Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
4841/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuota sulanutta saasteista lumivettä juodaan...

No missä se lumi olisi saastunut? :D tuskin ne sitä tien vierestä otti ja sehän oli ihan valkoista.

Vierailija
4842/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä se lumi olisi saastunut? :D tuskin ne sitä tien vierestä otti ja sehän oli ihan valkoista. Tiedä vaikka olisi tuoretta, vasta satanutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku arvioida mitä tuollainen bordercollie maksaa, millainen hintahaarukka on? Ihan uteliaisuudesta, koska minulla ei ole käsitystä koirien hinnoista.

Olen  löytänyt jonku verran vaihtelua 1500 - 2000..  Aika paljon on kasvattajia 

Vierailija
4844/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö Loimu tuolla enää ollenkaan, itse olen vilkuillut pitkin päivää ja myös vähän kelaillut eikä Loimua ole näkynyt.

Ainakin kello viiden tienoilla näkyy Loimu.

Vierailija
4845/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä se lumi olisi saastunut? :D tuskin ne sitä tien vierestä otti ja sehän oli ihan valkoista.

ja nehän on syöneet tuolla kakkaakin, joten veikkaisin, että tuo lumi on varsin vaaratonta syödä :D

Vierailija
4846/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kun tuo harmaavoittoinen koiruli (olikohan Välke?) ja mustavalkoinen nahistelevat ja ärisevät keskenään.. Kuulostaa välillä jo vähän uhkaavalta. Näyttävät suloisilta pehmoleluilta, mutta kuulostaa vähän muulta..

Vierailija
4847/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö Loimu tuolla enää ollenkaan, itse olen vilkuillut pitkin päivää ja myös vähän kelaillut eikä Loimua ole näkynyt.

Käy, se käy vähän väliä vilkaisemassa pentuja, nuuhkaisee, putsaa ja vahtii, että kaikki on hyvin. Sitten loikkaa taas aitauksen toiselle puolelle, varmaan suuurimman osan ajasta on siinä aika lähellä. Se saattaa ilmestyä, kun joku pennuista "itkee" ja uikuttaa. Pennut on isoja ja saavat kiinteää ruokaa, niin imetykset on aika nopeita tankkauksia. Hurjan näköistä, kun riiviöt roikkuu nisissä. 

Vierailija
4848/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,On käynyt tänään muutamaankin otteeseen. Aamulla, ennen vierasta, vieraan aikana ja sitä rataa

ja vähän leikki välkkeen kanssa samalla kun oli vieraan sylissä imettämässä muita pentuja. todellista multitaskausta

Vierailija
4849/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kello viiden tienoilla näkyy Loimu.

Justiinhan Loimu latki vettä tuossa jostain muovikiposta.

Vierailija
4850/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,On käynyt tänään muutamaankin otteeseen. Aamulla, ennen vierasta, vieraan aikana ja sitä rataa

ja vähän leikki välkkeen kanssa samalla kun oli vieraan sylissä imettämässä muita pentuja. todellista multitaskausta

Loimusta jo näkee, että ei ole imetys enää kovin hauskaa puuhaa. Varmaan ne naskalinterävät pentuhampaat tuntuu ikävältä nisissä, joten välillä loimu lähtee hyvin rivakasti pois imetystilanteesta. TOki teki sitä alussakin, mutta nyt vähän toisella tapaa. Noin se menee muillakin koirilla. emo alkaa pikkuhiljaa lopetella maitobaarihommia ja samaan aikaan pennut alkaa saada enemmän kiksejä oikean ruoan syömisestä. nytkin noista näkee, että kun tulee ruokatarjoilut ala hovineito, niin sinne melkein rynnätään lautasen ympärille

Vierailija
4851/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pentulive on suositumpi kuin koskaan

Pentuliveä on katsottu viimeisen neljän viikon aikana yhteensä jo 1,6 miljoonaa tuntia. Suora lähetys Loimun pentulaatikosta yhdistää suomalaisia, mutta faneja löytyy aina Japanista ja Yhdysvalloista saakka.

Pentuliveä katsotaan puolalaisen yliopiston luennolla"

https://yle.fi/a/74-20126204

Vierailija
4852/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tuo harmaatakkinen tyyppi on? Taas äänet on pois.

Voi olla vaikka uusia omistajaehdokkaita. Tai muuten vaan tuttuja. Ei silloin ole ääniä ymmärrettävästi.

Hovimestarihan sanoi, että hän seuraa pentujen kehitystä. että osaa sitten valita kullekin varaajalle hänen tarvitsemillaan ominaisuuksilla olevan pennun. Nehän ovat ilmoittaneet, mitä aikovat koirien kansa harrastaa. Olisi se hulinaa, jos ne jo nyt istuisivat tuolla puoli päivää valitsemassa koiraansa jo etukäteen.

Vierailija
4853/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa 20.36 alkaen loimu ja välke taas leikkivät. se taitaa alkaa, kun loimu menee leikkiasentoon ja haastaa välkettä mukaan leikkimään

Vierailija
4854/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pentulive on suositumpi kuin koskaan

Pentuliveä on katsottu viimeisen neljän viikon aikana yhteensä jo 1,6 miljoonaa tuntia. Suora lähetys Loimun pentulaatikosta yhdistää suomalaisia, mutta faneja löytyy aina Japanista ja Yhdysvalloista saakka.

Pentuliveä katsotaan puolalaisen yliopiston luennolla"

https://yle.fi/a/74-20126204

Hauskaa että ympäri maailmaa katsotaan ja pentulive on niin suosittu. Saakohan tekstitystä esim. englanniksi vai miten ymmärtävät puhetta? 

Vierailija
4855/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Loimukin on ruoka-aikaan paikalla🥰

nuolee jämät..

Vierailija
4856/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa kerran oli kissoja rakastava nainen sairaalassa kuolemaa tekemässä. Paikallinen kissa-loimula kuuli asiasta ja  toimitti sinne huoneeseen television, josta hän sai katsoa vuoteestaan kissojen live-elämää.  Omaiset kävivät erikseen kiittämässä siitä, miten tärkeää ja lohduttavaa oli ollut heidän äidilleen.

Vierailija
4857/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvia 2 kuukauden ikäisistä näiden rotuisista pennuista. Erona näihin oli lähinnä pidentyneet jalat.

Vierailija
4858/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutanut paljon katsomaan tänään, mutta nyt eivät taida kaikki enää välttämättä yhtäaikaa nukkua. Jaa hän taisikin vain käydä pissillä.

Vierailija
4859/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille lumensyönnin kauhistelijat: koirat kun juo vettä vaikka kuralätäköstä ja syövät myös lunta, niin eipä se niille vahinkoa tee. Ja sitä varten on matolääkkeet, jos nyt sattuu elämän aikana jotain pöpöjä tulemaan. 

Vierailija
4860/11739 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimulle voimia🥰

Ketju on lukittu.