Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sulle ok jos puolisosi työpaikan virkistyspäivä olisi mökkeilyä, sekasaunaa ja -paljua,

Vierailija
29.09.2024 |

alkoholia ja hauskaa yhdessäoloa ja sinne jäädään myös yöksi? 

Rehellisesti, olisko sulle ok? Miksi olisi ok, miksi ei?

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ok, enkä itsekään haluaisi osallistua tuollaiseen. Syy on se että minulla on kristilliset arvot eli olen uskossa.

Vierailija
22/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ookoo, siellä kolmestaan, kolme miestä olisivat sekaisin keskenään. En ole ihan varma hänen yhden kollegansa hygieniasta, joten en oikein tiedä, mitä ajattelisin siitä yhteispaljuilusta kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöksi jääminen ei ole ok. Ja naiset ja miehet erikseen saunaan ja paljuun. Muuten ok.

Mikä siinä yössä niin pelottaa, pettäminenkö? Kai tiesitte että mahdollinen pettäminen voi tapahtua vaikka keskellä päivää vessassa? 

En kirjoittanut mitään pelkäämisestä, joten kommenttisi on turha. Yöksi jääminen ei ole ok, koska en koskaan muutenkaan nuku ilman kumppania. 

Eli puoliso ei saa jäädä yöksi koska sinä olet läheisriippuvainen ja takerrut toiseen kuin mustekala. Tirsk.

Juuri niin🙄 Se on hienoa, kun sinä tiedät minun parisuhteestani enemmän kuin minä. 🤗

Vierailija
24/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Tarviiko tuota perustella? Muiden naisten kanssa ei saunota. 

En itsekään tykkäisi saunoa edes naispuolisten kollegoiden kanssa. 

Vierailija
25/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei hän osallistuisi tuollaiseen, vaan jäisi pois.

Vierailija
26/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin perhepiirissä tapahtuvan murhan syy taisi olla mustasukkaisuus,mutta täällä on joltain eri planeetalta porukka.

Oiskohan "nimettömänäkin pitää esittää kotiinpäin"-planeetta?

Vierailija
27/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ok. Miehelleni se taas ei olisi ok kun olen miesvaltaisella alalla ainoana naisena meidän tiimissä. Yritän suostutella että saisin mennä. 

Itse olen yleensä käynyt ekana saunassa kun pari kertaa ollut vastaava tilanne, sitten saanut laittaa rauhassa hiukset jne sinä aikana kun miehet saunoo. Ei myöskään ole tarvinnut säätää uimapukujen yms kanssa. Yöksi ei toki olla jääty. 

Vierailija
28/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ootte nähneet naisten sekasaunovan/paljuilevan? Siis sillein, että olisi edes jotenkin 50/50, eikä sillein, että sekasaunassa on kaksikymmentä miestä ja max kaksi naista. Itse en ole nähnyt, liekö siksi, että pöpöissä marinointi ei ole rentouttavaa ja saunominen työkavereiden kesken vain kiusallista + laittautuminen menee hukkaan.

Vierailija
29/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näistä puhutaan "virkistyspäivinä"? Pelkkää rasitetta ne on.

Vierailija
30/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä puhutaan "virkistyspäivinä"? Pelkkää rasitetta ne on.

Sovin aina paikallisesti, etten osallistu virkistyspäivään. Satonen olisi tyytyväinen.

Vierailija
31/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "virkistys", johon liittyy alastomuutta on no-no. Siis oikeasti, haluan nähdä ttökaverit vaatteet päällä. En halua tietää, paljonko Pirkolla on selluliittia tai paljonko Marjan rinnat roikkuvat ja onko Sinikalla vatsamakkaroita. Ei, ei, ei ja vielä kerran ei.

Vierailija
32/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa katastrofin ainekset kasassa. Moni sinkku ja varattu kollega on yrittänyt iskeä kännissä. En käy enää yhteisissä illanvietoissa.

Vierailija
33/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. 

Naiset ja miehet erikseen. Ei yöksi jäämistä. Ei alkoholia. Se on ok.

Vierailija
34/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan ok, puolisoni ei kuitenkaan menisi. Töissä on kuulemma ihan mukavaa porukkaa, muttei niiden kanssa tarvitse sen enempää aikaa viettää. Sama se on kyllä mullakin.

Vierailija
35/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. 

Luotan puolisooni ja sitten taas olen nähnyt meidän lähipiirissä pettämistä tapahtuvan jopa perheen mökkeillessä yhdessä. Olen sitä mieltä, että jos toinen haluaa pettää, se kyllä tapahtuu, vaikka tuollaista ei olisi.

Puolisoni itse ei välitä sekasaunoista eikä kännimökkeilyistä. Minä itse viihdyn sellaisissa paremmin, enkä ikinä ole ajatellutkaan pettää puolisoa, yhdessä ollaan oltu 26 vuotta.

Kyllä, mutta helpompi se on pettää tuollaisissa tilaisuuksissa. Alkoholia ja mahdollisuus yön pikkutunteina toisen kainaloon ja pois ennen kuin muut heräävät... Flirttiä paljussa/saunassa.

Vierailija
36/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistys johon liittyy alastomuutta ei käy. Haluan nähdä työkaverit vaatteet päällä. En halua nähdä paljonko Matilla on roikkuvatsaa tai onko Ristolla läskistä höllyvä perse tai Markon minimunaa. 🤢

Vierailija
37/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ootte nähneet naisten sekasaunovan/paljuilevan? Siis sillein, että olisi edes jotenkin 50/50, eikä sillein, että sekasaunassa on kaksikymmentä miestä ja max kaksi naista. Itse en ole nähnyt, liekö siksi, että pöpöissä marinointi ei ole rentouttavaa ja saunominen työkavereiden kesken vain kiusallista + laittautuminen menee hukkaan.

Mun miehen työpaikalla on kaksi naista, muut miehiä. Ja nyt itse asiassa toinen naisista ei taida seuraaviin bileisiin osallistua. Mutta tuo yksi nainen todellakin haluaa sekasaunaan ja paljuun. Ja paljonko nyt sitten mökkipäivää ja -iltaa ja -yötä varten pitää laittautua?

Vierailija
38/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok. Meidän firmassa näitä on järjestettykin, eipä olla ymmärretty tätä edes kummaksua. 

N48, avioliittoa takana 23 vuotta

Vierailija
39/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ok. Meidän firmassa näitä on järjestettykin, eipä olla ymmärretty tätä edes kummaksua. 

N48, avioliittoa takana 23 vuotta

Ja tarkennus että uikkarit päällä toki.

Ed 

Vierailija
40/140 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Toki voi olla ns. kilttejä miehiä mutta tuskin ne jäävät sinne. Jos haluaa elää kuin sinkku tai nuori, ehkei parisuhde ole se juttu. Tai jos on kaverien mukana menevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän