Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina joulut, pääsiäiset, juhannukset vaimon vanhemmilla

Vierailija
21.12.2022 |

Tiedän, omani ovat vaatimattomampia ihmisiä eikä vaimoni pidä heistä eilä sisaruksistani. Kaikki me jälkipolvi ollaan kuitenkin "korkeastikoulutettuja" ja jotenkin sisäsiistejä.

Näin vain on, olen nyt siihen tottunut, vanhemmilleni lapset jäävät vieraammiksi. Lasten rippijuhliin yms heidät on kutsuttu.
Äitienpäivänä käydään vaimon äidillä, itse soitan jostain pihamaalta pikaisen puhelun äidilleni.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet tottunut, kun et kerran halua tilannetta muuttaa.

Vierailija
2/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tee asialle jotain vai etkö halua itsekään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tee asialle jotain vai etkö halua itsekään?

Alkuun yritin mutta vanhempieni luona oli kaikki väärin, sisaret ja veljien vaimot mukaan lukien.

Valitsin perheeni. En jäänyt mamman pojaksi

Vierailija
4/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ollenkaan ole vaimon tohvelin alla.

Vierailija
5/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan naisia. Olen nykyaikainen mies. En alista vaimoani tapaamaan ihmisiä joista hän ei pidä.

Vierailija
6/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ollut väleissä eks-anopin ja eksän sisarusten kanssa paitsi yhden.

Sanoin eksälle että saa vapaasti tavata heitä, minä en tule mukaan.

Näin toimittiin, hän kävi kotonaan yksin, ja minun kanssani vapaaehtoisesti minun kotonani. Jos olisi kieltäytynyt, se olisi ollut ok. Päin vastoin, tuli mielellään ja vapaaehtoisesti tekemään mm. pientä remonttia vanhempieni taloon.

Eksanoppi oli ilkeä ihminen eikä peitellyt inhoaan minua kohtaan mitenkään. En katsonut velvollisuudekseni tavata ihmistä joka ei tehnyt muuta kuin syyti suustaan ilkeyksiä. Myöhemmin sitten kuolikin joten se siitä.

Vierailija
7/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin puuhailen vaimon kotona kun olen käsistäni näppärä, arvostivat kovasti kun yksi kesä rakensin uuden terassin

Vierailija
8/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun katkeran anopin tai sinkkumiehen naisvihasatu.

Vierailija
9/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tossut osaavat kirjoittaa ja vielä suomeksi?

Vierailija
10/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkiä kaikille vaimoille. Kyllä mies saadaan koulittua anoppilasta pois, ei siellä vtelehdi äitinsä helmoissa.

Vierailija
11/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn omiani moikkaamassa harvakseltaan, vaimo ei käy kummankaan vanhemmilla. On meillä omakin elämä, mitä nyt pari kakaraa pitäisi vielä saada äkkiä ulos talosta. Emme pidä ihmisistä, emme edes sukulaisista.

Vierailija
12/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, miksi sä ilmoitit tämän meille palstalaisille??

Vierailija
13/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samanlaisen perheen. Vaimo on läheisriippuvaisesta suvusta jossa ei muille arvoa anneta. Vain lasten  juhlille miehen suku alussa kelpasi rahapusseiksi. 

Välit ovat jo niin huonot eikä välejä pidetä pariskuntana enää ollenkaan niin että mies laitetaan menemään yksin lasten kanssa omaan sukuunsa kun kotona lapset ovat alkaneet pitämään pääasiassa kaveri synttäreitä ja vain vaimo kutsuu omaa sukua sinne rääppiäisiin. 

Mies on tossun alla kakaramaisen, lapsellisen vaimonsa ehdoilla mennen tullen eikä halua perhettään rikkoa. Miehellä on ihan tavalliset mukavat sukulaiset mutta anoppi ei olisi saanut yhtään neuvoa äärettömän laiskaa miniää ja pahinta kun vertasi toiseen ahkera luontoiseen miniäänsä niin sehän oli sitten viimeinen paha.

Vaimo on omassa lähiriippuvaisessa suvussaan äitinsä hyvin palvottu ja passattu täydellinen prinsessa eikä mitään saa arvostella mutta kyllä kaikkia muita arvostellaan haukutaankin pahasti. 

Vierailija
14/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkiä kaikille vaimoille. Kyllä mies saadaan koulittua anoppilasta pois, ei siellä vtelehdi äitinsä helmoissa.

Tai sitten se anoppi saa koulittua poikansa perheen pois elämästään.

Vierailija
15/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen samanlaisen perheen. Vaimo on läheisriippuvaisesta suvusta jossa ei muille arvoa anneta. Vain lasten  juhlille miehen suku alussa kelpasi rahapusseiksi. 

Välit ovat jo niin huonot eikä välejä pidetä pariskuntana enää ollenkaan niin että mies laitetaan menemään yksin lasten kanssa omaan sukuunsa kun kotona lapset ovat alkaneet pitämään pääasiassa kaveri synttäreitä ja vain vaimo kutsuu omaa sukua sinne rääppiäisiin. 

Mies on tossun alla kakaramaisen, lapsellisen vaimonsa ehdoilla mennen tullen eikä halua perhettään rikkoa. Miehellä on ihan tavalliset mukavat sukulaiset mutta anoppi ei olisi saanut yhtään neuvoa äärettömän laiskaa miniää ja pahinta kun vertasi toiseen ahkera luontoiseen miniäänsä niin sehän oli sitten viimeinen paha.

Vaimo on omassa lähiriippuvaisessa suvussaan äitinsä hyvin palvottu ja passattu täydellinen prinsessa eikä mitään saa arvostella mutta kyllä kaikkia muita arvostellaan haukutaankin pahasti. 

Muuhun sen enempää kantaa ottamatta, mutta MIKSI anoppi on verrannut poikansa vaimoja? Ei ihan tervettä sellainenkaan.

Vierailija
16/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes matalasti koulutettuna käytä itsestäni termiä " sisäsiisti*.

Vierailija
17/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn omiani moikkaamassa harvakseltaan, vaimo ei käy kummankaan vanhemmilla. On meillä omakin elämä, mitä nyt pari kakaraa pitäisi vielä saada äkkiä ulos talosta. Emme pidä ihmisistä, emme edes sukulaisista.

Siinä on hyvin valittu puoliso eikä tule turhia riitoja tai pahaa mieltä sukulaisista 😁

Minulla on läheisriippuvainen suku ja miehelläni normaali niin se aluksi tuotti ongelmia. Olen kärsinyt siitä läheisriippuvuudesta tietoistaen sen riippuvuuden ottamalla etäisyyttä sukuuni. Jos ongelmaa ei tietoista niin se on pahempi juttu. 

Sairaasta läheisriippuvuudesta johtuen suvussani ei ole kenelläkään elinikäisiä onnistuneita suhteita. Päätin etteivät sukulaiseni ala ohjailemaan minua eikä päättämään mitä elämältä haluan. 

Vanhempieni suhteen välissä oli alusta asti äitini suku tuhoten sen vähitellen. Ajattelin etten jatka samaa perinnettä ja oikeassa olen ollut vaikka kuinka oma sukuni koittaa haukkua ja syyllistää minua. Riippukoot muissa ihmisissä mutta ei minussa. 

Vierailija
18/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme paljon useammin minun vanhempien luona kuin miehen vanhempien luona, vaikka he asuvat kävelymatkan päässä ja omani toisessa kaupungissa. Mies ei IKINÄ edes ehdota, että mentäiskö käymään kahvilla. Joten ei sitten mennä. Ihan väleissä ollaan eikä ihmisissä ole mitään vikaa, en vain halua enkä pysty ottamaan vastuulle heidän tapaamisten järjestämistä, kun mies eivätkä he itse ole aloitteellisia. Miksi se siis olisi minun vastuullani?

Vierailija
19/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun sen enempää kantaa ottamatta, mutta MIKSI anoppi on verrannut poikansa vaimoja? Ei ihan tervettä sellainenkaan.

Kukahan on ihan terve ja kaikki ihmiset tekevät vertailuja ja virheitä. Anoppi on ajatellut pieniä avuttomia lapsia että ne kärsii ja painavahan syy siihen arvosteluun on eikä heppoisin perusteiden. Tiedän syyn ja että anoppi arvosteli ihan asiasta eikä mistään turhasta. 

Vierailija
20/29 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Parempi olla tossun alla kuin taivasalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi