Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyväksynyt oman kuolemasi?

Vierailija
29.09.2024 |

Itse en. Pelkään päivittäin kuolemaa. Erityisesti sitä että mitä kuoleman jälkeen tapahtuu 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestalahkot ei pelastu. Joten jos olet saanut sieltä kirouksia ne jää heille myllynkivinä. 

Vierailija
62/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään lahko tai seurakunta pelasta ketään automaattisesti. Ainoastaan henk koht usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa.

Uudestisyntyminen, ja Pyhällä Hengellä täyttyminen. Parannus; eläminen Jumalan Sanan mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä täällä joka VIHAAT MUITA KRISTITTYJÄ ET OLE MUUTA KUIN MURHAAJA SANAN MUKAAN. 

En minä vihaa kristittyjä

Minulle sanoivat lestadiolaiset:

Isäsi on h.elvetissä

Kun olin 14 vuotias.

Koko kunta oli täys lestadiolaisia

Ymmärsin että tämä kristinusko ei ole minun juttu

Isäni oli kiltti hyvä mies ja ateisti.

Joudun hänen luokseen jos olet oikeassa

Eikö se riitä

Ps en halua taivaaseen.

Noi ləst@t kyllä pahimpia. Mikähä niilläki päässä vikana. Varmaa joku perinnöllinen sairaus, ovatha kaikki toisilleen sukua.

Hassua kyllä suurin osa kuntalaisista oli sukunimeltään: Leppänen.

Vierailija
64/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväksynyt että kuolema tulee oleman väistämätön tosiasia.  En kuitenkaan sitä toivo, sillä minulla on valtava elämänhalu ja uteliaisuus nähdä vielä paljon tätä elämää.

Vierailija
65/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös palaako siihen tilaan kuoltua mikä oli ennen syntymää.

Yhtäkkiä kaikki vain alkoi näkymään mitä muistaa vauva ajasta.   

Vierailija
66/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisenä tietää, että elämä on lyhyt. En haluaisi sen olevan näin.

Pelkään enemmän muistisairauksia kuin kuolemaa. Jos vaan pää toimii, voi huolehtia asioistaan ja eiköhän sitä sitten pärjää kun on selvitty monenlaisesta tähänkin asti.

Vierailija
67/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan vielä ole hyväksynyt, ainakin se pelottaa. Vaikka olen uskossa. Ehkä ne on ne kivut joita pelkään eniten. Tai en tiedä, kyllä itse kuolemakin pelottaa.

Mua helpottaa vähän se, että tiedän niin monen uskovan kuolleen ihan rauhassa, ikäänkuin vaan lähteneen.

Vierailija
68/68 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt että kuolema tulee oleman väistämätön tosiasia.  En kuitenkaan sitä toivo, sillä minulla on valtava elämänhalu ja uteliaisuus nähdä vielä paljon tätä elämää.

Vain, jos uskot siihen. "Elämä" on uni. Joko heräät unesta, kun kroppa kuolee tai jatkat unia ilman kroppaa. Ilman kroppaa "eläminen" on kyllä yhtä helvettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan