Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sulle ok jos puolisosi työpaikan virkistyspäivä olisi mökkeilyä, sekasaunaa ja -paljua,

Vierailija
29.09.2024 |

alkoholia ja hauskaa yhdessäoloa ja sinne jäädään myös yöksi? 

Rehellisesti, olisko sulle ok? Miksi olisi ok, miksi ei?

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolenne siitä, että puolisonne olisi kiinnostunut työkavereista. Mutten ymmärrä miksi oletatte, että muut olisivat kiinnostuneita puolisostanne.

Vierailija
102/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä menee niin että mies ei MISSÄÄN NIMESSÄ hyväksyisi että menisin tuollaisiin bileisiin. Ei ikinä. Mutta minulla ei olekaan tuollaisia bileitä. Ja kun hänellä on, se ei ole hänen mielestään mikään ongelma. Kyllä ottaa päähän.

Minähän en saa hänen mielestään edes soitella vanhan työkaverin (mies) kanssa kuulumisia, vaikka ei varmaan koskaan enää tavata ja työkaveri miehenikin tuntee ja kyselee kuulumisia ym. En sitten ole laittanut miespuolisille kavereille enää viestejä enkä soitellut. Ja miehen mielestä tällaiset yön yli kestävät bileet on kuitenkin täysin ok.

En hyväksy.

Miksi olette yhdessä?

Siksi että tämä on ainoa ongelma meidän suhteessa. Eikä sekään ole ongelma normi arjessa. Nousee esille tällaisissa tilanteissa kun miehellä on meno, jota hän

Suljet varmaan silmiäsi aika paljolta, jos sinusta on vain pieni ongelma se, että mies sallii itselleen asioita, joita sinulle ei. Nimittäin niin hän toimii arjessakin. Suurinta osaa et varmaan edes huomaa, niin tottunut siihen olet ja osa sitten sallitaan salassa, selän takana.

En edes käsitä, miten aikuinen ihminen voi ajatella, että on ok, että itse menen jonnekin ja samalla kiellän sen ihan saman asian toiselta. Mikä on neropatin perustelu näille kielloille, joilla sinua kontrolloi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä vaimo että minä olemme sekasaunoneet, sekapaljuilleet sekä harrastaneet seksiä firman virkistyspäivänä.

Meillä on yhteinen kahden henkilön yritys.

Vierailija
104/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisollani on ja varsinkin aiemmin oli varsin runsaasti tällaisia tilaisuuksia. En välitä, ihan sama. Avioliittomme perustuu ihan muihin juttuihin kun 100% uskollisuuteen. Itse asiassa olen ehdottanut eroamista useampaankin otteeseen, mutta mies ei suostu koska omaisuuden jako. Itsellä vähän sama, en viittis omakotitalosta mihinkään muuttaa. Mutta jos tulisi joku sopiva mies, niin ihan varmasti antaisin panna. Mieheni ei ole paras sek*ikumppanini muutenkaan. Kaipaan ihan hitosti erästä toista. Ai niin, mieheni ei ole halunnut seksiä kanssani kohta 4 vuoteen. Tämä knoppitietona ettei jonkun nenää ala herne kaivamaan.

Vaikutat niin happamalta sitruunalta, etten ihmettele miksi mies viihtyy muiden naisten vieressä alastomana lauteilla.

Kiitos mielipiteestäsi. Se ei kuitenkaan kiinnosta minua millään tavalla. Osaan minäkin saunoa muiden miesten kanssa.

Vierailija
105/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti sekasaunomista ja paljuilua ei ole edes ehdotettu missään firmassa, uimapukusiltaan kyllä. Joskus olen osallistunut, joskus en, riippuu ihan fiiliksestä ja siitä, onko muita, joiden kanssa voi jäädä saunomisen ajaksi istuskelemaan. Ei ole ollut ongelma koskaan. Tosin aika usein näissä on ollut joku kylpylä tms. kohde, mökeillä oltu vähemmän. Laittautua en kamalasti kyllä viitsi saunan jälkeen, joten sekin vaikuttaa, mikä on illallistapahtuma, eli jos mennään ravintolaan illalliselle, en nyt sentään ihan saunatyykissä menisi, joten voisi jäädä sauna väliin.

Yötä ollaan oltu monissakin virkistyspäivissä, koska pointti on ollutkin lähteä kotikulmilta esim. jotain nähtävyyttä katsomaan tms. Olen samaa mieltä siitä, että tämä on ollut virkistävää, pisemmin yhdessä ollessa työkavereita oppii paremmin tuntemaan. Viinaa on ottaneet kaikki oman tahdon mukaan, kuka enemmän, kuka vähemmän. Aamiaiset ovat olleet kivoja, rento tunnelma ja valmistaudutaan hyvillä mielin kotiin lähtöön.

Mitään sänkyhommia vieraiden kanssa en ole havainnut harrastettavan, joten jos jollakulla semmoisia on ollut, hienotunteisesti ja salassa ovat sen tehneet, joten eipä se asia minulle mitenkään kuulu.

Vierailija
106/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista "virkistystä",niin kyllähän siellä naida napautetaan!

Vierailija
107/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä menee niin että mies ei MISSÄÄN NIMESSÄ hyväksyisi että menisin tuollaisiin bileisiin. Ei ikinä. Mutta minulla ei olekaan tuollaisia bileitä. Ja kun hänellä on, se ei ole hänen mielestään mikään ongelma. Kyllä ottaa päähän.

Minähän en saa hänen mielestään edes soitella vanhan työkaverin (mies) kanssa kuulumisia, vaikka ei varmaan koskaan enää tavata ja työkaveri miehenikin tuntee ja kyselee kuulumisia ym. En sitten ole laittanut miespuolisille kavereille enää viestejä enkä soitellut. Ja miehen mielestä tällaiset yön yli kestävät bileet on kuitenkin täysin ok.

En hyväksy.

Miksi olette yhdessä?

Siksi että tämä on ainoa ongelma meidän suhteessa. Eikä sekään ole ongelma normi arjessa. Nousee esille tällaisissa tilanteissa kun miehellä on meno, jota hän

Suljet varmaan silmiäsi aika paljolta, jos sinusta on vain pieni ongelma se, että mies sallii itselleen asioita, joita sinulle ei. Nimittäin niin hän toimii arjessakin. Suurinta osaa et varmaan edes huomaa, niin tottunut siihen olet ja osa sitten sallitaan salassa, selän takana.

En edes käsitä, miten aikuinen ihminen voi ajatella, että on ok, että itse menen jonnekin ja samalla kiellän sen ihan saman asian toiselta. Mikä on neropatin perustelu näille kielloille, joilla sinua kontrolloi?

Se on pieni ongelma koska ei hänelläkään usein tällaisia menoja ole. Tyyliin kerran tai kaksi vuodessa. 

Vierailija
108/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy.

Miksi olette yhdessä?

Siksi että tämä on ainoa ongelma meidän suhteessa. Eikä sek

Ja mitä muuta hän itselleen sallii ihan silleen vaan puolivahingossa? Hänen on nyt levättävä työpäivän jälkeen, joten sä otat enemmän koppia kotitöistä. Jos kaupasta unohtuu jotain, sä käyt, koska...jne jne jne. Kato nyt nainen ympärillesi.

Etkä kertonut, mikä ihme voi olla hänen perustelunsa sille, että hän voi mennä, mutta sinä et. Et, koska et halua myöntää, että hän pitää sinua jotenkin alempana olevana, sinä teet tyhmyyksiä ehkä kun hän taas ei.

Oikeastihan se syy on se ilmeisin:  hän todellakaan ei halua, että sä menet tekemään samaa mitä hän tekee.

Vierailija
109/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on pieni ongelma koska ei hänelläkään usein tällaisia menoja ole. Tyyliin kerran tai kaksi vuodessa." 

Mulle kyllä olisi ihan helkkarin iso ongelma jo se, että multa kiellettäisiin jotain ihan normaalia elämään kuuluvaa, kuten työpaikan virkistyspäivät. On työnantajan asia, miten ne järjestää, mulle olisi kamalaa, että joutuisin sen vuoksi jäämään porukasta pois, että mies ei anna mun lähteä. Nimittäin kyllä noilla reissuilla tutustutaan toisiin paremmin ja se joka ei ole mukana on sitten ulkona.

Ja jos olisi kerrankin ehdottelemassa, että juu mutta hän kyllä voi mennä, siitä riidasta ei varmaan tulisi loppua ennen kuin olisi taas seuraavat menot tulossa.

MIKSI toinen voi mennä ja toinen EI?

Vierailija
110/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina hokee sitä että jos pettää niin pettää vaikka katsastusasemalla ja diipadaapa... totuus kuitenkin on, että tilaisuudet aiheuttaa houkutusta, ja jos tilaisuuksia on koko ajan, nikn jossain vaiheessa se voi houkutus tulla liian suureksi kelle vaan.

Ajatellaan nyt vaikka autonasentajaa tai raksamiestä. Ei siellä duunissa välttämättä kauheasti ole niitä houkutuksia. Sillon tuskin tulee niin helposti siellä duunissa petettyäkään.

Ja taas vaikka lentäjät tekee duunia ja usein yöpyy lentoemojen kanssa työn takia. Siellä ollaan tiiviisti yhdessä ja työn lomassa ja vapaa ajalla on helppo flirttailla ja saattaa syntyä houkutuksia.

Sama näissä työpaikan illanvietoissa, vaikkei toimistolla mitään ihmeellistä olisikaan, niin kun vietetään iltaa, juodaan alkoholia (joka vähentää estoja ja madaltaa rajoja) ja ollaan vähissä vaatteissa (saati jos saunotaan alasti sekasaunassa) niin onhan se selvää, että houkutuksia tulee. Se klaaraako kuka ne sortumatta pettämiseen on toinen asia, mutta totuus on että tuollaiset tilaisuudet tuo houkutuksia ja tilaisuuksia hairahdukseen sen normiduunin sijaan josta tullaan työpäivän päätteeksi kotiin.

Meillä tällaisia ei puolin eikä toisin pidetä mitenkään pakollisina menoina puolison kanssa. 

Vierailija
111/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työpaikalla ei todellakaan ole tuollaisia virkistyspäiviä, kuin miehellä. Meillä on päiväseltään joku aktiviteetti, sen päälle syömään. Ei puhettakaan että tulisi joku mökkiyö ja saunomiset sekaporukalla. Mutta JOS tulisi niin on selvää ettei mies sellaista ymmärtäisi, ei lainkaan. Meillähän tuli riitaa jo siitä, kun vanha työkaveri, mies, soitti ja kysyi kuulumisia.

Mutta ei tämä mitenkään laajennu meillä muihin asioihin. Inhoan kaupassa käyntiä joten mies hoitaa sen meillä melkein kokonaan, kotitöitä tehdään yhdessä ja mies hoitaa kaikki raskaimmat työt, ja välillä hoitaa muutkin työt mun puolesta. Ihan vaan koska voi. Kotitöistä, raha-asioista tms ei riidellä koskaan, muutenkin normi arki on meillä mukavaa yhdessäoloa. Harrastetaan, rempataan, jne. Siksi ollaan yhdessä.

Vierailija
112/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työpaikalla ei todellakaan ole tuollaisia virkistyspäiviä, kuin miehellä. Meillä on päiväseltään joku aktiviteetti, sen päälle syömään. Ei puhettakaan että tulisi joku mökkiyö ja saunomiset sekaporukalla. Mutta JOS tulisi niin on selvää ettei mies sellaista ymmärtäisi, ei lainkaan. Meillähän tuli riitaa jo siitä, kun vanha työkaveri, mies, soitti ja kysyi kuulumisia.

Eli siis sun miehen mielestä nämä mökkiyöt ja työkaverien soittelut on jotain häiritsevää ja kiellettävää. Mietipä huviksesi, miksi. Siis että miksi miehen mielestä niissä tapahtuu jotain huonoa? Niinpä.

Mulla ja mun miehellä on molemmilla yön yli virkistyspäiviä kuten myös työkavereita, joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia, viestitään ja soitellaan, molempia sukupuolia, eikä kummallakaan mitään ongelmaa näistä. 

Mitä tulee tuohon väitteeseen, että houkutuksia tulee niin se on kyllä ihan kukkua. Ihan samalla tavalla raksamiehillä ja automekaanikoilla on kesäjuhlia ja pikkujouluja ja perjantain saunat tsm joissa voidaan pettää kuten muuallakin, harva työpaikka on enää sellainen, että siellä olisi vain toista sukupuolta töissä. Omasta päästä se on kiinni, lähteekö sotkemaan jotain työkuvioita muihin kuvioihin.

Mulle on jo kotona opetettu, että kuormasta ei syödä, siihen ei liity mikään pettäminen edes, että en halua alkaa työkaverien kanssa vehtaamaan.

Me ollaan vain iloisia, jos toinen saa jonkun tapahtuman töissä, onhan se hienoa, jos työnantaja joskus jotain extraakin kustantaa.

Vierailija
113/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöksi jääminen ei ole ok. Ja naiset ja miehet erikseen saunaan ja paljuun. Muuten ok.

Mikä siinä yössä niin pelottaa, pettäminenkö? Kai tiesitte että mahdollinen pettäminen voi tapahtua vaikka keskellä päivää vessassa? 

Kyllä se vaan on todennäköisempää tuolla sauna/palju hommissa kuin keskellä päivää. 

Vaimolla oli juuri tollanen tapahtuma kavereiden kanssa useamman vuoden.Kaikki varatut pettivät, mutta sinkut vain panivat.

Vierailija
114/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset virkistyspäivät ovat tietynlaisen porukan harrastus, eikä minulla ole pienintäkään halua vapaa-aikaani sellaisten kanssa viettää. Kieltäisin lailla kaikki normaalin työajan ulkopuolella olevat tapahtumat. Ketkä viihtyvät vapaa-ajalla keskenään, voivat toki järkkäillä omaehtoisesti mitä tahtovat.

Koulutus ei katso mitään, mutta yhteiskuntaluokat voi aika vahvasti jakaa siten, että perusmassa ja siitä alaspäin tuollaisista pitää. Sivistyneet ovat sivistyneitä aina.

Pakosta joutunut joskus noita katselemaan ja kyllähän niissä petetään paljon. Osa on pettäjiä yleisesti ja osa sortuu kännissä ja katuu raskaasti. Jotkut lähtee sillä mielellä, että hakee seksiä tarkoituksella.

Oma puoliso ei ole koskaan osallistunut, enkä minäkään pitkiin aikoihin. Sinänsä valinta on hänen, mutta toki puhtaasti hypoteettinen tilanne sikäli, että ei olisi minun puolisoni, jos tuollainen olisi käsitys hauskasta.

Vierailija
115/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöksi jääminen ei ole ok. Ja naiset ja miehet erikseen saunaan ja paljuun. Muuten ok.

Mikä siinä yössä niin pelottaa, pettäminenkö? Kai tiesitte että mahdollinen pettäminen voi tapahtua vaikka keskellä päivää vessassa? 

En kirjoittanut mitään pelkäämisestä, joten kommenttisi on turha. Yöksi jääminen ei ole ok, koska en koskaan muutenkaan nuku ilman kumppania. 

Siis lähdet miehesi työreissuihinkin mukaan? Jos niitä ei ole vielä ollut, niin niitä voi tulla vaikka työpaikan vaihdon yhteydessä!

Vierailija
116/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt saa tehdä nykyään mitä haluaa. Ei sinne tykypäivään tarvita puolisoita vahtimaan. Heikoissa kantimissa on teidän suhde jos tuo on ongelma.

Vierailija
117/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan minua ei velvoiteta osallistumaan. 

Vierailija
118/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo firmasta kaiken olennaisen, jos on virkistyspäivä ja tuollainen ohjelma. Junttien touhua.

Vierailija
119/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset ja sinkkumiehet siellä saattaa irrotella jos nekään. Olisi heille ihan suotavaa.

Vierailija
120/140 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä tuollaisia 2-3 vuodessa. Itsellä oli paljon useammin aikoinaan kun lähdimme joskus jopa työkaverien mökeille + tietty 2 vkoa asiakkaitten kanssa Levillä joka vuosi.

Mitä sitten? En ikinä pettänyt miestäni eikä kukaan muukaan työporukasta. Enkä usko että miestäni kiinnostaa joku irtopano kun kotona saa aina kun haluaa. 

Mäkin uskoin uskollisuuteen, mutta se oli pelkkää hieno puhetta ja silmänlumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän