Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyväksynyt oman kuolemasi?

Vierailija
29.09.2024 |

Itse en. Pelkään päivittäin kuolemaa. Erityisesti sitä että mitä kuoleman jälkeen tapahtuu 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eno kuoli ja niin että puhuin hänelle puutaheinää tietämättä että hän sairastaa puhelimessa. Hyi kun iljettävää hänelle. Kukaan eikä hän kertonut että on sairaana ! Mikä maallinen helvetti. Jeesus korvaa sen hänelle taivaassa. 

Eno kuoli sairastaessaan puhelimessa? 

Uskis vois painua vdduun

Vierailija
42/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä täällä joka VIHAAT MUITA KRISTITTYJÄ ET OLE MUUTA KUIN MURHAAJA SANAN MUKAAN. 

Ei taida tuo vihaaja olla kristitty itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko hyväksynyt

Ukrainalaisten sotilaiden kuolemat

5alebanien t.appamien naisten kuolemat

Jumalan vedenpaisumuksessa hukuttamien ihmisten kuolemat

Nälkäkuolemat

Auto onnettomuudet?

Koronakuolemat?

Vai onko se oma napa kun kiinnostaa?

Unohdin

Eläinten kuolemat pienissä lihankasvatustiloissa.

Niin ap..syötkö lihaa

Sinua ei haittaa sen lihan lyhyt elämä ja kuolema että saat jauhelihaa???

Kasveihinkin satuu

Oon superfixu kun sanon tän

Perunaan sattuu...

Vierailija
44/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita jos ei pidä jostain lahkojoukosta ettei uskoisi Jeesukseen tai pelastuisi.  Vihaat kristittyjä jopa iloitset vahingon ilosta mutta saat myllynkiven. 

Vierailija
45/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt, muslimit, hindut ja kaikki muut sais vetää päänsä perseestä ja lopettaa satuhahmojen palvonnan.

Vierailija
46/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväksynyt sekä kuoleman että elämän. Jonain päivänä jokainen meistä kuolee - mutta sitä ennen kaikkina muina päivinä eletään. Nyt vain yritän elää mahdollisimman hyvää elämää siinä valossa että joku päivä se loppuu. Mitä olen seurannut vanhempien sukulaisten ja perheenjäsenten kuolemia, niin se vaikuttaa mitä luonnollisimmalta luopumisprosessilta - tavallaan aika kauniiltakin. Lopulta on vain irtipäästäminen ja sen tuoma vapautus. Ei jäänyt itselle mitään ahdistuksia, päinvastoin, kunhan vaan hoiva pelaa kohtuudella siinä loppuvaiheessa.

Vierailija
47/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä täällä joka VIHAAT MUITA KRISTITTYJÄ ET OLE MUUTA KUIN MURHAAJA SANAN MUKAAN. 

Uskis voi tunkea raamatun anaaliin

Vierailija
48/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn uskossa olemisen ja se on jokaisen oma valinta ja asia.

Sen sijaan en hyväksy sitä tapaa, jolla iso osa teistä sen tuo esille. Se on painostavaa ja muita ihmisiä arvostelevaa, jolloin teette vain karhunpalveluksen itsellenne ja yhteisölle, jota edustatte.

Vierailija
49/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristityt, muslimit, hindut ja kaikki muut sais vetää päänsä perseestä ja lopettaa satuhahmojen palvonnan.

On vain yksi elävä Jumala, ja Hän on kolmiyhteinen Raamatun Jumala = yksi Jumala, kolmessa persoonassa: Isä, Poika, Pyhä Henki. 

Muut uskonnot palvelevat epäjumalia.

Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa!

Vierailija
50/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa kristittyjä

Minulle sanoivat lestadiolaiset:

Isäsi on h.elvetissä

Kun olin 14 vuotias.

Koko kunta oli täys lestadiolaisia

Ymmärsin että tämä kristinusko ei ole minun juttu

Isäni oli kiltti hyvä mies ja ateisti.

Joudun hänen luokseen jos olet oikeassa

Eikö se riitä

Ps en halua taivaaseen.

Vierailija
51/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi elävä Jumala, ja Hän on kolmiyhteinen Raamatun Jumala = yksi Jumala, kolmessa persoonassa: Isä, Poika, Pyhä Henki. 

Muut uskonnot palvelevat epäjumalia.

Vain Raamatullinen Jeesus tulee suoleen!

Kaikki ne on satua. Joulupukki on ainoa minkä ihmiset on nähny mutta sekin on joka kerta ollu näyttelijä.

Vierailija
52/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eno kuoli ja niin että puhuin hänelle puutaheinää tietämättä että hän sairastaa puhelimessa. Hyi kun iljettävää hänelle. Kukaan eikä hän kertonut että on sairaana ! Mikä maallinen helvetti. Jeesus korvaa sen hänelle taivaassa. 

Oli sairaana. Kannattaa ottaa selvää ensin ihmisen terveyden tilasta ja kysyä siitä ENNENKUIN alkaa omiaan selittää. Siitä tässä on kyse. Kuolleet ei enää kerro eikä monet kerro edes kun kysytään. Monet kärsii urhoollisesti kipunsa eikä sukulaiset tiedä mitä kipuja on. Lähimmäistä rakastetaan auttamalla. Auta sun sukulaisia. Ja emme kuulu mihinkään eriseurat lahkoon. 

Vierailija
53/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli juutalainen.

Vierailija
54/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on h.elvetissä

Kun olin 14 vuotias.

Eikö se riitä

Ps en halua taivaaseen.

Noi ləst@t kyllä pahimpia. Mikähä niilläki päässä vikana. Varmaa joku perinnöllinen sairaus, ovatha kaikki toisilleen sukua.

Vierailija
55/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus oli juutalainen.

Ja pääsiäispupun pyllystä tulee suklaamunia

Vierailija
56/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on h.elvetissä

Kun olin 14 vuotias.

Eikö se riitä

Ps en halua taivaaseen.

Olen tosi pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan. Kukaan ei tiedä mitä kuoleman hetkellä on tapahtunut. On täysin mahdollista että Isäsi sai ottaa uskoa vastaan ja turvautua Jeesukseen, juuri ennen kuolemaansa.

Kaikkea hyvää toivon Sinulle elämääsi!

Vierailija
57/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuolemaa silmiin 2v sitten ja hilkulla selvisin takaisin elämään. Perusterveenä työikäisenä. Jotakin se muutti ja opetti että hyväksymisellä tai hyväksymättömyydellä ei ole minkäänlaista sijaa silloin kun päivien määrä täyttyy. Ei kannata tuhlata elämää laittamalla vastaan kun ei sitä voi väistääkään. Itse kuoleman hetkeä ei tarvitse pelätä, filmi katkesi jo ennenkuin tuli elottomuus. 

Vierailija
58/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa ei ole surua, ei sairautta, ei ahdistusta tai kipuja. Taivaassa on ikuinen, täydellinen rauha ja rakkaus. Ne jotka Taivaaseen pääsevät eivät kaipaa läheisiä, jotka eivät ole Taivaaseen päässeet. Luultavasti emme muista heitä enään kun olemme Taivaassa. 

Kaikkea hyvää kaikille palstalaisille!

Vierailija
59/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen kuoleman? Ei ole olemassa mitään kuolemaa. Johan tämä sanotaan Raamatussakin. Kuolema on vain valhe. Kuolema on kuollut. Vain kuolleet uskovat kuolemaan.

"Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta". Joh. 11:11

"Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?" Joh. 11:25,26

"Tämän maailmanajan lapset naivat ja menevät miehelle. Mutta ne, jotka on arvollisiksi nähty pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista, eivät nai eivätkä mene miehelle. Sillä he eivät enää voi kuolla, kun ovat enkelien kaltaisia; ja he ovat Jumalan lapsia, koska ovat ylösnousemuksen lapsia.Mutta että kuolleet nousevat ylös, sen Mooseskin on osoittanut kertomuksessa orjantappurapensaasta, kun hän sanoo Herraa Aabrahamin Jumalaksi ja Iisakin Jumalaksi ja Jaakobin Jumalaksi. Mutta hän ei ole kuolleitten Jumala, vaan elävien; sillä kaikki hänelle elävät." Luuk. 20:34,38

"Anna kuolleiden haudata kuolleensa. Lähde sinä julistamaan Jumalan valtakuntaa." Luuk. 9:60

Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet. Ilm. 1:17,18

Vierailija
60/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa. Kuolema on osa elämää. Ei siinä sen kummempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan