Vaimoni profiili löytyi Tinderistä
Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei ole kotona neljän jälkeen kun sinne pääsen tai jos en saa kiinni vieläkään, niin soitan anopille ja kysyn pääsikö perille. Jos ei tiedä mitään asiasta, niin sitten kaikki kaatuu, jos se siellä on, niin kai sitten saan hänet kiinni ainakin.
Ei millään pahalla mutta jos et edes varmuudella tiedä onko vaimosi kotonasi vaiko anoppilassasi neljän aikaan kertoo aika paljon tilanteesta.
Aamulla kahdeksan jälkeen sanoi eilen lähtevänsä, minä lähdin jo ennen kuutta ja hän nukkui. Voihan hän olla jäänyt kotiin ja puhelin ei ole verkossa tai jotain.
Aamulla kahdeksan jälkeen sanoi eilen lähtevänsä ... mitä tämä tarkoittaa suomen kielellä? lähtevänsä minne?
Kovasti on aikaa APlla tätä pohtia vaikka on "töissä"...
Kai veljesi nyt kuitenkin kävi treffeillä vaimosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät tajua poistaa profiilia ennenkuin poistavat sovelluksen. Ota se huomioon.
Jääkö profiili sinne vaikka poistaa sovelluksen? Kokeilin kerran vaan huvikseen jo vuosia sitten ja poistin parin tunnin kuluttua. Huvittavaa olisi jos profiilini olisi ollut siellä kaikki nämä vuodet :D
Tottakai se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vanha tili ajalta ennenkuin avioidutte? Jos kuvat on samoja kuin fb:ssa, tili voi olla kaapattu.
Tähän on vastattu jo monta kertaa. Ei voi olla mitään tiliä jäänyt olemaan yli neljän vuoden takaa (voiko muka?), yksikään kuvista ei ole somesta ja yksi on minun ottama kuva. Vaikka olisi miten vanha tili, niin ei siellä voi olla minun viime keväänä hänestä sängyssä ottamaa kuvaa pelkissä alusvaatteissa. Hassuttelukuva joka on nyt sitten siellä.
Haha, kukaan nainen ei laita alusvaatekuvia Tinderiin omalla nimellään ja kasvoillaan ellei tee sitä ihan ammatikseen. Se tästä provosta sitten.
Ei kukaan varattu hae tinderistä panoseuraa nimellään ja kasvokuvallaan, nuija. Ei sinne kukaan fiksu laita oikeaa nimeään edes vaikka
Tää on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vanha tili ajalta ennenkuin avioidutte? Jos kuvat on samoja kuin fb:ssa, tili voi olla kaapattu.
Tähän on vastattu jo monta kertaa. Ei voi olla mitään tiliä jäänyt olemaan yli neljän vuoden takaa (voiko muka?), yksikään kuvista ei ole somesta ja yksi on minun ottama kuva. Vaikka olisi miten vanha tili, niin ei siellä voi olla minun viime keväänä hänestä sängyssä ottamaa kuvaa pelkissä alusvaatteissa. Hassuttelukuva joka on nyt sitten siellä.
Haha, kukaan nainen ei laita alusvaatekuvia Tinderiin omalla nimellään ja kasvoillaan ellei tee sitä ihan ammatikseen. Se tästä provosta sitten.
Ei kukaan varattu hae tinderistä panoseuraa nimellään ja kasvokuvallaan, nuija. Ei sinne kukaan fiksu laita oikeaa nimeään edes vaikka
Mun ex-aviomies haki. Ja oma lapseni joka on myös Tinderissä näki isänsä ilmon ja kertoi/näytti minulle. Joo, erottiin.
"Mun ex-aviomies haki. Ja oma lapseni joka on myös Tinderissä näki isänsä ilmon ja kertoi/näytti minulle. Joo, erottiin."
Hän ei ehkä sitten ollut se kaikkein terävin.
Puhelin on nyt päällä, mutta ei vastaa. Yrittäisin kysyä onko päässyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi ruokkia provoa. Mutta anna sen nyt hoitaa panot ensin ja eron voit hoitaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta selvä peli. Kohta sitten kun saat kiinni puhelimella, alkaa tulla selityksiä. Akku loppui, jätin luurin autoon latautumaan ja puhelin unohtui autoon jne jne
Jos tää on totta niin APn kannattaisi laittaa pystyyn joku erolivestriimi. Tienaisit hyvät hillot kun varmaan tuhannet seuraisivat minuutti minuutilta miten kulissit kaatuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan varattu hae tinderistä panoseuraa nimellään ja kasvokuvallaan, nuija. Ei si
Mun ex-aviomies haki. Ja oma lapseni joka on myös Tinderissä näki isänsä ilmon ja kertoi/näytti minulle. Joo, erottiin.
Niin varmaan. Ihan totta. Joojoo. Lapsesi ikähaarukka oli 30 vuotta vanhemmat miehetkin?
Vaimo voi valehdella.
Kannattaisi nyt tosiaankin laittaa joku kaveri tinderin kautta viestittelemään vaimolle. Tai tehdä itse feikkiprofiili tuota varten. Saisi tietää täsmälleen mitä on menossa.
Keksi joku tekosyy ja soita anopille. Sitten soita vaimolle ja tsekkaa vastaako tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan varattu hae tinderistä panoseuraa nimellään ja kasvokuvallaan, nuija. Ei si
Olen treffipalstalla nähnyt paljonkin varattujen miesten profiileja kuvalla. Ehkä suhde on silloin niin loppu, että haluaakin jäädä kiinni. Tuli myös mieleen, että ehkä profiili on laitettu suutuspäissään kännissä, ja unohdettu sinne. Minun sydän kyllä särkyisi, jos mieheni olisi treffipalstalla.
"Niin varmaan. Ihan totta. Joojoo. Lapsesi ikähaarukka oli 30 vuotta vanhemmat miehetkin?"
Kukaanhan ei ole koskaan valehdellut ikäänsä noissa palveluissa reilusti alaspäin saadakseen nuorempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät tajua poistaa profiilia ennenkuin poistavat sovelluksen. Ota se huomioon.
Jääkö profiili sinne vaikka poistaa sovelluksen? Kokeilin kerran vaan huvikseen jo vuosia sitten ja poistin parin tunnin kuluttua. Huvittavaa olisi jos profiilini olisi ollut siellä kaikki nämä vuodet :D
Jää. Jos haluaa tiedot pois, ne pitää itse poistaa.
Ajattele vaikka sähköposti- tai Facebook-tiliä. Luot tilin puhelimellasi tai tietokoneellasi. Sen jälkeen heität puhelimen/tietokoneen pois ja ostat uuden. Vaikka tilin luontiin käyttämäsi kone on nyt roskiksessa, pystyt uudella koneella silti kirjautumaan tilillesi.
Tai ajattele vaikka pankkitilin avaamista. Menet konttoriin, avaat pankkitilin ja laitat rahaa siihen. Parin vuoden päästä konttori suljetaan. Menet parin kilometrin päässä olevaan saman pankkiketjun toiseen konttoriin. Tili on edelleen olemassa, ja suurella varmuudella rahatkin.
Toki tämä on kätevää koska se on yksi asia vähemmän josta itse tarvitsee huolehtia, mutta tilimuutokset jne. on aina sinun vastuulla.
AP on jo menettänyt etulyöntiaseman jos hän on pommittanut vaimoaan koko päivän yhteydenottoyrityksillä.
Soita anopille ja pyydä vaimoa puhelimeen
"Seurustelimme kaksi vuotta ja naimissa oltu reilu vuosi, olisiko profiili muka neljän tai viiden vuoden takaa?"
No miten voisi olla jos siinä on sinun ottama valokuva?