Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**MAALISTEN YSTÄVÄNPÄIVÄ**

14.02.2007 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9590798&p=1&tmode=1&smode…

Eilisiä tuolla..

JA PALJON ONNEA SANELLE JA EETULLE!! :):)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa, että mä minnekkäänn synnärille lähtisin, tää vaan taas on tällainen ihme kipupäivä, just tuossa ukolle laitoin viestiä että kun kotiin tulee niin pojan hoitovastuu siirtyy sille! Kyllä mä oon täällä vielä huhtikuussakin, vaikka kovasti toivoisinkin synnyttäväni ajoissa :).

Vierailija
2/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupu on tainnut lähteä synnyttämään kun ei täällä näy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mitään aikaseks!! Kävin koiran kanssa reilun 2km:n lenkin ja siihen se sitte jäikin.

Sairaalakassiks valkkasin ton hoitorepun (ei ainaka liikoja mahdu), sinne tungin yhet liivit ja liivinsuojia. Pieneks jääneet äitiyshousut ja imetyspaidan, sukkia parit ja alushousut. Lista on päälimmäisenä mitä pitää sitte viimetinkaan napata mukaan ->hammasharjaa jne.

GANDALF;

Mä kävin kokoarviossa sillon rv34+2, ja Puksutti paino sillon 2,4kg..nyt jo varmaan yli 3kg. Lääkäri ei antanu ees villejä veikkauksia painon ennusteesta joten..ootellaa.

MASULI;

Vai et viel toukokuussa meinasit täällä jumittaa..mistäs vuodesta sä puhut? Aattelin vaan että jos tota Puksua yrittäs hautoa eskari-ikäseks asti, ni sustahan sais sitte hautomokaverin :)

Toivotonta on..

Kylppäri pitäs siivota ja järjestää vähän uusiks että tulis pepun pesupaikkaa jne..mut ei. Ei nyt.

Kirjaa yritin lukee..mut ajatukset ei pysy kasassa, saman sivun voi lukee pari kertaa tajuamatta mitä luki.

Kaupalle pitäs potkurilla hurauttaa hakemaa italianpataan jauhelihaa, mut en mä nyt kehtaa lähtee.

Naapurista pitäs hakee kantoliina mut..en mä kehtaa.

Nukkua vois mut ei ees nukuta.

Mä vaan kävelen täällä eestaas miettien mitä kaikkee pitäs tehdä, mut mitään en saa alotettua. Ajatukset on ihan hukassa!! Mikää ei tunnu miltää, mitää ei jaksa tehdä eikä huvita..ittumainen olotila, mistälie ilmaantunu. Voi räkä.

Taptap..lähtee kävelee taas aku_ankka_rinkiä..

Vierailija
4/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkähköt päivänokoset tekivät kyllä hyvää! ja sit äiti kävi täällä ja toi mukanaan laskiaispullan, hillolla kun pitääkin. toten eiköhän tämä päivä tästä...

neuvolassa kaikki oli hyvin. poika on laskeutunut alas ja pää alkaa olla oikeassa paikassa. sen ja liman tulon perusteella alkaa pian loppurutistus häämöttämään. tosin alkaisihan se pian jo muutenkin... kyllä mä jo aika malttamaton alan olla. pakko myöntää.

ensi viikolle varattiin taas neuvola-aika, mutta toivottavasti mun ei tartte sitä enää käytää vaan saan silloin jo nauttia tuhinasta vierelläni.

Vierailija
5/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin meen kysille synnyttämään, sitten joskus. Sairaalakassi on jopa melkein pakattu. Puuttuu vaan kotiintulovaatteet mulle (jotka tosin isukki tuo sitten sairaalaan) ja neuvolakortti (saa edelleen olla tuolla laatikossa). Ostin uuden hammasharjan ja -tahnan synnärille, sillä jos tulee kiireinen lähtö kotoa, en muista niitä kuitenkaan ottaa mukaan.

Yö oli uneton, poikakin hiippaili naureskellen huoneessaan 4.30-5.30 välisenä aikana ja rämppäili valoja, nousi ylös klo:7. Siitä on tullut joka öinen tapa, enkä tiiä mitä tehdä. Jos alkaa pahasti mennä hermot, niin oon laittanu pojan lopulta pinnikseen, kun ei yllä kiipeämään sieltä pois. Mutta; eipä se enää kauaa olekaan esikoisen hätäsänkynä, kohta siellä on uusi vauva. Pitäisi vaan välttää tuota pinnistä ja jatkaa vaikka toinenkin tunti sitä " takaisin sänkyyn" marssittamista. Onneksi se ei sentään itke tai huuda. Sitten kun vihdoinkin pääsen uneen, tulee painajaiset... Päiväunia mukelo nukkui puoli tuntia ja sen ajan naapurista kuului ihme vikinää. Muistutti ihan maalaustelan ääntä, semmoista vikinämallista :) AAArgh! En saa nukkua enää ikinä!

Käytiinpä tuhlaamassa rahaa lemmikeihin. Jööses miten paljon rahaa menikin. Toisaalta kun ostaa isot ruokasäkit, ei tarviikaan joka kuukaus olla ostelemassa niitä. Ostin kissoille 10kg säkin ja koiralle 15 kg säkin ruokaa, kissoille raapimis/kiipeilypuu ja sit vielä 15 kg kissanhiekkaa. Hyvää ystävänpäivää vaan niillekin. Akvaariokalat eivät tällä kertaa saaneet mitään uutta.

Huomenna olis lääkärineuvola. Saas nähdä miten on paikat pehmenneet.

rimma 36

Vierailija
6/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi: jos ei nyt kuitenkaan eskarilaiseks asti ;I ????? Tarhassa sanoivat, että masu roikkuu sen näköisenä, kun just olis putoomassa. No roikkukoot, ei se vauva kuitenkaan oo vielä tuloillaan.

Möhkis: sulla (ja muillakin) sentään enteileviä kipuja, MULLA EI MITÄÄN!!!! Miks nää pitääkin mennä näin saman kaavan mukaan. Mun kaveri oli oikeessa, kolmannen odottaminen on tuskaa, olisin ollut itse valmis synnyttämään monta viikkoa sitten (vaikka tietty järki sanoo toista).

Sais jostain edes intoa touhuta kotona, mutta mua ei huvita mikään.

Mullakin on laukku pakattuna, samoilla vaatteilla meinaan kyllä kotiutua, matka on niin lyhyt (ellei jostain syystä tuu lähtö Eevan asussa).

Meen taas

-m-

Vierailija
7/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona edelleen, vaikka niitä supistuksia joka ikunen ilta kellottelenkin.Voi hiivatti, ottaa päähän turhat supistelut!!!Huomenna äitipolilla käynti, haluavat ottaa vain KTG-käyrää, kun lapsi on jo niin iso.Siis haluavat varmistaa että kaikki varmasti kunnossa.Tiistaina sitten uusi käynti äitipolin lääkärillä ja haluavat katsoa kohdunsuun tilanteen, onko paikat kypsyneet vielä (nyt oli 2cm auki, pehmeä ja kanavaa jäljellä).Jos on niin taidetaan sitten käynnistellä.

Multakin Möhkikselle lämpöiset myöhästyneet onnittelut!Ja mitähän vielä.Lähtis imuroimaan, kun huomenna tulee aamulla hetkeksi hoitotäti hoitaan, niin olisi jossain kunnossa kämppä...

uupu-valas rv 37+4

Vierailija
8/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten vihdoin siellä lääkärineuvolassa. Pääsin vasta viiden aikaan pois, ajat tunnin myöhässä :(

Täytyy sanoa, että ihan perseestä *anteeksi* se lääkäri. Joka kerta se on sama ollut mutta nyt vahvistui tuokin tieto.

Yritin puhua sille vuolaasti miten pelottaa jos tämäkin syntyy niin nopeasti kuin edellinen ja kerroin pelkääväni myös isoa vauvaa. Ja etten ehdi sairaalaan. Se ei ottanut kuuleviin korviinsa. Jatkoin, jatkoin ja jatkoin mutta ei mitään vastakaikua. Kerroin siitäkin, että NKL:lla sanottiin kuopuksen syntymän jälkeen, että vaihtoehtoja pitää miettiä seuraavassa raskaudessa. Käynnistys tms. Lääkäri sanoi vaan, että hän laitttaa terveydenhoitajaa varten merkinnän, että viikolla 40 voi olla konsultaatiossa äitipolille!! Viikolla 40!!! En ymmärrä? Mitä hyötyä siitä sitten enää on. Jos se syntyy aikaisemmin niin voihan se synnytys olla sittenkin nopea. Hyvä kun sairaalaan ennätettiin viimeksi. Juma että mua sieppaa!!!

Ja kun mulla on kohdunsuu takana niin hänpä ei sitten saanut tuntumaa, että onko se kiinni vai auki, neuvolakortissa on kysymysmerkki sen kohdalla. Uskomatonta! Kohdunkaula on lyhentynyt mutta muusta en sitten tiedäkään. On se ennenkin saatu tarkistettua. Ihme lääkäri sanon minä.

Kerrassaan oli tyhjän päiväinen käynti, tuli enemmän murhetta kuin iloa :(

Vauvan painoarviokin on hatusta heitetty kun minun kudostyyppi on nyt sellainen ettei ultralla kunnolla näe... arvio oli nyt n. 3 kg. Kuulemma pitkä reisiluu ja vauvan koko vastaa viikkoja 37+2.

Anteeksi oman navan tuijotus ja valitus mutta uskotteko, että helpotti kun sai marmattaa johonkin.

Zeldatar, ymmyrkäisenä 36+4, ultran mukaan 37+2 (on muuten alkuperäinen laskettu aika tuon mukaan)

Vierailija
9/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että ZELDAA kypsyttää, kyllä mä olisin jo sanonu sille tohtorille jotain. Viimeks sanoin lääkärille joka oli huonolla tuulella, et " ei tota vittuuntumista tarvi potilaisiin purkaa, on niitä huonoja päiviä muillakin" sen jälkeen kuunteli kyllä ja asenne muuttu kerta heitolla. Ymmärrän hyvin sun huolen tossa asiassa - pelottas muakin jos vielä lääkärikin olis tollanen välinpitämätön lusmu. (onkohan toi ittumaisuus joku ehto lääkiksee pääsemiseen, vai mistä ne sinne kerääntyy?).

RUUSUNP;

Alkaa ollaki jo jännät ajat..meinasit ihan ettei enää ens vkon nlaa tarttis mennä? huisia..mä joudun ravaamaa vielä ens kuussaki, ties vaikka seuraavassakin..plääh.

RIMMA;

Se on huisia miten paljon noihin elukoihin onnistuu rahaa työntämää..ihan jo ruokiinkin! Mein lappalaisella oli eilen 5v-synttärit :) sille ostettii pehmolelu..ajurille uus heijastinliivi ja ruokaa. Akvaanki olis pitäny ostaa kaiken laista (lamppua ja heijastinta jne) mut...ehkäpä nuo elikot on sen arvosia :)

MASULI;

Juujuu, kato menee noi uhmaiät sun muut ihan heittämällä ku jaksaa vaan hautoo tarpeeks pitkään :) Aattelin et eskarilaine olis jo aika fiksussa iässä..mitä sitä nyt aikasemmi - turhaa kuunnella itkua ja parkua kun voi päästä vähemmälläki...njähnjäh

Iiih, jaksoin hurauttaa potkurilla kaupalle ja nyt pitäs laittaa italianpata tulille..ja naapurista käväsin samalla hakee kantoliinan, sen sitomista voikin sitte alkaa treenailla :)

eeh..koira hukkas lelun sohvan alle, täytyy mennä jelppaa tai se rikkoo koko sohvan

Taptap..

Vierailija
10/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä tietää,et mä voin luottaa sun neuvoihin viel ens kuunkin puolella.

Äläkä nyt sitten vaan mene ja karkaa minnekään synnyttään.

Kyl mä olen sellanen lahopää etten muista ekasta raskaudesta mitään,joten kaikki on taas kuin ekalla kerralla.

Kyl toi kaveri on nyt liikuskellut jonkin verran,mutta en mä kait ole saanut 10 liikettä per tunti lasketuksi.Tästä syystä ajattelin soittaa neuvola tädille huomenna ja varmistaa kyseisen asian.

Vierailija
11/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappert - saa nähdä kuinka tässä käy. saatanhan mä täällä yhtenä kappaleena olla vielä viikko tolkulla, mutta toivossa on hyvä elää... on taas jätkä tainnut kaivautua vieläkin alemmaksi, sillä kaikki istuma-asennot alkavat tehdä mulle kipeää. eipä ole herkkua tässä koneella oleminenkaan.

ja koirat suhtautuvat muhun tosi erikoisesti. mua seurataan joka paikkaan ja tuijotetaan hyvin tiiviisti. etenkin toi poika, josta ollaan veikattu vauvalle henkivartijaa.

Vierailija
12/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis... HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille!!!

Täällä väsyttää vaan... kokoajan ja jatkuvasti :( Nukkua vois vaikka mite ja aamusin oksettaa :(

Tänään oli neuvola ja samaalla käynti neuvola lääkärillä...

Sekin masentaa... Siis ei tää täältä sitten taida ajallaan tullakkaan!!!

Kohdunsuu pehmee, mutta kiinni ja kanavaa 2cm jälellä...

Eli tänne niitä hitsin supistuksia!!!

Muuten kaikki ihan suht ok. Painoa oli tullu nyt 750g viikossa, mutta ei paha kun kokonaisuudessaan n. 6kg nyt vasta tullut.

Verenpaineet oli vähän kohollaan, 144/88 ja niitä nyt vähän seuraileevat. (mittasi uudelleen kun eka oli jotain 150/95)

Hb hyvä 140 ja sf mitta 33.

Nyt sitte miehelle marmatin, että saa valmistautuu kun on viikonlopun vapaalla et kaikkia ässiä kokeillaan... sehän vaan hykerteli tyytyväisenä :) En vissii muistanu sanoo et se eka olis se siivoominen...

Mutta kun jotenki aattelin, et siel vois ees vähäse olla paikat jo auki tms. Mutta onha tässä nyt viel 3 viikkoa (tasan) sinne lasketulle ajalle.

Sano se lääkärikin, että nopeesti se sit siit saattaa käyntiin lähtee, kun saa potkua niihi supistuksiin... joo... sillo viikoilla 30 sai jonku yön valvoa suppareita ja vähä pelätä ja nyt sitte ei muun vuoksi unet mee kun närästyksen ja sillee... no...

Miekö kärsimätön?!?!

Zeldatar: Siulle piti laittaa tosta tutkimisesta... kuopuksen synnytystä enne tehtii yks hukkareissu sairaalaan (olikohan 3pv enne synnytystä) ja siellä sit kätilö kun otti vastaa ja koitti tutkia, niin ei kuulemma löytäny kohdunsuuta... niin oli kuulemma takana! Vähän suututti siin sit arvuutella et mites... meinaako syntyy vai ei... kun ei tilannetta kunno tiedetty. Ottivat sisään, mutta kun supparit laantu pyysin päästä kotiin yöksi ja lääkäri sitten sano, että tulla uudelleen jos alkaa tapahtua. Mutta kyllä vaan suututti, kun ei yhtään tienny et mite ne paikat nyt sit on kypsyny...

Sitten kun lähtö tuli ja päästiin sairaalaan, oli taas siellä kätilö joka ei oikein meinannu saada tutkittua miuta. Se sit vaan sano et nyt voi sattua, mut hän koittaa saada kummiski tutkittua... ja vaikka siellä takana olikin, olin silloin sitten kummiskin 5cm auki ja synnytys kesti siitä 8 tuntia.

Tuntu tosi oudolta, ettei sitten vaikka joku toinen kätilö tullut aikasemmin tutkimaan jos se ei yhdeltä onnistunut...

Joo, mutta nyt tää lähtee nukkumaan. Unettaa niin kamalasti jo!!!

t. K@tju rv: 37 *POKS*

Vierailija
13/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa koira on ihan outo. Se seuraa mua koko ajan. Kun käsken sen pois esim. keittiön pöydän läheisyydestä, se menee olohuoneeseen niin, että varmasti näkee minut. Jopa silloin kun luen lehteä, enkä edes syö mitään. Koiruus malttaa kyllä nukkua, mutta kitkuttelee heti mun perään jos meen toiseen huoneeseen, vessaan jne. Kun lähdin toissa iltana yksikseni sauvakävelylle, koira oli itkeny koko ajan mun perään ja ravannu ikkunasta toiseen katsomaan missä mä oon. Vaikka mies oli pojan kans kotona. Sitten kun ollaan pojan kanssa pihalla, koira alkaa uikuttamaan (välillä jopa ulvahtelee) oven takana, mitä se ei oo koskaan ikinä ennen tehnyt. Alkaakohan se seota jo nyt, 4,5-vuotiaana???

Kissat kyöhnää mua kanssa entistä enemmän. Ehkä ne tykkää rintamaidon tuoksusta :)

Vielä kun alkaa fisut pomppimaan akvasta mun kimppuun...

Onko muilla elukat alkanu sekoilee? Toi koiran tuijotus alkaa jo välillä ottaa päähän.

Vierailija
14/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimma kyseli onko muiden koirat alkanut sekoilemaan. Meillä on 3 vuotias berninpaimenkoira ja hän on tässä viimeiden kuukauden aikana alkanut näyttämään merkkejä. Minua pitää vahtia kun haukka. Yllä kuin menen vesaan tulee oventaakse odotaan. Tietokoneella kun olen makaa tuolin vieressä kun liikun lähtee perään kuin perävaunu. En muista oletko kertonut minkä rotuinen koira teillä on mutta itse puhuin kasvattajan kanssa ja sanoi että raskaana olevissa on jotain ominaista ja voi paimenkoirissa herättää suojelusvaistoa ja tarvetta huolehtia että kaikki menee omalla painollaa kuten ennenkin. Rasittavaa se välillä on mutta eiköhän se hellitä kun poksahdamme. Tai sit se alkaa suojeleeen vauvaa =) Tulevaisuus näyttää mutta et ole tilanteen kanssa yksin.

Nemotus rv 36

Vierailija
15/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mamma, jolta uni lähti puiiis. :)

Käytiin eilen tutustumassa synnärille ja siellä sitten saatiin nähdä viisi tuntia vanha pieni ihminen. Meinas itku tulla sekä multa että mieheltä. Tän pienen kapaloidun nyytin näkeminen teki odotuksesta paaaaljon konkreettisemman ja kertarysäyksellä. Ja voi hurja, miten varmoin ottein kätilö sitä siinä riepotteli ja esitteli. :)

Illalla juteltiin tästä aiheesta ja aamusella het, ko herättiin. Mies lähti töihin ja en mäkään enää unta saanut, kun silmissä näkee vain sen pienen ruttunaamaisen pystytukkaisen nyytin. Voi ihanuuden ihanuus!! Nyt sitä vasta tajuaa, että meilläkin on sellai pieni pakkaus ihan kohta. :):):)

Täällä sitten vaan porukat poksahdellu.. Ihanaa! (Multa saa tänään sitten väkisin repiä jotain muuta olotilaa ulos, ko noit hymynaamoja oon täynnänsä.) ;-)

CAIUS: Kiitos. Sitäpä juuri meinasinkin, että nuo kipeät ottaa selkään ja reisiinkin (siitä eilen sairaalassakin puhuttiin). Itselläni kuopuksesta (silloin 7v. sitten) ekan kipeän, selkään ottavan supparin jälkeen meni n.40 min ja tyttö oli maailmassa.

Sanoivat sairaalassa, että kotona voi olla niin kauan, kun on hyvä olla. Jep, miehen kanssa asiasta juteltiin ja molemmat ollaan sitä mieltä, että sairaalassa on kuitenkin henkisesti parempi olla, kun siellä on niinkö turvassa. Sitten, ko lapsi ottaa tullakseen niin ei tarvitse enää kiireessä lähteä.

Jokainen liike vatsassa saa iiison hymyn huulille. Luulin, että olin jo onnesta soikeena ja innoissani tulevan suhteen, mut tää olotila on jotain vieläkin enemmän! :) Ei muuta, ko ilo irti viimesistä viikoista, paljon lepoa ja uuden elämän odotusta.

Ei kait täällä ihmeitä muuta. Suppailee kovasti, mutta kunei satu niin en juokse. Aamupalalle menen, palailen..

Papu ja Hermanni 35+5

Vierailija
16/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut nyytin saaneille!

ja olihan taas yö. 1.20 jo heräsin ja siinä menikin sitten taas muutama tunti. kyllä sitä ehti yön aikana muutaman kerran miettiä, että miten sitä siinä kunnossa jaksaa/kykenee lähteä sairaalaan tai sitten jatkossa omaa vauvaa hoitaa. niin kivasti oli silmät ristissä. yritän lohduttaa itseäni ajatuksella, että noissa tilanteissa sitä vaan pystyy toimimaan ja olemaan skarpimpi.

tänään on neuvola. kun tässä vaan jaksaisi jotain tehdä että pääsisi liikenteeseen...

eli täällä on siis muuta kuin hymiöpäivä. mutta toivottavasti muuttuu parempaan suuntaan.

ruusunpiikki rv 37+1

Vierailija
17/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille muksaa Ystävänpäivää!

Paljon Onnea myös Sanelle pikkunyytin johdosta!

Täällä viime yöt on menny aika levottomissa merkeissä. Vaavi on kovasti liikekanalla öisin ja puskee itseään kyljistä läpi. Pää tuntuu tosi selvästi tossa ihan alhaalla niin ettei häpyluun reunaa enää tunnu, onkohan se siis kiinnittynyt..osaisko joku sanoa? Omaa kokemusta kun ei oo kun ekaa odottelen ;)

Voi mä voin kuvitella kuinka ihana sellanen pieni nyytti onkaan, ei ihme Papu että sitä jää vaan hymyilemään.

Mullakin on tänään neuvola, aion kysyä painoarviota. Mulla on tosi kokenut neuvolantäti joka on ollut pitkän uran synnärillä ja mun neuvolalääkärikin kehui sen rautaista ammattitaitoa. Eli siltä vois saada ihan kohtuu luotettavan arvion ilman ultraakin.. no katotaan kuinka käy.

Mikäköhän oire se on kun välillä näkee sellaisia valomaisia pisteitä ja pilkkuja, muita oireita en oo tähän liittänyt. No, täytyy kysyä neuvolassa..

Täytyy nyt vääntäytyä sängystä ylös ja syödäkin jotain..

Lilia 34+2

Vierailija
18/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia nyt sairaala aikaan!!!

(.)Kohta lähdössä,ei kerkee muuta!

Masentaa ajatus suuresta vauvasta...Tyhmää tiedän.Mutta kun olen koko raskauden ajan välttänyt rasvaa,sokeria,herkkuja ym ja vauva kasvaa silti(ainakin tämän hetkisen tiedon mukaan)isoksi.

Ei mulla muuta ole isoa vauvaa " vastaan" mutta toistaakseni itseäni:pieni varteni on toooodella kovilla viimeiset 3-4 viikkoa jos sielä majailee 4kg tai yli vauvero.Koettu on!

Samaa virttä olen tainnut tässä laulaa jo hetken,anteeksi!

Lantio on tulessa joka yön jälkeen ja liitos kivut tulleet kovemmiksi!

Mutta jotain positiivista,näytän hyvältä ja nukun hyvin(kaikesta huolimatta)

Masu on ihana,kaunis pallo!!!

Olin eilen kosmetologilla pitkän tauon jälkeen ja olo on kuin uudella ihmisellä=)

Jalat oli niin huonossa kunnossa ettei ikinä,nyt taas keveät kantapäät;)

Kulmat sai väriä ja kasvot ihanan hoidon.Kynsissäkin lakat,mutta kuinka kauan kun kuitenkin kötiäidin puuhissa hääräilen(kakkapyllyä pesen)!?

Perjantaina pitkästä aikaa neuvola,kauhulla odotan puntarille nousua...

Pidemmittä puheitta,muille tilaa!

Äiskä,lapset ja rv 34+

Vierailija
19/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sanelle ja pienelle pojalle :)

Onnea Möhkikselle synttäreiden johdosta :)

Duppis, ihanaa kun teillä ollaan kotona ja toivotaan että saatte vielä ollakkin :)

Mitäpäs muuta olikaan...

(.) no omaa napaa sitten. Viime yö meni niin närästyksen kanssa kiekkuessa ettei mikään auttanut, söin päivällä yhden suklaamunkin niin sekö teki?? En ole aikoihin juonut kahvia, syönyt herkkuja tms. ja närästys on ollut kohtalaisesti kurissa mutta siis lääkitä kuitenkin täytyy että sen verran koko ajan närästää.

Kävely on eilisestä ollut aika tuskaa, nuo luut on niiiiiin kipeät tuolla jalkojenvälissä että ei ole tosikaan.

Supistuksia tulee ja menee yksittäisiä vähn napkoita ja kipeitäkin mutta kun ei niitä tulee kuin harvakseltaan.

Sairaalakassi ON pakattu, vauvan vaatteet ON laitettu :) eli nyt vain odotellaan ;)

Sinna 36+

Vierailija
20/37 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanelle paljon onnea!! Toivottavasti poika pääsisi pian kotiin, niin ei tarvitsisi sahata edes takaisin pitkää matkaa.

Duppiksella on aina hyviä uutisia :). Hieman kateellinen olen tuosta tuhisevasta nyytistä ;).

Kiitos kaikille onnitteluista! Synttärit meni hyvin, pesin päivällä kylppärinkin kun vieraat ei kehdannut tulla ihmisten aikoihin. Illalla sitten tuppas kaikki käymään ja voi hittoo että olin väsynyt kun viimeiset vieraat lähti! Kummitädin synttäripäivä olikin kummitytön kotiutumis, eikä syntymäpäivä :). Yöllä meni maha tosi kipeeksi ja näin unta, että synnytin kaksoset :D, toinen painoi 2620g ja toinen 2430g, hihi... Hitto näitä unia!!

Maha on edelleen kipeä :( pojan kanssa pitäis kuitenkin ulos lähtee, vaikka nosteleminen sattuu ihan kunnolla..

Mammuliinia edelleen huhuilen!

möhkis ja tiitiäinen 34+5