Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Varmaan Säde on jo siellä uudessa kodissa. Mitähän uudet kaverit on olleet mieltä tulokkaasta. Varmaankin tulee kivat terveiset jos omistaja oli muutenkin pentulivetuttu.
Ainakin osa pennuista on jo saanut uuden nimen.
Vierailija kirjoitti:
Whippeteillä muistan vain halloweenin ja tropiikkirannan, ei siinä nyt kauheasti järjestelty muuta kuin mitä itse järjestivät 😍
Mut ne oli vähän juttuja jotka ei ollu vielä sen ikäisten pentujen tasoa. Tuli vähän vaivaantunut olo. Oli olympialaisia ja pakohuonetta ja uimiseen tehty hienot rekvisiitat muttei kiinnostanut, discoa. Ihan kivoja osin kuitenkin. Toimittaja oli paljon isommassa roolissa kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osa pennuista on jo saanut uuden nimen.
Niin mikähän Säteen nimi on nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whippeteillä muistan vain halloweenin ja tropiikkirannan, ei siinä nyt kauheasti järjestelty muuta kuin mitä itse järjestivät 😍
Mut ne oli vähän juttuja jotka ei ollu vielä sen ikäisten pentujen tasoa. Tuli vähän vaivaantunut olo. Oli olympialaisia ja pakohuonetta ja uimiseen tehty hienot rekvisiitat muttei kiinnostanut, discoa. Ihan kivoja osin kuitenkin. Toimittaja oli paljon isommassa roolissa kuin nyt.
Kyllä, niin pienet pennut eivät edes ällynneet että mitä olisi pitänyt tehdä. Nukkuminen kiinnosti enemmän. Se vesipalju pelotti suurinta osaa enemmän kuin kiinnosti. Joku tosin kasteli varpaitaan tms.
Jos mulla olisi pentuliven pentu, vaihtaisin nimen vaikka se olisi kuinka kiva tahansa kuten Tuike, Kipinä tai vaikkapa Säde. Kuinkahan monta kertaa saisin kuulla kysymyksen "onko tämä se pentuliven Välke?". En näet haluaisi pentujulkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhehän on aktiivinen koiraharrastaja, ja olivat vähän ihmeissään, kun ihmiset ovat pitäneet Hehkusta kovasti. Heille Hetku on ollut vähän pettymys, kun ei osaa käyttäytyä harrastuskoiran tapaan. Ehkä nyt löytävät hyviä puolia enemmän Hehkustakin. Onhan se aika hauska kuitenkin ja kaunis.
Pettymys? Missä lauseessa? Hehkun kanssa harrastetaan agia.
Ovathan he siitä monesti maininneet aikaisemminkin. Että ei esim osaa remmissä kävellä ja haukkuu kovasti.
En nyt osaa sanoa tuosta pettymyksestä ja tietenkin kannattaa vielä kouluttaa koska se on vasta pentu. Ainakin kovasti ihmettelivät, että ihmiset ova ihastuneet Hehkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että tiedetoimittaja-Pirjon mielestä nuo oli hyviä ideoita? Selvästi lapsikatsojille suunnattua viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi pentuliven pentu, vaihtaisin nimen vaikka se olisi kuinka kiva tahansa kuten Tuike, Kipinä tai vaikkapa Säde. Kuinkahan monta kertaa saisin kuulla kysymyksen "onko tämä se pentuliven Välke?". En näet haluaisi pentujulkisuutta.
Tuskinpä nuo pentuliven nimet olis muutenkaan päätyneet sinne Kennelliiton papereihin virallisiksi nimiksi. Virallinen nimi erikseen, kutsumanimi erikseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut kasvattaja sillä on vain 4 pentuetta eli 2xshiba ja 2xpikinokka. Pennut olen luovuttanut 8-10 viikon iässä.
Hei miinustajat, minkä ikäisinä te olette pennut luovuttanut? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpä nuo pentuliven nimet olis muutenkaan päätyneet sinne Kennelliiton papereihin virallisiksi nimiksi. Virallinen nimi erikseen, kutsumanimi erikseen.
Itse asiassa ovat eli samaan tyyliin kuin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että saisit paparazzit koirapuiston kulmille vaanimaan :)
Katsoin nyt Säden kotiinlähdön 🥹 ja nyt 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhehän on aktiivinen koiraharrastaja, ja olivat vähän ihmeissään, kun ihmiset ovat pitäneet Hehkusta kovasti. Heille Hetku on ollut vähän pettymys, kun ei osaa käyttäytyä harrastuskoiran tapaan. Ehkä nyt löytävät hyviä puolia enemmän Hehkustakin. Onhan se aika hauska kuitenkin ja kaunis.
Pettymys? Missä lauseessa? Hehkun kanssa harrastetaan agia.
Ovathan he siitä monesti maininneet aikaisemminkin. Että ei esim osaa remmissä kävellä ja haukkuu kovasti.
En nyt osaa sanoa tuosta pettymyksestä ja tietenkin kannattaa vielä kouluttaa koska se on vasta pentu. Ainakin kovasti ihmettelivät, että ihmiset ova ihastuneet Hehkuun.
Rehelliseen tapaansa ovat kertoneet Hehkusta, mutta eivät koskaan ole kuulostaneet pettyneiltä, päinvastoin. Miksi ihmeessä tuollaista roskaa pitää tuoda tänne.
Hehkun suuresta suosiosta olivat todella ilahtuneita vaikka ihmettelivätkin. Hehän ihmetelivät aikoinaan sitäkin että pentulivellä on niin suuri suosio ja paljon katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut kasvattaja sillä on vain 4 pentuetta eli 2xshiba ja 2xpikinokka. Pennut olen luovuttanut 8-10 viikon iässä.
Hei, lopeta jankkaaminen, voimme kaikki tässä yhdessä sopia, että sinä olet Suomen täydellisin koirankasvattaja. Paaaaaaljon parempi olet ollut kuin tämän vuoden kasvattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sen takia miinusta 😂 vaan koska olet nyt hokenut tätä samaa lausetta jo monta päivää. En minä ainakaan ostaisi pentua kasvattajalta jolla on muistinmenetystä tai pakkomielteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, lopeta jankkaaminen, voimme kaikki tässä yhdessä sopia, että sinä olet Suomen täydellisin koirankasvattaja. Paaaaaaljon parempi olet ollut kuin tämän vuoden kasvattaja.
Mikäs siinä on, että aina pitää alkaa irvailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kylläkin jo päätyneet 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chatissa joku laittoi Hovimestarille silityksiä ja HN vastasi sydämellä.
Jos täällä olisi kirjoitettu samalla lailla, saisi lukea olevansa puutteessa oleva mamma joka kuolaa vieraan miehen perään ja tästä fantasioi. Chatissa fiksummat tyypit kuin täällä.
Hmm.. silityksiä Hovimestarille täältäkin, olet ihana 😘
Aika ja paikka ja motiivi ratkaisee. Siinä on ero. Sanotko vilpittömästi tarkoittaen hyvää vai ärsyttääksesi muita. Se on kaikessa kommunikoinnissa näin.
Motiivini on, nyt ja ennenkin, että vilpittömästi ihailen Hovimestaria sen takia mitä olen hänestä saanut tietää tämän pentuliven aikana kuten mm. huumorintaju, rakkaus pentuja kohtaan ym. ym. ja onhan hän komea ja ääni wau. En h
HM kasvot näkyi ainakin silloin kun olivat lääkärillä. Istui lattialla (?) vauva sylissä, näkyi vähän etäämmällä kun HN oli pennun kanssa tutkimassa. Ruskeat hiukset leukapieleen saakka noin.
Pennut vain vetelee sikeitä eivätkä välitä pätkääkään vaikka Hehku haukkuu taustalla. Hyvin ovata tottuneet.
Mutta annas olla kun kuuluu ihmisääniä tai ruokapussin rapinaa niin koko poppoo havahtuu.