Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua ihmisiä jotka jättää vastaamatta puhelimeen.

Vierailija
29.12.2022 |

Minä vastaa lähes aina.
Puhelin aina taskussa ja äänet päällä.
Vastaan esimerkiksi vessassa, syödessä yms
Puhelin aina kädessä.
Töissäkin äänet päällä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaista asiaa soittajilla on ollut viime aikoina?

Vierailija
2/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi viimeksi tänään olin nettipankissa istuessani pöntöllä ja puhelin soi niin tietysti vastaan. Sama juttu. Usein palstailen pöntöllö joten vastaan jos puhelin soi.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa aikaa ja vähän stressiä

Vierailija
4/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
5/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan erittäin harvoin ja vain tuttuihin numeroihin.

Johtuu siitä että 95% puheluista mulle yritetään tyrkyttää töiden puolesta tuotteita tai palveluita jouta emme tarvitse, ja vapaa-ajalla lehtiämtai muuta paskaa mitä en tilaa.

Vierailija
6/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä Porvoo-aloituksia, 0/5

Vierailija
7/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asiasi ja tapasi,viihdyt varmaan puhelimessa puhuessa?Minulle puhelin ei ole numero 1. Inhoan maratooni puheluja ja sanonkin puhelin on minulle väline, jolla sovin live kohtaamiset. Lisäksi sanon en todella istu puhelin kädessä ja ole koko ajan satavilla!Soitan kyllä pikaisesti takaisin,kun huomaan joku soittanut. Mutta en jää pulisee ja pulputaa jonnin joutavia.

Vierailija
8/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikeste päätelleen työsikään ei ole kovin vaativaa joten sielä onnistuukin puhelimessa rupattelu kesken päivää.

Vierailija
9/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päinvastoin. Ymmärrän miksi ihmiset eivät halua vastata puhelinmyyjälle joka toistaa sanoja jotka firma käskee tai jotain luihua yrittävälle. Lisäksi osa ihmistä ei kuule jos puhelimessa vika, esim. viestiääni tai puheluääni ei vain tule, vaikka asetukset moneen kertaan vatkattu. Tarjouspuhelimia.

Vierailija
10/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korjaan että hätätilanteissa tottakai haluaa vastata heti. Tai jos tuttu on mukava.

Vierailija
11/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö vastaan, vaikka lehtimyyjälle. Ei ennen vastaamista voi tietää asiaa.

T.ap

Vierailija
12/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia puheluita tulee?

Vierailija
13/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi soitettiin TE-toimistosta. Sitä ennen verovirastosta. Väliin mahtuu näiden lisäksi sitten näitä automatisoituja hammasharjakauppiaita, joista pääsee onneksi helposti eroon. Joten eipä se puhelimeen vastaaminen nyt niin kamalaa ole enää nykyään.

Vierailija
14/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa tuntemattomiin numeroihin sillä kaikkien niiden ihmisten joiden puheluihin vastaan numerot on tallennettu puhelimeeni ja jos puhelussa ei näy soittajan nimi, niin hänelle ei tarvitse vastata koska hän joku jota en tunne.

Vierailija
15/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi soitettiin TE-toimistosta. Sitä ennen verovirastosta. Väliin mahtuu näiden lisäksi sitten näitä automatisoituja hammasharjakauppiaita, joista pääsee onneksi helposti eroon. Joten eipä se puhelimeen vastaaminen nyt niin kamalaa ole enää nykyään.

Miksi verovirasto soittaa työttömälle?

Vierailija
16/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat nii riippuvaisia puhelimesta että tarvitaan kriisi apua jos puhelin jää kauppareissun ajaksi kotiin. Itse en edes kanna puhelinta aina mukana kun se on vaan tiellä

Vierailija
17/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia puheluita tulee?

Lähinnä myyntitarjouksia, puhelimyyjiltä, mielipidekyselyitä, olen antanut tietoni useasti vastatessani joten minulle soitetaankin usein. Uskon, että he arvostavat mielipiteitäni oikeasti.

T. Ap

Vierailija
18/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE toimisto ilmoittaa kyllä ennakkoon milloin soittaa

Vierailija
19/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on työttömänä vastata jospa sellainen ihme tapahtuisi että joku pyytää haastatteluun. Jos soittaja on puhelinmyyjä, sanon etten osta mitään ja lopetan puhelun.

Vierailija
20/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään maailmannapa, jolle muiden pitäisi aina vastata.