Vaimoni profiili löytyi Tinderistä
Auttakaa nyt miestä tässä, voiko joku vahingossa luoda profiilin tai profiili vahingossa päätyä Tinderiin? Veljeni lähetti minulle kuvan vaimoni profiilista Tinderissä, oli tullut vastaan seuraa etsiessään.
Kommentit (211)
Luo sinäkin tili. Täytä profiilisi perhekuvilla. Pistä parinhakuetäisyys minimiin, ja kun vaimosi tulee vastaan anna sille Super Like. Jos ei tule Matchia, niin vaimosi ei rankkaa sinua kovin korkealle.
2/5
Laita vaimolle viesti: "missä olet?"
Olet varamies kunnon peli/panomiehen puuttuessa. Panomiehet eivät ole ryhtyneet pysyvään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
"Mun ex-aviomies haki. Ja oma lapseni joka on myös Tinderissä näki isänsä ilmon ja kertoi/näytti minulle. Joo, erottiin."
Hän ei ehkä sitten ollut se kaikkein terävin.
Alaston Suomesta löytyy ihan oikeasti hommiin haluavien seuraa. Ei tarvi juoda kahveja tai jutustella muutenkaan pitkään odottavia mielin.
Tämä on järkyttävää aikaa aloittajalle. Kunnon ihminen, joka rakastaa vaimoaan. Tottakai tämä on nyt kriisi.
Ap, tottakai voit käyttää palstaa tuen hakemiseen, mikäli jaksat. Idioottien viestien yli voit aina hypätä.
Ymmärrän hyvin että haluat varmuuden ennen kuin puhut lähimmillesi. Minä elän tätä mukana kanssasi.
Lähetän kovasti myötätuntoa ja lämpimän halauksen sinne. Minullakin on ollut joskus rakas mutta uskoton aviomies. Se on jotakin ihan hirveää, kun asiat alkavat avautua.
Mieli suojelee meitä viimeiseen asti. On vaikea uskoa edes todeksi. Se varmuus ja vahvuus tulee sinulle ajan kanssa.
Oletpa ev.lut. kirkon jäsen tai et, meillä on tarjolla myös sinulle ilmaisia, erinomaisen hyvin työhönsä seulottuja ja koulutettuja pari- ja perhetyön ammattilaisia perheasiain neuvottelukeskuksissa.
Voit mennä yksinkin. Saat luottamuksellista, ammatillista, täysin puolueetonta tukea. He eivät pyri mihinkään lopputulemaan, se on asiakaslähtöistä. Vaikka kirkko sen tarjoaa, uskon asioista ei tarvitse puhua lainkaan.
Ota ylipäänsä kaikki tuki ja apu vastaan. Halaus ja lämmin kuppi teetä täältä. Sinä selviät. Kaikesta.
Vastasi aiempaan viestiini, että ei kuulu mulle missä menee, turha soitella. No se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on järkyttävää aikaa aloittajalle. Kunnon ihminen, joka rakastaa vaimoaan. Tottakai tämä on nyt kriisi.
Ap, tottakai voit käyttää palstaa tuen hakemiseen, mikäli jaksat. Idioottien viestien yli voit aina hypätä.
Ymmärrän hyvin että haluat varmuuden ennen kuin puhut lähimmillesi. Minä elän tätä mukana kanssasi.
Lähetän kovasti myötätuntoa ja lämpimän halauksen sinne. Minullakin on ollut joskus rakas mutta uskoton aviomies. Se on jotakin ihan hirveää, kun asiat alkavat avautua.
Mieli suojelee meitä viimeiseen asti. On vaikea uskoa edes todeksi. Se varmuus ja vahvuus tulee sinulle ajan kanssa.
Oletpa ev.lut. kirkon jäsen tai et, meillä on tarjolla myös sinulle ilmaisia, erinomaisen hyvin työhönsä seulottuja ja koulutettuja pari- ja perhetyön ammattilaisia perheasiain neuvottelukeskuksissa.
Voit mennä yksinkin. Saat luottamuksellista, ammatillista, täysin puolueetonta tukea. He
Tiedän, että selviän jos on pakko. En vain ymmärrä miksi toimia niin kuin vaimoni, kun voisi toimia toisinkin. Hän valitkoon sellaisen elämän kuin haluaa, minä yritän löytää oman tieni aikanaan ja keskityn asioihin, jotka tekevät hyvää.
Oma ex- mieheni löytyi myös tinderistä, entinen työkaveri ilmiantoi. Oli siellä kuulemma vahtimassa etten minä mene Tinderiin tsiisus sentään
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi miksi tänne pitää kirjoittaa? En tiedä varmaan ainoa paikka minne kehtaa. En tiedä miten tässä käy mitta huonolta tuntuu. Jään odottamaan mitä tapahtuu mut voin jättää päivittämättä tänne.
Päivitä ihmeessä! Haluan tietää miten tämä loppuu!
Vierailija kirjoitti:
Oma ex- mieheni löytyi myös tinderistä, entinen työkaveri ilmiantoi. Oli siellä kuulemma vahtimassa etten minä mene Tinderiin tsiisus sentään
Hah-hah!
Kuinkakohan monella treffipalstalla hän vahtikaan että sinä et ole niillä😂
Pettäjien selitykset on niin tyhmiä että mieluummin kannattaisi vaan suoraan sanoa että joo, kyllähän mä siellä vonkaan.
Itsekin saman kokenut. Kun sain tietää ex-miehen treffi-ilmoista toimin kuin robotti. Mietin mihin muutan, mitä pakkaan mukaani jne.
En todellakaan jäänyt pohtimaan pettikö ex vahingossa ja mahtaisiko se kuitenkin rakastaa mua. Ei rakastanut eikö kukaan petä vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi miksi tänne pitää kirjoittaa? En tiedä varmaan ainoa paikka minne kehtaa. En tiedä miten tässä käy mitta huonolta tuntuu. Jään odottamaan mitä tapahtuu mut voin jättää päivittämättä tänne.
Tämä loppuu niin, että vaimoni ei aio kohdata tilannetta ja hiljaiselo siltä suunnalta jatkuu kuka ties kuinka kauan. En oikein usko tämän jatkumiseen enää, ei voi olla vahingossa profiilia siellä ja sitten sattumalta kaikki muut tämän päivän tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä loppuu niin, että vaimoni ei aio kohdata tilannetta ja hiljaiselo siltä suunnalta jatkuu kuka ties kuinka kauan. En oikein usko tämän jatkumiseen enää, ei voi olla vahingossa profiilia siellä ja sitten sattumalta kaikki muut tämän päivän tapahtumat.
Onpa ihan käsittämätön keissi! Olen todella pahoillani puolestasi!
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin vain voiko noin käydä vahingossa tai epähuomiossa, en sitä onko sillä ollut ketään, en sellaisia voi ajatella.
Ei kukaan luo vahingossa profiilia deittisovellukseen - tai ylipäätään mihinkään sovellukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiukko kysyi nyt viestillä ollaanko tulossa viikonloppuna käymään. Pitää kuulemma tietää työvuorojen suhteen. Tästä voi kai päätellä, että ei ole jutellut tyttärensä kanssa vaikka hänen pitäisi olla siellä heillä
Mielenkiintoisia suhteita siellä. Appiukko kysyy sulta oletteko tulossa eikä tyttäreltään. En yhtään ihmettele vaikka vaimo tuossa tilanteessa olisi muualla kuin kotona. Oli tinder profiilia tai ei.
Vastaavassa tilanteessa vaimo saisi kerätä omaisuutensa pihalta ja lukot olisi jo vaihdettu.
Eikö vaimo sitten ottanut omaisuuttaan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiukko kysyi nyt viestillä ollaanko tulossa viikonloppuna käymään. Pitää kuulemma tietää työvuorojen suhteen. Tästä voi kai päätellä, että ei ole jutellut tyttärensä kanssa vaikka hänen pitäisi olla siellä heillä
Mielenkiintoisia suhteita siellä. Appiukko kysyy sulta oletteko tulossa eikä tyttäreltään. En yhtään ihmettele vaikka vaimo tuossa tilanteessa olisi muualla kuin kotona. Oli tinder profiilia tai ei.
Vastaavassa tilanteessa vaimo saisi kerätä omaisuutensa pihalta ja lukot olisi jo vaihdettu.
Eikö vaimo sitten ottanut omaisuuttaan mukaan?
Multa ainakin lähti lätkimään vain mukanaan se mitä oli "koulutusmatkalle" ottanut mukaan. Ei koskaan palannut siltä matkalta kotiin, oli jo uusi koti katsottuna.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vastasi aiempaan viestiini, että ei kuulu mulle missä menee, turha soitella. No se siitä sitten.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, että miksi joku varattu menisi omalla naamallaan Tinderiin kun kiinni jäämisen riski on niin suuri.
Luottaa siihen ettei kiltti puoliso siellä ole ja unohtaa että siellä voi olla muita tuttuja. Ihmiset ovat joskus käsittämättömän tyhmiä.
Joo. Mäkin olen löytänyt kaksi exää tinderistä ihan omalla nimellään ja naamallaan.
Kysytte "no mitä sä itse siellä teit?". Tein kuvattoman feikkiprofiilin just sen takia kun miehissä alkoi olemaan kaikki klassiset pettäjän merkit mutta asia tietenkin kiellettiin kysyttäessä ja mä olin vaan hullu ja mustasukkainen jne. Otin kuvakaappaukset profiileista niin eivät pystyneet kieltämään ja tulikin hätä keksiä selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kotinne sinun vai yhteisessä omistuksessa. Jos sinun niin kyllä tuohon voi jo vastata ettei sitten kannata tulla enää kotiinkaan.
Haloo nyt. Kyllä täällä voi kysyä neuvoja aivan vapaasti , eikä ilkeyttään noin vastailla.