Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin pukeutua vähän paljastavampiin asuihin ja korostaa vyötäröä sekä takapuolta

Vierailija
29.09.2024 |

Mutta en tyrkysti ja mauttomasti. Ideoita? 

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska kerrankin tämän elämän aikana mulla on upea vartalo enkä halua piilottaa sitä.

Ap

Voi sinua, ressukkaa. Katoavaista se vain on.

Katkera mummo avautuu 😂

Vierailija
62/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudut sellaisiin vaatteisiin missä tunnet olosi hyväksi. Minä tunnen oloni hyväksi ja itsevarmaksi löysässä hupparissa ja huomiota on tullut. Tärkeintä on se että on hyvä olo vaatteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kroppa, niin mikä vaan näyttää hyvältä. Kokeilemalla vaatteita löydät varmaan ne juuri sinun silmääsi miellyttävät. 

Vierailija
64/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeavyötäröiset, napakat farkut on varmaan se ei-tyrkyin vaihtoehto.

Korkeavyötäröiset farkut näyttävät hyvältä korkeintaan naisten silmissä. Kauhein trendi ikinä. Miesten silmissä niistä tulee mieleen lähinnä joku ysärin remonttireiska Jorma Piisinen.

No mulla on semmonen korkean mallinen laatikkolantio ja mun päällä matalavyötäröiset housut näyttää siltä, kuin ne olisi jääneet puoliväliin persettä. 

Vierailija
65/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinä saat ap paskaa niskaan yksinäisiltä katkerilta harakoilta ja inceleiltä, tää on ihan vihoviimene paikka missä jutella tämmösiä. :' D

5/5 provo, eli siinä mielessä hienosti hoidit!

Mitä muuta voi tulla typerään kysymykseen?

Mä olen parisuhteessa. Mulla asiat on hyvin.

Se, että olet parisuhteessa ei kerro yhtään mitään. Voit olla katkera, epävarma näkkärinaama, ja miehesi joku epämuodostunut tylsä jannu joka ei tyydytä sinua aidosti. Epävarmana luuserina kyttäät naama nyrpällään muita naisia, ja arvostelet jos joku uskaltaa olla ja elää. 

Usein ne katkerat muijat nimenomaan on parisuhteessa. 

Vierailija
66/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vinkkini on hyvin istuvat housut, jotka sopii omalle kropalle. Esim. korkeavyötäröiset housut, joiden kanssa voi pitää yläosaa, joka jää vyötärölle eikä laskeudu liian alas. Hartioita ja muutenkin vartalon yläosaa korostamalla (erilaiset mielenkiintoiset leikkaukset, värit, yksityiskohdat, asusteet) vyötärö erottuu selkeämmin kapeana.

Vartalotyyppi täytyisi olla tiedossa, jotta vois antaa näin yksityiskohtaisia vinkkejä. Noi sopii ehkä sulle, mutta ei välttämättä ap:lle. Kerro edes, minkä tyyppinen vartalo sulla on?

Vierailija
67/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos pukee päälle vaan vaatteet. Ihmiset tietää että sinulla on takapuoli ja vyötärö, huolimatta vaatteiden leikkauksesta...

Vierailija
68/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuvakoleggingsit kamelinvarvas teknologialla saavat miesten päät kääntymään!

Vierailija
69/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas kateelliset alanuolettaa. Onko itsellä vyötärön paikalla rantapallo vai mikä närästää? Ei siinä ole mitään pahaa, jos haluaa pukeutumisella korostaa parhaita puoliaan.

Jos parhaat puolet ovat vyötärö ja perse, eivätkä esimerkiksi äly, viisaus, huumorintaju tai ystävällisyys, niin mikäs siinä sitten korostaessa.

Vierailija
70/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas kateelliset alanuolettaa. Onko itsellä vyötärön paikalla rantapallo vai mikä närästää? Ei siinä ole mitään pahaa, jos haluaa pukeutumisella korostaa parhaita puoliaan.

Jos parhaat puolet ovat vyötärö ja perse, eivätkä esimerkiksi äly, viisaus, huumorintaju tai ystävällisyys, niin mikäs siinä sitten korostaessa.

Kuinka tyhmä täytyy olla kuvitellessaan noiden sulkevan pois toisiaan, tai visuaalisesta ilmeestä puhuttaessa ylipäätään vetää nuo mukaan.. 

Vierailija
71/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska kerrankin tämän elämän aikana mulla on upea vartalo enkä halua piilottaa sitä.

Ap

Voi sinua, ressukkaa. Katoavaista se vain on.

Katkera mummo avautuu 😂

No kerro nyt, mistä haluat avautua!

Vierailija
72/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama tilanne!

M 71

Vierailija
73/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä täytyy olla kuvitellessaan noiden sulkevan pois toisiaan, tai visuaalisesta ilmeestä puhuttaessa ylipäätään vetää nuo mukaan.. 

Lainaamani kirjoittaja kirjoitti nimenomaan parhaista puolista.

Vierailija
74/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama tilanne!

M 71

Avaa vähän paidannappeja että rintakarvat tursuaa. Klassikko 👌

Vierailija
75/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinä saat ap paskaa niskaan yksinäisiltä katkerilta harakoilta ja inceleiltä, tää on ihan vihoviimene paikka missä jutella tämmösiä. :' D

5/5 provo, eli siinä mielessä hienosti hoidit!

Mitä muuta voi tulla typerään kysymykseen?

Mä olen parisuhteessa. Mulla asiat on hyvin.

Se, että olet parisuhteessa ei kerro yhtään mitään. Voit olla katkera, epävarma näkkärinaama, ja miehesi joku epämuodostunut tylsä jannu joka ei tyydytä sinua aidosti. Epävarmana luuserina kyttäät naama nyrpällään muita naisia, ja arvostelet jos joku uskaltaa olla ja elää. 

Usein ne katkerat muijat nimenomaan on parisuhteessa. 

Eikös tuo ole nyt aikamoista miesten aliarviointia?

Vierailija
76/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kiva, kun naiset pyrkivät rajoittamaan toistensa pukeutumisvapautta.

Vierailija
77/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla rajoittamaan? Kuka tahansa saa lähteä minkä näköisenä tahansa ulos ovesta. Oma vastuu.

Vierailija
78/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla rajoittamaan? Kuka tahansa saa lähteä minkä näköisenä tahansa ulos ovesta. Oma vastuu.

Sosiaalinen paine, leimaaminen ja haukkuminen ovat rajoittamiseen pyrkiviä toimia. Jotkut ovat keksineet normeja ja niitä rikkoville on luvassa sanktio. Se voi olla paheksuntaa, ulkopuolelle sulkemista tmv.

Vierailija
79/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat omalla vastuulla? Onko pukeutumisella jotain seurauksia? Tuo kuulosti siltä että säkki pitäisi naisella olla päällä...

Vierailija
80/162 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen paine, leimaaminen ja haukkuminen ovat rajoittamiseen pyrkiviä toimia. Jotkut ovat keksineet normeja ja niitä rikkoville on luvassa sanktio. Se voi olla paheksuntaa, ulkopuolelle sulkemista tmv.

🤦