Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ehkä eniten Kipinästä ja Hämystä, koska ne tuntuu olevan usein yksin jossain syrjemmässä. Tai niiden kimppuun rajummat pennut käy. Olen luonnostaan aina altavastaajien puolella. Aina sanotaan, että pentueesta tulisi valita se rohkein ja räväkin pentu, mutta minun katse ja sydän hakeutuu aina niihin arempiin ja ujoimpiin yksilöihin.
Toki kuten Hoviväki on todennut, tästä pentueesta kaikki ovat rohkeita ja reippaita, mutta silti osa on rauhallisempia kuin toiset.
😁
Ei Kipinä ole altavastaaja vaan melkoisen kipakka noissa pentutaisteluissa. Usein yrittää nukkuvia pentuja saada kinastelemaan.
Kipinä nyt ei kyllä kovin altavastaaja ole eikä Hämykään. Kipinä on se oikein pikku riiviö.
Kipinä on luulen se, jota eniten joutuu opettamaan siinä että pitää osata myös rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Kipinä nyt ei kyllä kovin altavastaaja ole eikä Hämykään. Kipinä on se oikein pikku riiviö.
Mut kipinä ei taida olla niin paha ihmisen purija ja vaatteista repijä versus vaikka välke ja tähti/hämy, sisaruksia kyllä muiluttaa senkin edestä :D
Ei kai ne pidä Välkettä lampaana? Kun on erilainen väritys.
Vierailija kirjoitti:
Ok. No sitten olen sattunut katsomaan liveä vain sellaisilla hetkillä kun noista jompi kumpi nukkuu yksin jossain syrjässä kun muut remuaa. Olen kurkannut liveä vain n. kerran päivässä eli en ole hc-katsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pentu-Live päättyy jo to, vaikkei kaikki pennut ole silloin vielä ehtineet lähteä uusiin koteihin?
Varmaan joulun takia. Jouluaatto on jo tiistaina.
Torstaina tulee päivälleen kahdeksan viikkoa koska pentulive alkoi 25.10.
Niin muuten tuleekin. Minäkään en tajunnut tuota. Eihän live alkanut pentujen syntymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pentu-Live päättyy jo to, vaikkei kaikki pennut ole silloin vielä ehtineet lähteä uusiin koteihin?
Varmaan joulun takia. Jouluaatto on jo tiistaina.
Torstaina tulee päivälleen kahdeksan viikkoa koska pentulive alkoi 25.10.
Niin ja suunniteltu lähetysaika on noin 8 vko, joten ihan käsikirjoituksen mukaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne pidä Välkettä lampaana? Kun on erilainen väritys.
Hah hah. Tai jos Välke itse luulee olevansa lammas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välkkeen (my boy) huono ruokahalu? 🥺
Se taitaa olla vain niin ihmisen syliin haluava, että mieluummin jättää syömättä, jos on syli lähellä. Hellyyden kipeä pentu. Eiköhän sitten uudessa kotona saa tarpeekseen halejakin. Voihan tuo olla joku ohimenevä vaihekin.
On menettänyt ruokahalunsa kun vaistoaa/tietää jäävänsä viimeisten joukkoon Loimulandiaan. Vitsi vitsi...🙈
Mun mielikuvat mureni, kun olin päässäni kuvitellut Hovimestarin vanhemmaksi ja ihan erityyliseksi 🙃
Joku tuolla aiemmin ihmetteli miten pentulaatikossa näyttää tyhjältä vaikka vain yksi pentu lähti.
No tuolta puuttuu myös agilitisilta, sekin vei aika paljon tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yks ruskea-valkoinen vois kyllä lähteä huomenna kaikista rajuin tappelija
aina jonkun kimpussa usein Kipinän,jos joku nukkuu niin jos tää hereillä niin aina haastaa.
Huomenna lähtee Hämy.
Eikö jonain päivänä lähde useampi pentu saman päivän aikana?
Vesikippo perinteiseen tapaan tyhjänä ja sitä pennut rappaa
Jos Pentu-liven kameroiden sammuttua to Loimulaan jää vielä n. 4 pentua, ehditäänkö niistä näyttää muistelukollaasit vielä viimeisenä lähetyspäivänä?
Tuo on muuten totta että torstainahan se 8 viikkoa tulee täyteen. Minäkin ajattelin viikonloppua mutta livehän alkoi tosiaan torstaina. En kyllä muista perjantaista yhtään mitään. Tapahtuiko mitään. Ei kai.
Nonnii, vesikippokin on nurinniskoin. Mietinkin että mikä metalli siellä kilisee ja kolisee kun mulla areena auki yhdellä välilehdellä ja muilla teen muita jutskia.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pentu-liven kameroiden sammuttua to Loimulaan jää vielä n. 4 pentua, ehditäänkö niistä näyttää muistelukollaasit vielä viimeisenä lähetyspäivänä?
Kaikista näytetään ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yks ruskea-valkoinen vois kyllä lähteä huomenna kaikista rajuin tappelija
aina jonkun kimpussa usein Kipinän,jos joku nukkuu niin jos tää hereillä niin aina haastaa.
Huomenna lähtee Hämy.
Eikö jonain päivänä lähde useampi pentu saman päivän aikana?
Tiistai tai keskiviikko kolme
Aikaa rajattomasti, niin sullako ei ole sitten kun ehdit kaikki käänteet katsoa livestä? KAsvattajan nimi ei ole mikään salaisuus eik tarvi kun pari klikkausta jos haluaa katsoa tietoja. Kukaan ei ole heitä haukkunut, vaan kehunut! Moittisitte niitä, jotka haukkuu julkisuuden ihmisiä sun muita päivästä toiseen laudan aihe vapaalla!