Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan lääkärin töitä, mitä voin tehdä

Vierailija
30.09.2024 |

Eipä ole ketään kelle puhua tästä niin kirjoitan tänne. En haluaisi tehdä enää päivääkään lääkärin töitä. Työnantajat kohtelee kuin paskaa, en kestä enää jatkuvaa pelkoa väkivallasta ja riitatilanteista potilaiden ja toisten työntekijöiden kanssa. Haluan vain rauhallisen kivan työn mukavien ihmisten kanssa. Ei auta iso palkka kun koko elämä on yhtä paskaa työn takia.

En tiedä mitä enää tehdä. Hirveästi töitä tehnyt tämän tutkinnon eteen ja uhrannut asioita ja tämä oli elämäni isoin virhe koko paska.

Kommentit (278)

Vierailija
261/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat-lääkäriksi Terveystaloon/Mehiläiseen? 

Etälääkäriksi vaikka Keusoteen?

Funktionaalisen lääketieteen puolelta lisöoppia ja töihin vaikka Antioksidanttiklinikalle?

Perusta oma firma ja ala hoitaa (vaikka etänä) raudanpuutteisia potilaita (huono ferritiini), niin sulla tulee potilaita ovista ja ikkunoista. Aloita vaikka tutustumalla Medipudaksen toimintaan/Ilona Ritolan blokiin. Tai liity Facebookin Raudanpuute-ryhmään, niin ymmärrät ongelman laajuuden.

Jos suostut vielä määräämään T3-kilpirauhaslääkettä tai eläinperäisiä, niin saat palkata firmaasi todennäköisesti pian lisää väkeä.

Vierailija
262/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Funktionaalisen lääketieteen puolelta lisöoppia ja töihin vaikka Antioksidanttiklinikalle?

Perusta oma firma ja ala hoitaa (vaikka etänä) raudanpuutteisia potilaita (huono ferritiini), niin sulla tulee potilaita ovista ja ikkunoista. Aloita vaikka tutustumalla Medipudaksen toimintaan/Ilona Ritolan blokiin. Tai liity Facebookin Raudanpuute-ryhmään, niin ymmärrät ongelman laajuuden.

Jos suostut vielä määräämään T3-kilpirauhaslääkettä tai eläinperäisiä, niin saat palkata firmaasi todennäköisesti pian lisää väkeä.

Tuon vikan kun menet tekemään niin saat muutamassa vuodessa Valviralta rajoitetut lääkkeenmäärämisoikeudet kuten yhdelle aiemmalle itse itsensä "kilpirauhassairauksiin erikoistuneeksi" nimittänyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon vikan kun menet tekemään niin saat muutamassa vuodessa Valviralta rajoitetut lääkkeenmäärämisoikeudet kuten yhdelle aiemmalle itse itsensä "kilpirauhassairauksiin erikoistuneeksi" nimittänyt :)

Jep. Hyvin potilaita auttanut ja hoitanut. Surullinen tapaus ja vaikuttaa olevan oikeusmurha. Niin vaaralliset lääkkeet kyseessä (T3), että niitä saa joistain Euroopan maista ilman reseptiä apteekista.

Raudanpuutteessa taas et meinaa saada hoitoa, jos vatsasi ei kestä rautaa suun kautta - kuten itsellä. Ne lääkärit, jotka hoitaa kunnolla, on ihan ylityöllistettyjä.

Esim m. mulla ferritiini vajaa 30, ja iso liuta oireita uupumuksesta hiustenlähtöön. Infuusioon kun pääsin, niin uupumus helpotti, hiustenlähtö loppui, huimaus loppui, närästys loppui, jalat ei hapota rappusissa, jne 

Vierailija
264/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hallintolääkäriksi, niin ei tarvi nähdä potilaita.

Tai erikoistintyöterveyslääkäriksi ja ala vastaavaksi yksityisellä. Ei juurikaan potilaita tuolloinkaan. 

Näissä molemmissa myös aika hyvä palkka!

Vierailija
265/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon vikan kun menet tekemään niin saat muutamassa vuodessa Valviralta rajoitetut lääkkeenmäärämisoikeudet kuten yhdelle aiemmalle itse itsensä "kilpirauhassairauksiin erikoistuneeksi" n

Vähän off-topic mutta jos et ole kasvissyöjä niin tilaa ulkomailta eläinperäistä rautaa. Mulla toimii hyvin! En uskalla merkkejä mainostaa mutta netistä löytyy lisätietoja.T. Ei-lääkäri

Vierailija
266/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistu, yksityiselle, ulkomaille, toinen työpaikka, uusi koulutus tai burn-out ja tuille.

Siinähän ne vaihtoehdot.

Vierailija
267/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut lääkärille tai muulle hoitohenkilökunnalla vihamielinen. Olen aina ollut heille ystävällinen.

Yleisesti ottaen valittaminen ja vinoilu pahentaa eniten omaa tilannetta. Viisas pääsee vähemmällä ja saa parempaa palvelua.

Vierailija
268/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut lääkärille tai muulle hoitohenkilökunnalla vihamielinen. Olen aina ollut heille ystävällinen.

Yleisesti ottaen valittaminen ja vinoilu pahentaa eniten omaa tilannetta. Viisas pääsee vähemmällä ja saa parempaa palvelua.

Eniten omaa tilannetta pahentaa oleminen huonolla tuulella olevan lääkärin edessä. 

Vierailija
269/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että AP tarvitsisi mentorin tai työnohjausta. 

Vierailija
270/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut kalliin koulutuksen yhteiskunnalta ilmaiseksi. Siis älä valita. Taidatkin kyllä olla valelääkäri. 

Vierailija
271/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole oikea lääkäri, kuvittelee kenties, höpöhöpö

Veikkaan, että ap on provo. Lääkärikateus on yleistä maassamme. Siihen vaikuttaa se, että lääkäreillä on hyvät tulot ja halutessaan pitkä, varma työura, on lääkäripula ja opiskelemaan on vaikea päästä (ovat huippuoppilaita). Ammatti on myös arvostettu ja helppo tehdä osa-aikatyötä, 

Vierailija
272/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa sinulle ratkaisua, koska itsekin olen sellaista vailla ja siksi hyvin ahdistunut. Mutta tiedän tunteen.

- eläinlääkäri (tän piti olla unelmien ala)

Vierailija
273/278 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistu sellaiselle erikoisalalle missä ei ole älyttömästi päivystystä ja voit elättää itsesi hyvin myös yksityissektorilla työskennellen. Toki julkista kannattaa ainakin pienellä prosentilla tehdä rinnalla, että tiedot ja osaaminen pysyvät ajan tasalla. Julkisella kun hoidetaan paljon oikeasti sairaitakin.

Toinen vaihtoehto, jonka voisit toteuttaa helposti lyhyemmälläkin aikavälillä, on alkaa tehdä keikkaa (hyvä tienesti ja saat itse päättää milloin haluat olla töissä) tai privaattivastaanottoa (em. lisäksi myös potilasmateriaali tapaa olla helpompaa).

Terveisin erään erikoisalan kollegasi, joka tietää miltä tuo kuvailemasi tuntuu

Vierailija
274/278 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on heppo uskoisia ihmisiä

Onko jotenkin täysin mahdotonta että olisi lääkäri joka ei pidä työstään? Kyllä minä ainakin on tavannut useamman, jotka on sanoneet että valitsisivat toisin, jos olisivat silloin aikanaan ymmärtäneet mitä työ lopultakin on. Olen itse sh, ja olen kuullut samaa myös omasta ammattiryhmästä. Kaikissa ammateissa on varmasti omat huonot puolensa, mutta kyllä se on totta, että potilastyö ja kaikki sen mukanaan tuomat lieveilmiöt on tosi raskasta, oli sitten lääkäri tai sairaanhoitaja.

Vierailija
275/278 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeet potilaaksi.

Vierailija
276/278 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on varmaan ehdotettu jo, mutta mitäs jos koittaisit suuntautua urallasi hallinnolliselle puolelle? Onhan siellä sairaaloissa sellaisiakin hommia tarjolla.

Vierailija
277/278 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy silmälääkäriksi. Olen optikkoliikkeessä töissä ja ainakin näin vastaanottoavustajan vinkkelistä työ on helppoa ja kahden jälkeen voi jo lähteä golffaamaan. Tuntipalkka on 400-600 euroa, eli ei tarvitse montaa työpäivää kuussa edes tehdä.

Vierailija
278/278 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on varmaan ehdotettu jo, mutta mitäs jos koittaisit suuntautua urallasi hallinnolliselle puolelle? Onhan siellä sairaaloissa sellaisiakin hommia tarjolla.

Tarkoitit varmaan tarjoilijan työtä?