Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sulle ok jos puolisosi työpaikan virkistyspäivä olisi mökkeilyä, sekasaunaa ja -paljua,

Vierailija
29.09.2024 |

alkoholia ja hauskaa yhdessäoloa ja sinne jäädään myös yöksi? 

Rehellisesti, olisko sulle ok? Miksi olisi ok, miksi ei?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että saunomisesta tai paljuilussa olisi jotain ihmeellistä edes työporukassa. Meillä tiimi ympäri Suomea, joten välillä pakko kokoontua yhteen ja matkojen takia toki joutuu yöpymään. Aika luonnollista sitten iltaa viettää saunoen ja paljuillen, kun yleensä ainakin toinen paikalta löytyy. 

Vierailija
62/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä työpaikoissa ensin painetaan viikko töitä ja mennään viikonlopuksi työpaikan virkistysviikonloppuun ryyppäämään ja saunomaan ja paljuilemaan ja siitä taas viikoksi painamaan töitä. 

Missäs ne vapaapäivät on. Vai onko joillain aloilla tosiaan tyypillistä vielä näinä päivinäkin, että on mahtavaa saada ilmaista viinaa ja saunoa työporukan kanssa. Olen luullut, että maailma on vähän muuttunut sivistyneemmäksi

Miehen työpaikassa firma maksaa pienen summan, jolla katetaan ruokailut. Työaikaa saa käyttää 4 tuntia. Mökin kustannukset, paljuvuokra ja viinat on itse maksettava ja kyllä, vapaa-aikaahan tuo on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kumpikaan ei käytä alkoholia, eikä menisi sekasaunaan, varsinkaan työkavereiden kanssa, joten hyvin kaukaiselle tuntuu ajatus. Mutta en minä ylipäätään pelkäisi että miehen työpaikan naiset olisi niin hemaisevia että alkaisi niitä saunassa himoita, ehkä jopa päinvastoin. Mieheni ei ole niin kauheasti seksin perään ylipäätään, eikä sitä kiihota kaikkien riipputissit ja muut... Mies on jo kuusikymppinen ja häpeää omaa vartaloaan.

Vierailija
64/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee jos on mennäkseen.  Bye bye.

Vierailija
65/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä menee niin että mies ei MISSÄÄN NIMESSÄ hyväksyisi että menisin tuollaisiin bileisiin. Ei ikinä. Mutta minulla ei olekaan tuollaisia bileitä. Ja kun hänellä on, se ei ole hänen mielestään mikään ongelma. Kyllä ottaa päähän.

Minähän en saa hänen mielestään edes soitella vanhan työkaverin (mies) kanssa kuulumisia, vaikka ei varmaan koskaan enää tavata ja työkaveri miehenikin tuntee ja kyselee kuulumisia ym. En sitten ole laittanut miespuolisille kavereille enää viestejä enkä soitellut. Ja miehen mielestä tällaiset yön yli kestävät bileet on kuitenkin täysin ok.

En hyväksy.

Vierailija
66/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä menee niin että mies ei MISSÄÄN NIMESSÄ hyväksyisi että menisin tuollaisiin bileisiin. Ei ikinä. Mutta minulla ei olekaan tuollaisia bileitä. Ja kun hänellä on, se ei ole hänen mielestään mikään ongelma. Kyllä ottaa päähän.

Minähän en saa hänen mielestään edes soitella vanhan työkaverin (mies) kanssa kuulumisia, vaikka ei varmaan koskaan enää tavata ja työkaveri miehenikin tuntee ja kyselee kuulumisia ym. En sitten ole laittanut miespuolisille kavereille enää viestejä enkä soitellut. Ja miehen mielestä tällaiset yön yli kestävät bileet on kuitenkin täysin ok.

En hyväksy.

Miksi olette yhdessä?

Vierailija
67/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä tuollaisia 2-3 vuodessa. Itsellä oli paljon useammin aikoinaan kun lähdimme joskus jopa työkaverien mökeille + tietty 2 vkoa asiakkaitten kanssa Levillä joka vuosi.

Mitä sitten? En ikinä pettänyt miestäni eikä kukaan muukaan työporukasta. Enkä usko että miestäni kiinnostaa joku irtopano kun kotona saa aina kun haluaa. 

Vierailija
68/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi sekasaunoa (alasti) itse, enkä toivoisi puolisonkaan niin tekevän.Eipä hänelläkään ole sellaiseen halua. En pelkää mitään pettämistä, luotan täysin puolisooni. En vain ymmärtä, miksi pitäisi vastakkaista sukupuolta olevien työkavereiden kanssa olla alasti missään tilanteessa. 

Vierailija
69/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä työpaikoissa ensin painetaan viikko töitä ja mennään viikonlopuksi työpaikan virkistysviikonloppuun ryyppäämään ja saunomaan ja paljuilemaan ja siitä taas viikoksi painamaan töitä. 

Missäs ne vapaapäivät on. Vai onko joillain aloilla tosiaan tyypillistä vielä näinä päivinäkin, että on mahtavaa saada ilmaista viinaa ja saunoa työporukan kanssa. Olen luullut, että maailma on vähän muuttunut sivistyneemmäksi

Miehen työpaikassa firma maksaa pienen summan, jolla katetaan ruokailut. Työaikaa saa käyttää 4 tuntia. Mökin kustannukset, paljuvuokra ja viinat on itse maksettava ja kyllä, vapaa-aikaahan tuo on. 

Meillä työporukka itse kustantanut ja vuokrannut mökin ja paljun. Kutsu tuli vain sisäpiirille. Mutta kulkihan ne juorut. Porukka oli kännännyt ja paneskellut ja poltellut pilveä ja kunnolla örveltänyt. Seuraava vuosi oli työpaikan tunnelma melko kireä, kun selvittelivät suhdesotkujaan töissä.

Yrittivät järjestää uutta illanviettoa, niin sinne ei ilmestynyt kuin kolme tai neljä. Oli kai edellinen niin rankka juhla, että eivät edes sisäpiiriläiset halunneet uusintaa

Vierailija
70/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäsenä sitä on tuollasten illanviettojen kohdalla auttamatta yli-ikäinen. Jätetään puolin ja toisin suosiolla nuoremmille. Tosin eipä näissä asiantuntijahommissa kukaan mitään nakuilua tai paljuilua edes ehdota. Huvittelutavat on himppasen sivistyneempiä ja rankan työrupeaman päälle jokainen lähtee ennemmin kotiinsa kuin jonnekin ryypiskelemään. Jos joku ehdottaisi porukka olisi enemmän kuin hämmentynyttä. Onneksi olen valinnut fiksumpaa seuraa niin ei tarvitse miettiä mennäkö vai päästääkö menemään.

Meillä on kyllä sauna+palju ihan vakiokamaa jokaisessa illanvietossa. Asiantuntijahommia, konsulttitoimisto, pääasiassa diplomi-insinöörejä, joukossa muutama perusinssi.

Vierailija
71/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein työreissulla iltaisin teette, jos saunominen tai alkoholin juominen on noin omituinen ajatus? Kökötättekö oikeasti yksin koko illan huoneessa ne? Olisi kamala olla töissä, jossa työkaverit olisivat noin vastenmielisiä, ettei edes illalla voisi yhdessä saunassa käydä. 

Vierailija
72/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöksi jääminen ei ole ok. Ja naiset ja miehet erikseen saunaan ja paljuun. Muuten ok.

Mikä siinä yössä niin pelottaa, pettäminenkö? Kai tiesitte että mahdollinen pettäminen voi tapahtua vaikka keskellä päivää vessassa? 

En kirjoittanut mitään pelkäämisestä, joten kommenttisi on turha. Yöksi jääminen ei ole ok, koska en koskaan muutenkaan nuku ilman kumppania. 

Siis koskaan ei saa olla itsekseen missään poissa kotoa yötä? Jäätävää.

Vierailija
73/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein työreissulla iltaisin teette, jos saunominen tai alkoholin juominen on noin omituinen ajatus? Kökötättekö oikeasti yksin koko illan huoneessa ne? Olisi kamala olla töissä, jossa työkaverit olisivat noin vastenmielisiä, ettei edes illalla voisi yhdessä saunassa käydä. 

Millä ihmeen työreissuilla? Kuvitteletko todella, että kaikilla ihmisillä, tai edes suurimmalla osalla työssäkäyvistä ihmisistä, olisi jotain ihmeen työreissuja? Meillä(kin) tehdään työtä ihan työpaikalla. Ei missään reissuissa.

Vierailija
74/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös saunomista ole ollut firmojen bileissä iät ja ajat?

Vierailija
75/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni tuskin lähtisi tuollaiseen, ellei potkuilla uhattaisi. :D

Vierailija
76/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy.

Miksi olette yhdessä?

Siksi että tämä on ainoa ongelma meidän suhteessa. Eikä sekään ole ongelma normi arjessa. Nousee esille tällaisissa tilanteissa kun miehellä on meno, jota hän ei minulle sallisi.

Vierailija
77/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen työreissuilla? Kuvitteletko todella, että kaikilla ihmisillä, tai edes suurimmalla osalla työssäkäyvistä ihmisistä, olisi jotain ihmeen työreissuja? Meillä(kin) tehdään työtä ihan työpaikalla. Ei missään reissuissa.

Et ole koskaan missään koulutuksessa, alan seminaarissa tai tapaamassa muualla Suomessa työskenteleviä kollegoita? Kuulostaa kyllä aika kummalliselta.. 

Vierailija
78/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saunonut työkavereiden, miesten ja naisten, kanssa työreissuilla ja koulutus reissuilla. Toki siis aina omat omat pukuhuoneet ja uikkarit. Ihan mukavaa illanviettoa, etenkin jos on pidempi reissu. 

Vierailija
79/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok, miksi ei olisi?

Vierailija
80/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei ikinä lähtisi. Omaa mustasukkaisuutta (komeasta puolisosta) on aina aika tehokkaasti hillinnyt hänen äärimmäinen introverttiytensä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme