kokeeko kukaan muu olevansa kahjomagneetti
Mulla on läpi elämän ollut näitä hölmöjä riesana.
Aloitus kansakoulussa kaksipaikkaiseen pulpettiin viereen laitettiin poika, joka oli sen verran kotioloissaan häiriintynyt, että iski sitten yhdessä vaiheessa meikäläisen olkavartee lyijykynän terän, ja tuli myöhemmin vielä mun asuinhuudeille mua riepottelemaan.
Oppikoulussa joku urheilukentän hoiitajan työssä ollut nuori rupes meikäläistä kotimatkalla vainoamaan. Kyttäs ja oli jossain aina jotain sönköttämässä.
Opistossa, jouduin tekemään koulumatkat bussilla, ja linja-autoasemalla mut bongasi joku vanha äijä joka otti tavakseen töllötellä meikäläistä ja naureskella. Sellainen haiseva, keskijäksi sen ukon tietäneet sitä sanoivat.
Sitten tulikin pitkä tauko, mutta kas kun muutin toiselle paikkakunnalle, niin jopas taas. Samassa kerrostalossa asuva, no työssä se äijä kävi mutta oli sellainen riehuja, soitteli stereoitaan täysillä ja hillui kavereittensa kanssa, otti mut silmätikuksi, kyttäs ja herjasi. Vahtasi oikeen. Sellainen kumma hiippari se äijä. Pitkäletti ruma jätkä.
No, sitten muutin pois, ja eikä mitä, taas on joku tuollainen tyyppi mun riesana, tällä kertaa vaan monta kertaa mielisairaampi kuin tuo pitkäletti...
Että semmosta. Onko kenelläkään muulla näitä hiippareita riesana.
Jotain p-skahousuja, joiden mielipuuhaa on yksiksensä elelevän naisihmisen kiusaaminen ja vahtaaminen!