Oletko hyväksynyt oman kuolemasi?
Itse en. Pelkään päivittäin kuolemaa. Erityisesti sitä että mitä kuoleman jälkeen tapahtuu
Kommentit (68)
Ei mikään lahko tai seurakunta pelasta ketään automaattisesti. Ainoastaan henk koht usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa.
Uudestisyntyminen, ja Pyhällä Hengellä täyttyminen. Parannus; eläminen Jumalan Sanan mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täällä joka VIHAAT MUITA KRISTITTYJÄ ET OLE MUUTA KUIN MURHAAJA SANAN MUKAAN.
En minä vihaa kristittyjä
Minulle sanoivat lestadiolaiset:
Isäsi on h.elvetissä
Kun olin 14 vuotias.
Koko kunta oli täys lestadiolaisia
Ymmärsin että tämä kristinusko ei ole minun juttu
Isäni oli kiltti hyvä mies ja ateisti.
Joudun hänen luokseen jos olet oikeassa
Eikö se riitä
Ps en halua taivaaseen.
Noi ləst@t kyllä pahimpia. Mikähä niilläki päässä vikana. Varmaa joku perinnöllinen sairaus, ovatha kaikki toisilleen sukua.
Hassua kyllä suurin osa kuntalaisista oli sukunimeltään: Leppänen.
Olen hyväksynyt että kuolema tulee oleman väistämätön tosiasia. En kuitenkaan sitä toivo, sillä minulla on valtava elämänhalu ja uteliaisuus nähdä vielä paljon tätä elämää.
Mietin myös palaako siihen tilaan kuoltua mikä oli ennen syntymää.
Yhtäkkiä kaikki vain alkoi näkymään mitä muistaa vauva ajasta.
Kuusikymppisenä tietää, että elämä on lyhyt. En haluaisi sen olevan näin.
Pelkään enemmän muistisairauksia kuin kuolemaa. Jos vaan pää toimii, voi huolehtia asioistaan ja eiköhän sitä sitten pärjää kun on selvitty monenlaisesta tähänkin asti.
En mä varmaan vielä ole hyväksynyt, ainakin se pelottaa. Vaikka olen uskossa. Ehkä ne on ne kivut joita pelkään eniten. Tai en tiedä, kyllä itse kuolemakin pelottaa.
Mua helpottaa vähän se, että tiedän niin monen uskovan kuolleen ihan rauhassa, ikäänkuin vaan lähteneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt että kuolema tulee oleman väistämätön tosiasia. En kuitenkaan sitä toivo, sillä minulla on valtava elämänhalu ja uteliaisuus nähdä vielä paljon tätä elämää.
Vain, jos uskot siihen. "Elämä" on uni. Joko heräät unesta, kun kroppa kuolee tai jatkat unia ilman kroppaa. Ilman kroppaa "eläminen" on kyllä yhtä helvettiä.
Lestalahkot ei pelastu. Joten jos olet saanut sieltä kirouksia ne jää heille myllynkivinä.