Oletko hyväksynyt oman kuolemasi?
Itse en. Pelkään päivittäin kuolemaa. Erityisesti sitä että mitä kuoleman jälkeen tapahtuu
Kommentit (68)
Toki. Voisi tulla nopeastikin eikä haittaisi. Aamen
Kuoleman hyväksyn paremmin kuin vanhenemisen. Toki tähän yhtälöön olisi yksinkertainen ratkaisu, mutta sekään ei innosta.
Vaikea sanoa, kun en ole vielä kuollut.
Hyväksyn kuolevaisuuteni, mutta hyväksyn kuoleman vasta sitten kun olen kuollut. Kuoleman jälkeen kehosi maatuu eli muuttuu maaksi jälleen. Riippuen mahdollisista uskomuksistasi ja uskontokunnastasi sielullesi/hengellesi voi tapahtua jotain tai olla tapahtumatta.
En pelkää muuta kuin millä tapaa kuolen. Lähinnä niitä kipuja pelkään en muuta ja ehkä tukehtumista. Olen käynyt lähellä kuolemaa eikä se sillä hetkellä tuntunut miltään. Uskon, että kuoleman jälkeen on kuitenkin jotain, en vaan tiedä miten sen pukea sanoiksi tai mitä se on. Sielu ehkä kulkeutuu jonnekin tai jatkaa elämää kunnes on tarpeeksi valaistunut.
Kaikki me synnymme tänne kuolemaan. Se ajatus antaa minulle luvan tehdä jokaisesta päivästä mahdollisimman nautinnollinen :)
En pelkää. Kuolen turvallisin mielin, kun se aika koittaa. Jeesus on minun Herrani !
T. 50+
Minä pelkään vanhuutta
En halua olla housuun paskova ruokittava mummo
Kuolemaa en pelkää
Ostan lipun sveitsiin 70 vuotis lahjaksi itselleni
Vierailija kirjoitti:
En pelkää muuta kuin millä tapaa kuolen. Lähinnä niitä kipuja pelkään en muuta ja ehkä tukehtumista. Olen käynyt lähellä kuolemaa eikä se sillä hetkellä tuntunut miltään. Uskon, että kuoleman jälkeen on kuitenkin jotain, en vaan tiedä miten sen pukea sanoiksi tai mitä se on. Sielu ehkä kulkeutuu jonnekin tai jatkaa elämää kunnes on tarpeeksi valaistunut.
Onko toi kadulle kuseva spuge valaistunu?
Onko presidetti stubb valaistunut?
Voitko selventää ..???
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Kuolen turvallisin mielin, kun se aika koittaa. Jeesus on minun Herrani !
T. 50+
Mitä muuta hyvää oot saanu?
Mikropenis?
Mikroaivot?
Harhoja?
Oletpa sinä huonosti voiva, sinä joka tulit häiriköimään palstalle.
Parempia vointeja sinulle!
Mono kirjoitti:
Minä taas pelkään enemmän kipuja ennen kuolemaa.
Niin tai sairastumista, että toimintakyky heikkenisi pahasti ja jo nuorena tai keski-ikäisenä. Sitten olet joku työkyvytön työtön työnhakija jonka joku Kelan sadisti katsoo täysin työkykyiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selventää ..???
Otahan neuroleptisi, terveisin eri
Ap oletko hyväksynyt
Ukrainalaisten sotilaiden kuolemat
5alebanien t.appamien naisten kuolemat
Jumalan vedenpaisumuksessa hukuttamien ihmisten kuolemat
Nälkäkuolemat
Auto onnettomuudet?
Koronakuolemat?
Vai onko se oma napa kun kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä huonosti voiva, sinä joka tulit häiriköimään palstalle.
Parempia vointeja sinulle!
Ainakin olen hyväksynyt oman kuolemani
Oletko sinä?
Häirikkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selventää ..???
Otahan neuroleptisi, terveisin eri
Jos puhutaan valaistumisesta, niin eikö voi kysyä kuka on lähimpänä valaistua??
Ehkä se spurgu on tehnyt elämässään enemmän hyvää kuin presidentti, jonka väitetään kiusanneen koulussa.
Entä jos onkin presidentin koulukiusaama spurgu??
Kuka siis on valaistunut?
En oo vielä kuollu ja kuoltuani ei oo paskankaan väliä mitä oon hyväksyny
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko hyväksynyt
Ukrainalaisten sotilaiden kuolemat
5alebanien t.appamien naisten kuolemat
Jumalan vedenpaisumuksessa hukuttamien ihmisten kuolemat
Nälkäkuolemat
Auto onnettomuudet?
Koronakuolemat?
Vai onko se oma napa kun kiinnostaa?
Tottakai oma kuolema saa pelottaa. Eikö sua muka pelota mikään koskaan. Oot siis itsekäs kun muiden pelot ei kiinnosta
Minä taas pelkään enemmän kipuja ennen kuolemaa.