Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Lampaalla on ehkä suolisolmu. On ollut vaikka kuinka kauan pellettilaatikossa eikä tulosta synny
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi pentuliven pentu, vaihtaisin nimen vaikka se olisi kuinka kiva tahansa kuten Tuike, Kipinä tai vaikkapa Säde. Kuinkahan monta kertaa saisin kuulla kysymyksen "onko tämä se pentuliven Välke?". En näet haluaisi pentujulkisuutta.
Eihän meitä olisi kuin se pari miljoonaa jotka tuntis sun pennun 💕.
Mulle tuli liikutus enemmän siitä hovimestarin reaktiosta kuin siitä itse Säteen lähtemisestä. Tuli itellekin surkea olo kun kuuli hovimestarin itkevän. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt Säden kotiinlähdön 🥹 ja nyt 😭
Yö aikaa toipua Hämyn lähtöön. Kyllä tästä selviää 😭
Vaikka naama on yhtä vesikuplaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whippeteillä muistan vain halloweenin ja tropiikkirannan, ei siinä nyt kauheasti järjestelty muuta kuin mitä itse järjestivät 😍
Mut ne oli vähän juttuja jotka ei ollu vielä sen ikäisten pentujen tasoa. Tuli vähän vaivaantunut olo. Oli olympialaisia ja pakohuonetta ja uimiseen tehty hienot rekvisiitat muttei kiinnostanut, discoa. Ihan kivoja osin kuitenkin. Toimittaja oli paljon isommassa roolissa kuin nyt.
Kyllä, niin pienet pennut eivät edes ällynneet että mitä olisi pitänyt tehdä. Nukkuminen kiinnosti enemmän. Se vesipalju pelotti suurinta osaa enemmän kuin kiinnosti. Joku tosin kasteli varpaitaan tms.
Muutama pentu kellahti kyljelleen sinne veteen ja äkkiä litimärkinä karkuun. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhehän on aktiivinen koiraharrastaja, ja olivat vähän ihmeissään, kun ihmiset ovat pitäneet Hehkusta kovasti. Heille Hetku on ollut vähän pettymys, kun ei osaa käyttäytyä harrastuskoiran tapaan. Ehkä nyt löytävät hyviä puolia enemmän Hehkustakin. Onhan se aika hauska kuitenkin ja kaunis.
Pettymys? Missä lauseessa? Hehkun kanssa harrastetaan agia.
Ovathan he siitä monesti maininneet aikaisemminkin. Että ei esim osaa remmissä kävellä ja haukkuu kovasti.
En nyt osaa sanoa tuosta pettymyksestä ja tietenkin kannattaa vielä kouluttaa koska se on vasta pentu. Ainakin kovasti ihmettelivät, että ihmiset ova ihastuneet Hehkuun.
Hehku halusi kohdata ihmiset silmien tasolta ja hyppi kohti. Koiralta itseasiassa herttaista mutta ei aina siistiä ihmisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut kasvattaja sillä on vain 4 pentuetta eli 2xshiba ja 2xpikinokka. Pennut olen luovuttanut 8-10 viikon iässä.
Hei miinustajat, minkä ikäisinä te olette pennut luovuttanut? 🤔
Ei ne sen takia miinusta 😂 vaan koska olet nyt hokenut tätä samaa lausetta jo monta päivää. En minä ainakaan ostaisi pentua kasvattajalta jolla on muistinmenetystä tai pakkomielteitä.
Sorry, en ole kasvattanut yhtään pentuetta olen eri tyyppi. Minulla on ne 🐶🐶🐱 Ihmettelen vaan miinuksia ihan asiallisiin postauksiin kuin myös postausten järjetöntä poistamista. Ihmettelen myös eräiden ilkeilynhalua 🙄
Täydet pisteet Hovimestarille, kun osallistui luovutus-chattiin tietäen, että nenäliinoja tarvitaan. Ja tietää, että jatkossakaan ei kuivin silmin noista hyvästeistä selviä. Upea tyyppi! Ei varmasti Hovineito turhaan häntä kehunut tämän päivän chatissa, sanoi että on paras aviomies <3 <3
Itse vetistelen jopa tv-ohjelmia katsoessa (sohvatyynyjen alla aina jemmassa nenäliinoja) ja kaikissa mahdollisissa vähänkin tunteikkaissa tilanteissa. Ja olen tyytyväinen että olen tällainen - paitsi niissä tilanteissa kun nenäliinoja ei löydykään taskusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhehän on aktiivinen koiraharrastaja, ja olivat vähän ihmeissään, kun ihmiset ovat pitäneet Hehkusta kovasti. Heille Hetku on ollut vähän pettymys, kun ei osaa käyttäytyä harrastuskoiran tapaan. Ehkä nyt löytävät hyviä puolia enemmän Hehkustakin. Onhan se aika hauska kuitenkin ja kaunis.
Pettymys? Missä lauseessa? Hehkun kanssa harrastetaan agia.
Ovathan he siitä monesti maininneet aikaisemminkin. Että ei esim osaa remmissä kävellä ja haukkuu kovasti.
En nyt osaa sanoa tuosta pettymyksestä ja tietenkin kannattaa vielä kouluttaa koska se on vasta pentu. Ainakin kovasti ihmettelivät, että ihmiset ova ihastuneet Hehkuun.
Hehku halusi kohdata ihmiset silmien tasolta ja hyppi kohti. Koiral
Ihan hirveä virhe etteivät klipanneet sitä ulkona olevaa kengurua sillon! siis aivan mahtava :D
Vierailija kirjoitti:
Täydet pisteet Hovimestarille, kun
Mistä tollasia edes löytää?? Tiedän useamminkin joille kelpaisi 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli liikutus enemmän siitä hovimestarin reaktiosta kuin siitä itse Säteen lähtemisestä. Tuli itellekin surkea olo kun kuuli hovimestarin itkevän. 🥺
Ja kun helli sitä Sädettä sylissään. 🥰 Muutkin pennut yritti tulla siihen, mutta hm sanoi että "Kyllä tekin jokainen saatte aikanaan samanlaista erityiskohtelua, mutta nyt lellitään Sädettä."🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi pentuliven pentu, vaihtaisin nimen vaikka se olisi kuinka kiva tahansa kuten Tuike, Kipinä tai vaikkapa Säde. Kuinkahan monta kertaa saisin kuulla kysymyksen "onko tämä se pentuliven Välke?". En näet haluaisi pentujulkisuutta.
Eihän meitä olisi kuin se pari miljoonaa jotka tuntis sun pennun 💕.
Harvoinpa vastaantulevat nyt koirien nimiä kysyy ja pennuthan on aivan eri näköisiä muutaman kuukauden päästä.
Täällä sentään on edes yksi tyyppi joka kasvattaa koiria, mutta sitten koirista mitään tietämättömät räkänokat hänelle veetuilee. Todella sivistymätöntä ja kakaramaista käytöstä. Hän on asiantuntija verrattuna meihin muihin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sentään on edes yksi tyyppi joka kasvattaa koiria, mutta sitten koirista mitään tietämättömät räkänokat hänelle veetuilee. Todella sivistymätöntä ja kakaramaista käytöstä. Hän on asiantuntija verrattuna meihin muihin.
Älä jaksa trollata. Ketään ei kiinnosta !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää hovimestarin hehkutusta: mahtava huumorintaju. Eilen iltajuttelussaan pentulaatikossa, HM totesi jotenkin näin, että oikea pallomeri on sellainen, millaiseksi pennut sen aina mylläävät, eli vadissa pitää olla yksi pallo. Jos palloja on enemmän, niin silloinhan se on pallotmeri.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo sisarukset näytä olevan moksiskaan vaikka yksi on joukosta poissa
Ehkä ne ei osaa vielä laskea kymmeneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osa pennuista on jo saanut uuden nimen.
Niin mikähän Säteen nimi on nyt
Hovineidon instasta löytyy linkki uuden omistajan instaan ja siellä nimenä on Säde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa trollata. Ketään ei kiinnosta !!
En trollaa, ullatus, mutta sinä taidat. Tiedätkö, meitä on täällä aika monta kirjoittajaa eikä vain yksi asiallinen trollien lisäksi. T. sakemannin omistaja joka opettelee lehmipaimeneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😉
Yö aikaa toipua Hämyn lähtöön. Kyllä tästä selviää 😭