Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen pentu vie uuteen kotiin paketin, jossa on mm. Loimulassa tarjoiltua ruokaa, rekisteripaperit, silmä- ja pentutarkastuslausunto, rokotuskortti, vähän namia ja muistoja Pentulive-ajasta, kuten Pentulive-muki ja japanilaisten katsojien lähettämät pentuorigamit ja huivit.
Lisäksi pennut saavat matkaansa katsojien piirtämiä upeita yksityispotretteja. Kasvattajan Strömsö-tuokioissa valmistamia pentuvaatteita ei pakata mukaan, koska ne ovat käyneet jo liian nafteiksi. Nämä pennut ovat kasvaneet huimaa vauhtia!"
Japanilaiset huivit :). Harvempi koira saa pentupaketissaan japanilaiset huivit.
"Niin no tottakai koirat haistelee aina. Mutta tarkotin ehkä tuolle vastata joka ajatteli että etsivät Sädettä. Että ehkä siellä oli herkkuja. Tuskinpa ne tajuaa yhden puuttumista."
OK🌞 Ainakin nyt on tullut herkkuja ruokailun jälkeen kun on se herkkuhäkkyrä ( en tiiä mikä sen oikea nimi on) ja muutama pieni läpinäkyä kippo.
Eivät tajua että yksi puuttuu. Sitten voisi tulla suru jos olisi yhtäkkiä vain yksi pentu ja muut poistuneet pentulaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi pentuliven pentu, vaihtaisin nimen vaikka se olisi kuinka kiva tahansa kuten Tuike, Kipinä tai vaikkapa Säde. Kuinkahan monta kertaa saisin kuulla kysymyksen "onko tämä se pentuliven Välke?". En näet haluaisi pentujulkisuutta.
Mä varmaan pitäisin nimen, koska nuo kaikki on niin nättejä nimiä ja niihin on jo tottunut :) En usko, että olisi kovin todennäköistä, että joku keksisi kysyä onko minulla pentuliven pentu. Asutaan niin pohjoisessa ja koiria ei tule ulkoillessa kovin monta vastaan. Plus en perustaisi omaa some-tiliä koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi pentuliven pentu, vaihtaisin nimen vaikka se olisi kuinka kiva tahansa kuten Tuike, Kipinä tai vaikkapa Säde. Kuinkahan monta kertaa saisin kuulla kysymyksen "onko tämä se pentuliven Välke?". En näet haluaisi pentujulkisuutta.
Mä varmaan pitäisin nimen, koska nuo kaikki on niin nättejä nimiä ja niihin on jo tottunut :) En usko, että olisi kovin todennäköistä, että joku keksisi kysyä onko minulla pentuliven pentu. Asutaan niin pohjoisessa ja koiria ei tule ulkoillessa kovin monta vastaan. Plus en perustaisi omaa some-tiliä koiralle.
Kyllä minäkin voisin pitää ainakin osan noista nimistä. Eikä minua haittaisi jos nyt ihmiset tietäisi. En usko että se nyt suurempia reaktioita herättäisi. Omilla kulmilla on taas niin paljon koiria, että ei ihmiset kauheasti kiinnitä huomiota. No joku koiraihminen voisi huomata ja laskea yksi plus yksi.
Tähtikö se siellä sooloilee? Kaunis ääni.
Tähti ja Salama ja ketä tuolta puuttuu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Klo 16:34 laatikossa ihan hurja meno ja hovimestari hätää kärsimässä.
Kiitos tästä vinkistä. Ai että sai taas nauraa toisen "hädälle ja kärsimykselle". HM on näemmä hänkin hyvin nopsajalkainen kun vauhdilla pakeni verikoiralauman kynsistä 🤣 Hoviväki sanoo että Trubaduurin eka sana on hau. Väärin kuultu, sen on oltava au 😂 kun isi ja äiti sitä koko ajan hokee. Seuraava on sitten apua 😆
Onneksi huomenna voin tehdä etäpäivän ja itkeä pirauttaa kun Hämy Hämy häkki poistuu Loimulasta. Hänkin on niin ihana 💖 Omat koirat ulkoiluttakoot toisensa tai pissikööt housuunsa 😉, sillä minä katson Hämppyä 💝
Vierailija kirjoitti:
Tähtikö se siellä sooloilee? Kaunis ääni
Ei ole Tähti. Tähti on se musta pentu jolla on valkea laikku lonkassa.
Tuo on joku ruskeista pennuista ja minähän en tietysti erota niitä toisistaan.
Älkää nyt aliarvioiko fiksuja koiria. Tunnetta tuo on.
Palvelus.. eipäs kun Hoviväkiiiii.. mayday, pallomeri on katollaan 😱
Vierailija kirjoitti:
Palvelus.. eipäs kun Hoviväkiiiii.. mayday, pallomeri on katollaan 😱
Hämyllä ja jollakin ruskealla pennulla oli monen minuutin tappelus käynnissä ja siinä rytäkässä meni pallomerikin nurinnarin 😂
Vierailija kirjoitti:
En oo tuo joka kirjotti ton, mutta julkinen insta ja jakanut pentulive juttuja joten en sanoisi henk.koht ku tili voi olla myös yksityinen.
mutta ei ole pentulivessä esiintynyt omalla nimellään, eli ei varmaan halua, että hänen tietojaan aletaan jakaa netissä tuntemattomien ihmisten toimesta. Hänellä pitäisi itsellään olla oikeus missä yhteyksissä haluaa nimeään jakaa ja miten. Meidän ei tulisi siitä päättää. Instansa löytää kyllä aika helposti, joten jos joku haluaa, niin etsikööt itse tai sitten kysykööt vaikka ylen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluusti olisin väärässä, mutta minusta näyttää että siellä mennään nenä maassa jos löytyisi tuorein hajujälki Säteestä? Voi ei. Kuka leikki Säteen kanssa eniten?
17:10 hovineito käy piilottamassa namuja ja sen jälkeen alkaa vimmattu etsintä kulkien kuono pitkin lattiaa.
17:10 lähtee Tähti ja Salama hovineidon kainalossa
17:11 käsi nostaa jonkun ruskeista pennuista
Vieras kaksijalkainen lootassa.
Eikö eilen hovimestari tai joku sanonut että ulkoilevat myös aina muutaman tai parin pennun kanssa vaikkei sitä kameroissa näy.
12:25 lähtee taas joku ruskeista pennuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 16:34 laatikossa ihan hurja meno ja hovimestari hätää kärsimässä.
Kiitos tästä vinkistä. Ai että sai taas nauraa toisen "hädälle ja kärsimykselle". HM on näemmä hänkin hyvin nopsajalkainen kun vauhdilla pakeni verikoiralauman kynsistä 🤣 Hoviväki sanoo että Trubaduurin eka sana on hau. Väärin kuultu, sen on oltava au 😂 kun isi ja äiti sitä koko ajan hokee. Seuraava on sitten apua 😆
Onneksi huomenna voin tehd etäpäivän ja itkeä pirauttaa kun Hämy Hämy häkki poistuu Loimulasta. Hänkin on niin ihana 💖 Omat koirat ulkoiluttakoot toisensa tai pissikööt housuunsa 😉, sillä minä katson Hämppyä 💝
Entä jos ne pissivätkin sinun housuillesi, silkkaa mustasukkaisuuttaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
12:25 lähtee taas joku ruskeista pennuista
korjaus 17:25
Niin no tottakai koirat haistelee aina. Mutta tarkotin ehkä tuolle vastata joka ajatteli että etsivät Sädettä. Että ehkä siellä oli herkkuja. Tuskinpa ne tajuaa yhden puuttumista.