UJOT, introvertit-Missä olette töissä?
Kommentit (60)
miksi niputat ujot ja introvertit?
Ihan toimistossa. En viihdy täysin, kun ei ole riittävästi kavereita. Onneksi jokunen sentään.
Postilla. Aamuisin jauhetaan p skaa työporukalla töiden ohessa, loppupäivän saa tehdä töitä yksin. Sopiva suhde minulle.
Hoitoalalla. Vietin varmaan vuosikymmenen niin, etten juuri työkavereille puhunut mitään. Nykyään keski-ikäisenä en epäröi sanoa mielipidettäni tärkeissä asioissa, mutta en edelleenkään ole kahvihuoneen keskipiste tai juttujen kertoja.
Sairaanhoitajana, jaksan olla tarpeeksi sosiaalinen potilaiden kanssa, mutta taukohuone-keskustelut välillä liikaa.
Olen haudankaivaja, ei asiakkaat häiritse, eikä kysele tyhmiä.
Kukaan joka tunsi mut erittäin ujona lapsena, ei uskoisi tätä, mutta työskentelen marketin kassamyyjänä. Olen itsekin todella ihmeissäni siitä että pystyn tähän työhön, tosin teen töitä vain 20h/viikossa, ja vedän siellä koko ajan sellaista roolia, ikään kuin näyttelen marketin kassamyyjää. Työpäivän jälkeen en sitten haluakaan puhua kenellekään.
En viihdy, mutta kun en pysty tekemään kokoaikatyötä, niin tämä on niitä harvoja osa-aikatöitä joita pystyn tekemään ja pystyn elätyämään palkalla itseni.
Ironista kyllä, opetan yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku aina valittaa tästä?
Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä, jos olet vain toinen noista?
Toimistotyössä, enimmäkseen etänä.
Asiakaspalvelussa olen. Väsyttävää.
Palvelualalla, jossa ollaan asiakkaan kanssa kaksin palvelutilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan joka tunsi mut erittäin ujona lapsena, ei uskoisi tätä, mutta työskentelen marketin kassamyyjänä. Olen itsekin todella ihmeissäni siitä että pystyn tähän työhön, tosin teen töitä vain 20h/viikossa, ja vedän siellä koko ajan sellaista roolia, ikään kuin näyttelen marketin kassamyyjää. Työpäivän jälkeen en sitten haluakaan puhua kenellekään.
En viihdy, mutta kun en pysty tekemään kokoaikatyötä, niin tämä on niitä harvoja osa-aikatöitä joita pystyn tekemään ja pystyn elätyämään palkalla itseni.
Miten mahdollista elättää itsensä 20 viikkotunnilla? Asutko ilmaiseksi jossain suvun talossa vai elättääkö joku muukin sua..?
Hammashoitajana, viihdyn vaihtelevasti. Itsetunto on kyllä työssä kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että hän ei niputtanut niitä vaan kohdisti kysymyksen heille, jotka sopivat kumpaankin lokeroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viihdy, mutta kun en pysty tekemään kokoaikatyötä, niin tämä on niitä harvoja osa-aikatöitä joita pystyn tekemään ja pystyn elätyämään palkalla itseni.Miten mahdollista elättää itsensä 20 viikkotunnilla? Asutko ilmaiseksi jossain suvun talossa vai elättääkö joku muukin sua..?
Ei ne tulot vaan menot jne
Olen ollut patologi kohta 30 vuotta.
Viihdyn perhepäivähoitajana.