Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan lääkärin töitä, mitä voin tehdä

Vierailija
30.09.2024 |

Eipä ole ketään kelle puhua tästä niin kirjoitan tänne. En haluaisi tehdä enää päivääkään lääkärin töitä. Työnantajat kohtelee kuin paskaa, en kestä enää jatkuvaa pelkoa väkivallasta ja riitatilanteista potilaiden ja toisten työntekijöiden kanssa. Haluan vain rauhallisen kivan työn mukavien ihmisten kanssa. Ei auta iso palkka kun koko elämä on yhtä paskaa työn takia.

En tiedä mitä enää tehdä. Hirveästi töitä tehnyt tämän tutkinnon eteen ja uhrannut asioita ja tämä oli elämäni isoin virhe koko paska.

Kommentit (278)

Vierailija
1/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digilääkäriksi? Työterveyteen? Tsemppiä!

Vierailija
2/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin työterveyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, vaikkakin eri ala. Olen umpikujassa ja ahdistunut.

Vierailija
4/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistu jollekin mielekkäämmälle alalle. Tai ryhdy tutkijaksi?

Vierailija
5/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen kun valitset toisen työpaikan jossain yksityisellä tai siirryt etälääkäriksi.

Vierailija
6/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet IT-alalle asiantuntijaksi. Autat IT-taloja suunnittelemaan IT-ratkaisuja terveydenhuollon alalle. Sitten jonkin ajan päästä alat toimialajohtajaksi. 10-20 k€/kk. ok.

Vierailija
7/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikea lääkäri, kuvittelee kenties, höpöhöpö

Vierailija
8/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mielialaasi parantavaa rauhoittavaa lääkitystä.

Vierailija
9/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä /pyrkiä THL:lle, Lääkintävirastoon vai hallityusko jne, ei tää oo lääkäri

Vierailija
10/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistu patologiksi. Ei tarvitse enää sen jälkeen kohdata puhuvia potilaita. Voit vain tutkia joko heidän irroitettuja osiaan tai ruumiita. Ehkä työkaveritkin saattaa olla ihan kivoja.

Vierailija
11/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoistu jollekin mielekkäämmälle alalle. Tai ryhdy tutkijaksi?

Ei kiinnosta yksikään erikoisala. Tutkijaksi yritän vähän, mutta sitä pitäisi käytännössä tehdä ilmaiseksi monessa paikkaa joten aika vaikeaa kun ei ole ketään sponsoroimassa ruokaa ja kattoa pään päälle,, -ap

Vierailija
12/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut lääkärille tai muulle hoitohenkilökunnalla vihamielinen. Olen aina ollut heille ystävällinen.

Vierailija
13/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan työpaikkoja, tule sä siivoojaksi niin mä tuun lääkäriksi. Ei kun siis ihan vakavasti, olisiko työpaikkaa mahdollista vaihtaa alan sisällä? Esimerkiksi olen saanut sen käsityksen työterveydessä käydessäni, että niiden työt on aika lepposia. 

Vierailija
14/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lääkärin töitä". Yritä edes, trolli.

Vierailija
15/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoistu patologiksi. Ei tarvitse enää sen jälkeen kohdata puhuvia potilaita. Voit vain tutkia joko heidän irroitettuja osiaan tai ruumiita. Ehkä työkaveritkin saattaa olla ihan kivoja.

Patologia olisi muuten ok mutta en kestä niitä kuolleita. Ja haju on välillä niin paha, mulla tulee todella huono olo siitä enkä pysty estämään sitä mitenkään. Tulee siis muistakin voimakkaista hajuista jos on pitkään niissä. Kaikki kuolleet ei siis haise, mutta esim nämä kämpässä mädäntyneet joo, oltiin sellaista katsomassa kerran.

Vierailija
16/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, missä tahansa asemassa ja tehtävässä olemmekaan, pohjimmiltaan me kaikki haluamme tehdä elämästämme mukavan ja kivan.

Voitko vielä erikoistua? Tai ruveta konsultiksi? tai lääkealalle?

Vierailija
17/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo17 siis ap -ap

Vierailija
18/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lääkärin töitä". Yritä edes, trolli.

Hauskinta nämä jotka luulee ettei joku oikeasti voi olla lääkäri täällä :D  Kiitti, sai sentään vähän hymyä tähän päivään -ap

Vierailija
19/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija, yliopisto-opettaja, erikoistu patologiksi, asiantuntijatehtävät esim. thl.ssä tai lääkefirmassa tms. Voit myös perustaa oman yrityksen.

Vierailija
20/278 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan työpaikkoja, tule sä siivoojaksi niin mä tuun lääkäriksi. Ei kun siis ihan vakavasti, olisiko työpaikkaa mahdollista vaihtaa alan sisällä? Esimerkiksi olen saanut sen käsityksen työterveydessä käydessäni, että niiden työt on aika lepposia. 

Oon oikeasti miettinyt jo, että haenko vaan jonnekin siivoojaksi. Saisi yksin rauhassa siivota ja minä tykkään siivoamisesta muutenkin. Työterveydessä sitä vasta joutuisikin potilaiden kanssa vääntämään "en halua mennä töihin" jne. Kuullut myös tästä että naispuolisilla käy vanhat ukot valittamassa jatkuvasti kun pippeliin sattuu..että sellaista. Tulee sitä seksuaalista häirintää kyllä terveyskeskuksessakin.