on eläköitymistä suunnitteleva löysäperseinen kävelevä erektiohäiriö ja nainen vasta tulossa parhaaseen ikäänsä 😂. Onnea vaan.
Voi olla, että menee juuri toisin päin ja mies haluaa vaihtaa nuorempaan, kun nykyinen alkaa rupsahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä kauan. Nainen tajuaa pian miten vanha tuo mies on. Miehet vanhenee nopeasti eikä kovin hyvin....täällä joku jo sanoi hyvin että miehelle tulee kaikkia ällöttäviä vanhan miehen tapoja, kakominen, nenän töräyttely, haju jne. Nainen alkaa elää omaa elämäänsä tuossa vaiheessa.
Joten? Miksi pitää miettiä mitä huonoa tulevaisuudessa voi ehkä käydä, jos voi olla onnellinen nyt?
Jep. Miksi olla kusematta housuun, kyllä se hetken lämmittää, kunnes.
Anna kun arvaan. Et uskalla tehdä mitään koska mitä jos jotain pahaa tapahtuukin. Vietät tasaista elämää vuokra-asunnossa etkä käy matkustelemassa. Liian riskialtista.
?? Oon käynyt 22 maassa ja asun omassa omakotitalossa. Tein jopa lapsen. Eikö olekin jännää!
Tuo suhde kestää noin prosentin tai puolentoista todennäköisyydellä.
Joo niin näkyy ,juopon näköinen äijä ja turbohuuli höpönassu muija,mitä muuta voi odottaa suhteelta.