Saavatko naimisissa olevat perheenäidin jatkuvasti törkyvistejä Suomessa?
Hyh hyh
Miksi aviomies ei tee mitään?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010891866.html
Se saa tuntemaan, ettei ole minkään arvoinen
Yksi laiton ilmiö on yleistynyt räjähdysmäisesti miesten keskuudessa. Sen uhriksi joutuvat lukemattomat tytöt ja naiset usein myös lapset. Kaksi naista kertoo, miltä tuntuu olla jatkuvan läähkistelyn kohteena.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Millä alustoilla nuo äidit ovat? Tietääkö aviomies?
Sen minäkin haluan tietää
Pahimmillaan niitä tuli lähes sata viikossa, 32-vuotias perheenäiti ja vaimo Emilia kertoo.
Silloin minulla oli blokkilistat ihan täynnä.
Emilian kohtalontoveri on hieman alle kolmikymppinen naimisissa ja raskaana oleva Sofia. Hänelle tuntemattomat miehet tekevät samaa monta kertaa viikossa.
Ei nyt ehkä törkyviestejä, mutta miehet haluaisivat treffeille, keksivät tikusta asiaa, kehuvat ja tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä olen käsittänyt vaikkapa Threadsia lukiessa, niitä törkyviestejä tulee usein esim. Instagramiin tai ihan siellä Threadsissa. Ja nimenomaan sen takia, että naisen profiili ja postaukset on löydetty Threadsista.
Jotkut tuntuvat pitävän Threadsia deittiappina, mitä se ei siis oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä törkyviestejä, mutta miehet haluaisivat treffeille, keksivät tikusta asiaa, kehuvat ja tykkäävät.
Mmmhhh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä olen käsittänyt vaikkapa Threadsia lukiessa, niitä törkyviestejä tulee usein esim. Instagramiin tai ihan siellä Threadsissa. Ja nimenomaan sen takia, että naisen profiili ja postaukset on löydetty Threadsista.
No, silloin se sitä on
Jos jakaa elämänsä päivittäin somessa, on ihan luonnollista, että tulee törkyä ja varmaan ihan positiivisiakin viestejä. Joten sanoisinpa että sitä saa mitä tilaa.
Avaisitko nyt ap vähän, miten aviomiehen pitäisi tehdä tälle nettihäirinnälle?
Vierailija kirjoitti:
Jos jakaa elämänsä päivittäin somessa, on ihan luonnollista, että tulee törkyä ja varmaan ihan positiivisiakin viestejä. Joten sanoisinpa että sitä saa mitä tilaa.
Itse jaan muutaman kuvan per kuukausi. Usein maisemakuvia. Minun elämäni ei ole pelkkiä maisemia.
Silti tulee törkyviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jaan muutaman kuvan per kuukausi. Usein maisemakuvia. Minun elämäni ei ole pelkkiä maisemia.
Julkinen profiili, johon tuntemattomat pääsevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen profiili, johon tuntemattomat pääsevät?
Threadsissä julkinen, Ig yksityinen.
En minä saa minkäänlaisia viestejä vaikka mulla on julkinen ig-tili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, silloin se sitä on
Jos minä käyn kaupan maito-osastolla paskalla, tuleeko siitä vessa?
Vierailija kirjoitti:
Selitähän vähän, miten ihmeessä oman elämänsä jakaminen somessa oikeuttaa ketään lähettämään törkyviestejä?
En ole ikinä saanut. En laita kuvia joka päivä filttereillä jakoon.
Ei tietenkään. Ilotytöille tarkoitettuja viestejä lähetetään ainoastaan niille jotka viestivät olevnsa ilotyttöjä ja/tai kevytkenkäisiä ja haluavansa noita viestejä.
Jos viestintä on mennyt pieleen kannattaisi naisen miettiä omaa viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitähän vähän, miten ihmeessä oman elämänsä jakaminen somessa oikeuttaa ketään lähettämään törkyviestejä?
Olen eri. Ei oikeuta mutta niin se näyttää nykyaikana menevän, kun itseään netissä esittelee. Onko sinne aivan pakko jakaa elämäänsä.
Aviomies vaan tykkää kun kaikki kuolaa hänen vaimoaan,a
Ei roiku somessa, niin ei tule törkyäkään. Harvalla on pokkaa tulla päin naamaa sanomaan mitään.