Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
6301/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi takeista jäi hieman pitkäksi, kun pentu ulkona vähän kompuroi siihen.

Vierailija
6302/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskinko oikein ulkoilut eli 2 + 2 + 3 + 2? Jäikö joku käyttämättä?

Ai ai kun Rusko lensi päin seinää ja ravisteli korvaansa. Onneksi Hovineito omi ajantasalla ja tsekkasi pikkuisen korvan. 

Taisi olla alkuun 2 + 2 kunnes teki lisää takkeja, jonka jälkeen 3 + 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä sanottu mitään että jostain pennusta ei tykätä. Joku horisee täällä omiaan.

Se taisi kyllä mainita, että ennen hänen suokkinsa oli, joku mutta nyt on joku muu.

Rouva ihanasti luetteli suosikiksi kaikki pennut ja kehui jokaista.

Jotenkin kyllä tekisi mieli kohta antaa korville jollekulle 🤓. Siis Hovimestari sanoi kysyttäessä lempipennusta että alussa oli selkeästi Välke mutta nyt on siihen rinnalle noussut Kipinä ja Salama eli se on nyt sellainen kolmikko jos on pakko mainita. Tietenkin pitää kaikista. Kenestäkään pennusta ei sanottu ettei pidetä. 

Sitä ollaan näköjään väkivaltaisia? Sellaisen vaikutelmanhan kyllä on saanutkin, jos toisen kommentoijan teksti ei miellytä. Miksi olet ottanut asiaksesi kontrolloida sitä mihin tyylin ja mitä saa täällä kirjoitella? Vai onko se annettu sinun tehtäväksi?

Vierailija
6304/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomata, että joku päättää et pentu x on rauhallinen tai jotain niin se ei sitten useinkaan ihan ole sitä :D

välke repii tosi rajusti ihmisten vaatteita. Vaatii tosi jämäkän omistajan. Esim kun hovineito teki niitä takkeja niin ihan koko ajan pyrki ottamaan vaatteista kiinni ja veti oikeasti tosi lujaa :D musta pentu tuli kaveriksi vähän myöhemmin ja hänellä oli kans tosi raju veto :D

Vierailija
6305/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista takeista tuli maailman söpimmät :D<3

Vierailija
6306/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhän joosepin pöksyt. Mitkä makkaran kuoret niillä oli päällä ?

Vierailija
6307/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä nykynuorison muotia ilmeisesti 😋

Vierailija
6308/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"suosikeikseni" ovat muodostuneet nuo harvat eri väriset, koska en millään oppisi noita ruskeita erottamaan toisistaan

näin siinä usein käy. Joillakin ihmisillä on tosi hyvä erotus- ja hahmotuskyky. Huomaa täälläkin. Itse en valitettavasti kuulu heihin myöskään :D mutta olen katsonut sen verran paljon, että ainakin osan ruskeista pennuista ottaisin koska vaan, mutta koska en erota en tiedä kenen vai kaikki ruskeat pennut 😂

Vierailija
6309/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahhaa. Tee se itse takki <3

Vierailija
6310/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Välke on kuin Ahtisaari 🙂 Rauhaa rakastava🙏

mitä, katotko sä ollenkaan tota 😂 kaikkea muuta! kunnon riiviö. Osaa kyllä rauhottua, mutta niin osaa muutkin :D

Vierailija
6311/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät marsuilta, joilla takki päällä🤓

Vierailija
6312/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen chatti oli mukava ja viihdyttävä niin lapsiseuraajlle kuin aikuisille. Meitähän on kaikenikäisiä liven seuraajia. Aivan upeita ja liikuttavia ne piirustukset, ihanaa jos niitä tulee vielä lisää <3 

Huikea hoviväki, ovat täydellä sydämellä mukana kaikessa, kiitos! Yhtenä iltana katsoin liveä klo 23 jälkeen, pennut nukkuivat rauhallisesti, mutta hoviväki silti valvoi, kun kameraan ilmestyi käsi joka oikaisi karvapeiton kääntyneen kulman - mitä huolenpitoa <3

Minä myös viihdyin hyvin. Uutiset on niin ankeita, että ilta pentuliven ja huonojen vitsien parissa nauratti itseäni kovasti. Ei aina jaksa ottaa niin vakavasti. Lisäksi eilinen chatti oli rento ja hovineito ja hovimestari pääsivät ääneen enemmän. Kiitokset heille!

Vierailija
6313/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla taas ei ole kuin kaksi ruskeaa Kulo ja Säde :/

Säteellä on pieni valkea säde niskassa. Kuulolla taas isompi kulovalkea :)

Vierailija
6314/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Hovineidon kuiva huumori sopii kyllä mulle. Katsoin kun se tuolla alkoi vääntää niitä takkeja ja alkoi vääntää ruotsiksi että tää menee kyllä kuin Strömssöössä. Ehkä se pelleili ja väänsi huonoa ruotsia tai sitten on vaan pokkaa. 

Vierailija
6315/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä, katotko sä ollenkaan tota 😂 kaikkea muuta! kunnon riiviö. Osaa kyllä rauhottua, mutta niin osaa muutkin :D

tarttuu aina tilaisuuden tullen jostain sukasta, hihan suusta tai sisaruksen kaulasta niin rajusti että ihan katsojaa hirvittää 🤓😂😂 

Vierailija
6316/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tuolla meni nimet sekasin ja tarkotti jotain muuta pentua :D

Vierailija
6317/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu innostui tee-se-itse -koiranpuvuista? Minä etätyöläinen kulutin juuri ruokataukoni etsiessäni sopivaa vanhaa villapaitaa, josta voisin leikellä takin omalle koirapojalleni. Koira niin sikeässä unessa, että illalla sitten toteutus :D

Vierailija
6318/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu innostui tee-se-itse -koiranpuvuista? Minä etätyöläinen kulutin juuri ruokataukoni etsiessäni sopivaa vanhaa villapaitaa, josta voisin leikellä takin omalle koirapojalleni. Koira niin sikeässä unessa, että illalla sitten toteutus :D

Mun koira ei oo tarvinnut takkia kunnon turkin takia, mutta olen lukenut että vanhalla koiralla olisi hyvä jos kova pakkanen niin todellakin innostuin. :D pitää vaan katsoa joku mikä menisi noin 20 kg koiralle ihan hihansuusta sitä ei saa.

Vierailija
6319/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11:16 yksi ruskea pentu vinkuu pentuboksin luukulla ja takaa tulee toinen ruskea pentu, joka vetää sen vinkujan pois sieltä luukulta - hännästä.

Vierailija
6320/11739 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11:17 hehku boksiin

Ketju on lukittu.