Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Jospa nää meneekin kaikki pennut noille vieraileville asiantuntijoille. Montakos niitä oli 😁
Olen nyt opetellut yhdessä päivässä tunnistamaan kaikki pennut. Helpoimmat oli parivaljakot Tähti & Hämy, Kulo & Säde, Salama & Kipinä sekä tietty uniikki Välke. Vaikein oli kolmikko Pilke, Tuike & Rusko. Kolmikosta Tuike oli helpoin, Rusko ja Pilke tuotti hieman lisätyötä. Mutta onnistuin! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan 😊
Lähinnä siis kasvokuvista ja etutassuista opettelin nämä kaikki, koska kaikista ei ollut kokovartalokuvia. Kiitos Sinulle, joka linkkasit nimillä varustettuihin kuviin Ylen sivuille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luin tuolta ylempää ?
Onko siis Loimun pentujen isä tämän toimittaja Pirjon koira ??
Mistä tällänen. Vai onko ihan huuhaata.
EI ole Pirjon koira
No sitä minäkin. Eli huuhaata.
Mitä väliä sillä edes on, kenen koira? Minulle ei ainakaan mitään.
Nautitaan pennuista ja unohdetaan märinät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luin tuolta ylempää ?
Onko siis Loimun pentujen isä tämän toimittaja Pirjon koira ??
Mistä tällänen. Vai onko ihan huuhaata.
EI ole Pirjon koira
No sitä minäkin. Eli huuhaata.
Mitä väliä sillä edes on, kenen koira? Minulle ei ainakaan mitään.
Ei olekkaan mutta jos arvon vauvapalstalla joku väittää jotain koiraa jonkun koiraksi niin sillä on väliä onko se totta vai ei.
Välkkeen (my boy) huono ruokahalu? 🥺
Ihanat vihreät silmät Säteellä! Oliko red merleillä siniset? Blue merlellä ei tainnut olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt opetellut yhdessä päivässä tunnistamaan kaikki pennut. Helpoimmat oli parivaljakot Tähti & Hämy, Kulo & Säde, Salama & Kipinä sekä tietty uniikki Välke. Vaikein oli kolmikko Pilke, Tuike & Rusko. Kolmikosta Tuike oli helpoin, Rusko ja Pilke tuotti hieman lisätyötä. Mutta onnistuin! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan 😊
Lähinnä siis kasvokuvista ja etutassuista opettelin nämä kaikki, koska kaikista ei ollut kokovartalokuvia. Kiitos Sinulle, joka linkkasit nimillä varustettuihin kuviin Ylen sivuille!
Hienoa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan 👍. Vanha sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin ?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hän joka ihmetteli miksi instassa ei julkaista samoja tietoja kuin Ylen sivuilla, kuten pentujen nimet kuvien yhteydessä tms, niin
Ole hyvä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut saman. Ei ihme, että on niin hoikka poika.
Luulen että Välke alkaa syödä paremmin uudessa kodissa kun sillä ei ole ympärillä liian paljon asioita mihin pakko tarttua syömisen sijaan.
En tosin ole seurannut sen syömistä. Luulen että se vain myös näyttää laihemmalta kun se on rakenteeltaan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hän joka ihmetteli miksi instassa ei julkaista samoja tietoja kuin Ylen sivuilla, kuten pentujen nimet kuvien yhteydessä tms, niin
Ole hyvä 🥰
Juu, olen sama. Eilen illalla vasta löysin tämän Vauva.fi:n ketjun, mistä sain arvokasta lisäinfoa! Kiitos vielä! 🐶🐾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli entinen Mörssäri ei olekaan enää lempinimensä veroinen?
Kaunis ja komea pariskunta ovat HM ja HN ja ihania, lämpimiä kasvattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli entinen Mörssäri ei olekaan enää lempinimensä veroinen?
Oli varmaan suurimpia syntyessään, joten alusta asti painavampi, ei välttämättä ole syönyt suhteessa enempää kuin kukaan muukaan vaan alkulähtökohdista johtuen ollut aina painavimpien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Välke alkaa syödä paremmin uudessa kodissa kun sillä ei ole ympärillä liian paljon asioita mihin pakko tarttua syömisen sijaan.
En tosin ole seurannut sen syömistä. Luulen että se vain myös näyttää laihemmalta kun se on rakenteeltaan erilainen.
Yleensä siinä kyllä käy päinvastoin, että ruokahalu huononee uudessa kodissa, koska siellä ei ole kilpailua ruuasta toisten pentujen muodossa. Jotkut koirat vaan ovat luonnostaan huonoja syömään.
Jos seuraatte niin huomaatte miten HN hyvin usein kehoittaa Välkettä syömään ja siirtää sen ruokakupille. Laps, miks sie et syö?
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla vain niin ihmisen syliin haluava, että mieluummin jättää syömättä, jos on syli lähellä. Hellyyden kipeä pentu. Eiköhän sitten uudessa kotona saa tarpeekseen halejakin. Voihan tuo olla joku ohimenevä vaihekin.
on pyydetty. Sitä en tiedä onko annettu.