Olisiko sulle ok jos puolisosi työpaikan virkistyspäivä olisi mökkeilyä, sekasaunaa ja -paljua,
alkoholia ja hauskaa yhdessäoloa ja sinne jäädään myös yöksi?
Rehellisesti, olisko sulle ok? Miksi olisi ok, miksi ei?
Kommentit (140)
Mun miehen työpaikalla on ainakin 12 vuoden ajan ollut noin, tosin ensimmäisinä vuosina ei ollut paljua. Ihan OK, kunhan eivät lähde humalassa sunnuntaina ajamaan kohti kotia, vaan malttavat odottaa iltapäivään.
En ole koskaan ymmärtänyt että miksi näitä saunomis palju juttuja järjestetään suomessa?
Ei varmasti missään muualla maailmassa järjestetä työpaikan virkistyspäiviä kuten suomessa. Viinaa ja saunaa.
No jo minun puolesta. Jos joku haluaisi iskeä tuon minun kuuskymppisen, harmaatukkaisen, vähän ylipainoisen mussukkani, niin ilolla soisin hänelle vähän vaihtelua elämään 😂
Meillä on ihan normaaleja tiimipäiviäkin noin eli päivät töitä ja illalla sitten vapaamuotoista saunomista, paljuilua ja alkoholia. Uimapuvut toki päällä. Eikä kyllä kukaan ole poiskaan jäänyt.
Taitavat olla sinun likaisen mielikuvituksen tuotetta nuo kuvitelmat.
Ota huomioon, että ihmisten on noitten samojen tyyppien kanssa tehtävä töitä eikä mikään ole nolompaa, kuin se, että näkevät jonkun porsastelevan ja siitäkös juttua riittää.
Olen aikoinani ollut noilla virkistysvkonlopuilla ja päivä oli niitä tehtäviä ja puheita ja välillä syötiin hyvin, saunaan sai mennä illalla ketä huvitti enkä kyllä usko, että pesytymistä kummempaa on tapahtunut.
Samulla alkoi jo aikaisin ne koulutustehtävät ja piitkät patikoinnit, kiipeilyt yms. Ihan hauskaa oli.
Tietysti oli niitä, joille tunnetusti se hapan maistui, mutta kyllä heillä ei ollut helppoa.
Ihan ok, miksei olisi ? Ap voisi miettiä vähän omaa ajatus tapaansa elämästä ja parisuhteesta.
Olisi ok.
Naispuolisena esihenkilönä miehisellä alalla, jättäisin saunan ja paljun väliin mutta osallistuisin illan viettoon ja hauskan pitoon muuten. En usko että ketään haittaisi vaikka paljussa uikkari päällä olisinkin, mutta itse en kokisi tilannetta jotenkin mukavaksi.
Kuka edes haluaisi viettää työporukan kanssa noin pitkän aikaa jotain yhteispäivää? Mulla on ainakin omia kavereita joiden kanssa vietän mieluummin aikaa. Virkistyspäivä pitää olla palkallisella työajalla tai maksimissaan illallinen päälle.
Näin keski-ikäsenä sitä on tuollasten illanviettojen kohdalla auttamatta yli-ikäinen. Jätetään puolin ja toisin suosiolla nuoremmille. Tosin eipä näissä asiantuntijahommissa kukaan mitään nakuilua tai paljuilua edes ehdota. Huvittelutavat on himppasen sivistyneempiä ja rankan työrupeaman päälle jokainen lähtee ennemmin kotiinsa kuin jonnekin ryypiskelemään. Jos joku ehdottaisi porukka olisi enemmän kuin hämmentynyttä. Onneksi olen valinnut fiksumpaa seuraa niin ei tarvitse miettiä mennäkö vai päästääkö menemään.
Puolisolla vain äijiä työkavereina ja saunovat joka tapauksessa useamman kerran viikossa porukassa niin eipä haittaisi.
Eikä haittaisi varmaan puolisoa minun tuommoinen tilaisuus - miespuoliset työkaverit ovat n. 25-35-vuotiaita urheilullisia niin en oikein usko itse enkä usko puolison pelkäävän että semmoista viinamäärää olisi että minkään sortin erotiikkaa lähtisi viriämään tämmöiseen +50 karvasäärimammaan.
Olisi ok. Mies ei kyllä ikinä menisi paljuun, kuten en minäkään. Molemmista on erittäin vastenmielistä lillua lämpimässä vedessä toisten kanssa. Ja sitä vettähän ei vaihdeta kovinkaan usein. Ei hygieenista.
Aina joskus mietin työpaikan vaihtoa, mutta sitten törmään tällaisiin juttuihin ja muistan, että ai niin, sitä tosiaan on olemassa tällaisia kauhujen työyhteisöjä, joissa joku kimppapaljuilu on parasta ikinä. Ja tiedetään, ei ole pakko osallistua, mutta mieluummin kokonaan muualla töissä.
Vaimoni kanssa lähtevät olisivat kaikki myös naisia koska työyhteisössä vain naisia. Olen itsekin heittänyt keikkaa samalla osastolla suht paljon ja tietääkseni kaikki vaimoani lukuun ottamatta heteroita. Joten ei haittaisi. Ja lisäksi jos jotain vipinää on niin se syttyy kyllä muutoinkin. Tietysti olisi ok. Tosin luulen ettei todellisuudessa edes lähtisi koska ei todellakaan mikään mökkeilijä luonteeltaan vaan inhoaa enemmänkin. Soittaisi luultavasti illalla jo pelastamaan korvesta tai lähtenyt osan kanssa ravintolaan taksilla jos sellainen löytänyt perille.
Siis missä työpaikoissa ensin painetaan viikko töitä ja mennään viikonlopuksi työpaikan virkistysviikonloppuun ryyppäämään ja saunomaan ja paljuilemaan ja siitä taas viikoksi painamaan töitä.
Missäs ne vapaapäivät on. Vai onko joillain aloilla tosiaan tyypillistä vielä näinä päivinäkin, että on mahtavaa saada ilmaista viinaa ja saunoa työporukan kanssa. Olen luullut, että maailma on vähän muuttunut sivistyneemmäksi
No sellaisiahan ne "virkistyspäivät" ovat. Tai olivat ennen. Nykyään olen eri alalla hommissa ja täällä päiviin käytetty raha on niin olematon, etten jaksa osallistua.
Meillä on tuollaista muutaman kerran vuodessa. Ei ole mies sanonut mitään. Osasto on jakautunut eri puolille Suomea ja virkistyspäivät ovat aina vähän milloin missäkin, ei ole oikein mahdollisuutta lähteä esimerkiksi Oulusta Espooseen yöksi, eli yövyn lähes aina myös.
Vastaavasti ei tulisi mieleenkään kieltää tuollaista puolisolta.
Sellaisia ne firman juhlat on, mitä se minulle kuuluu. Kiva että sellaisia järjestetään, miehen työpaikalla kustannetaan esim kemut Levillä ja sinne lennätetään satoja ihmisiä. Meidän työpaikassa työntekijöitä muistetaan kortilla ja kahdella suklaakonvehdilla...
Vierailija kirjoitti:
Taitavat olla sinun likaisen mielikuvituksen tuotetta nuo kuvitelmat.
Ota huomioon, että ihmisten on noitten samojen tyyppien kanssa tehtävä töitä eikä mikään ole nolompaa, kuin se, että näkevät jonkun porsastelevan ja siitäkös juttua riittää.
Olen aikoinani ollut noilla virkistysvkonlopuilla ja päivä oli niitä tehtäviä ja puheita ja välillä syötiin hyvin, saunaan sai mennä illalla ketä huvitti enkä kyllä usko, että pesytymistä kummempaa on tapahtunut.
Samulla alkoi jo aikaisin ne koulutustehtävät ja piitkät patikoinnit, kiipeilyt yms. Ihan hauskaa oli.
Tietysti oli niitä, joille tunnetusti se hapan maistui, mutta kyllä heillä ei ollut helppoa.
Sä et edes tiedä kuinka helppoa meille oli vaikka hapan maistui 😂
Minusta olisi hyvä, että mies kävisi virkistyspäivissä, mutta häntä ei tunnu kiinnostavan. Minä kyllä menen joka kerta. Yön yli ei noilla reissuilla olla, mutta kummallakin meistä on toisinaan parin päivän työmatkoja ulkomaille.