Ärsyynnyin ensimmäisen kahvikupillisen aikana
Avasin seuraamiani facebookkeja, mitä minun ei pitäisi tehdä. Aikuiset ihmiset, naiset, pilkkaavat lihavia ihmisiä, sanovat ruokia p..ksi. Ensimmäisen vielä ymmärrän että en äiti-ihmisiltä tavallisen ruuan nimittelyä. Tosin he ovat näitä tukkikätkän ruokia syöviä fanaatiknoja, korkea kolesteroli kunniaksi. Mutta silti, jos joku syö toisin, ruokaa pitää kunnioittaa. He eivät ole syntyneet pula-aikaan eikä edes köyhyyteen jos sisäfilettä popsitaan päivittäin.
Sit slin puolikkaan leipääni, ruisleipä, päällä keijua (p...a) , juustoa (aromikasta ) ja prosessoitua leikettä ( p...a heidän kielellään) ja kurkkua ja avasin toisen sivun
Aurinkolasit aiheuttaa syöpää ja estää D-vitamiinin syönnin, aurinkorasvoista tulee ihosyöpä.
Kommentit (13)
Ongelmaasi on hyvin yksinkertainen ja nopea ratkaisu. Arvaatko mikä se voisi olla?
On syitä, jonka takia en ole facebookissa. Oletko harkinnut sen jättämistä kokonaan?
En ole naamakirjassa tai whatsupissa tai somessa. Hyvin menee, suosittelen.;)
Tuollaiseen riippuvuuteen on aivan turha tuhlata aikaansa. Itse en ole koskaan edes harkinnut naamakirjaa. Hyvää oloani vartioin rajoittamalla uutisia, väkivaltaelokuvia, parisuhdekiemuraohjelmia, olen siirtynyt hauskojen elokuvien ja hyvän musiikin seuraan. Pientä säätöä on erinomainen kaksituntinen irti arjesta.
Jos joku ärsyttää sinua, syy on sinussa. Jos sinä ärsytät jotain jotain toista niin syy on siinä toisesaa. Lopeta yrittämästä kontrolloida muita ihmisiä tai heidän käytöstään.
Aikuisten äiti-ihmisten kielenkäyttö kertoo miten osa lapsista on myös p..a kieltä käyttäviä. Osa myös ahdistuneita ongelmasyöjiä, osa taas tietysti sitten karkki/sipsi/cokis - herkuttelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ärsyttää sinua, syy on sinussa. Jos sinä ärsytät jotain jotain toista niin syy on siinä toisesaa. Lopeta yrittämästä kontrolloida muita ihmisiä tai heidän käytöstään.
Pitääkö tämä paikkansa anoppi/miniä -suhteissa muuten myös? Jos miniä ärsyyntyy minusta syy on hänen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä paikkansa anoppi/miniä -suhteissa muuten myös? Jos miniä ärsyyntyy minusta syy on hänen?
Pitää. Painele miniän nappeja niin kauan, että hän oppii tulemaan stoalaiseksi. Todennäköisesti miniä ei tätä tajua vaan alkaa välttelemään sinua. Sen jälkeen se yrittää katkaista sinun ja poikasi välit :)
Jos vaihdetaan anoppi/miniä keskusteluun, toisen kanssa neutraalit välit, hassua kyllä, toinen miniä pitää pitää minuun enemmän yhteyttä kuin puolisonsa eli poikani. Lähellä eivät asu kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaasi on hyvin yksinkertainen ja nopea ratkaisu. Arvaatko mikä se voisi olla?
Joo. Mun pitäisi lopettaa kahvinjuonti.
Ihmiset ovat tänä päivänä hyvin aggressiivisia, sekaisin ja minä-keskeisiä. Mitä vähemmän olen tekemisissä, sen onnellisempi olen.
Mielenmalttia, mielenmalttia.