Haluaisin pukeutua vähän paljastavampiin asuihin ja korostaa vyötäröä sekä takapuolta
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Tyrkkyä on, jos paljastetaan sekä ylä- että alapäästä. Eli jos sulla on peffa näkyvillä, löysempää tai peittävämpää yläosaa, jos tissit, peittävämpi alaosa. Ei siis kaikkia herkkuja tiskiin yhtä aikaa.
Peffa näkyvillä???
Vierailija kirjoitti:
Typerä avaus.
Typerä kommentti.
Painat vain t-paita, jossa lukee olen halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen näkemys:
- reisisaappaat tosi korkeilla koroilla ja nyöreillä
- minifarkkushortsit
- mustat pitsiset rintaliivit
- läpinäkyvä valkoinen pitsitoppi (mut pitkä ettei mee ihan överiksi)
- nahkatakki
:D
N30
Ette ilmeisesti kumpikaan osaa lukea.
"Mutta en tyrkysti ja mauttomasti."
Tää oli miehen näkemys tosta.. omasta mielestä tossa asussa näyttäis h*oralta.
Sama N30
Mikähän miehesi mielestä sitten on tyrkkyä ja mautonta pukeutumista jos tuo ei?
Olennaista on vaatteiden tyköistuvuus.
Vanha sääntöhän on, että joko on paljastava ala- tai yläosa, mutta ei yhtäaikaa molemmat. Esim. korkeavyötäröiset housut jonkun paljastavamman paidan kanssa voi olla ihan tyylikäs asu. Housujen mallia on vaikea sanoa, kun ei tiedä vartalonmalliasi, mutta ainakin vyötärön kannattaa olla tyköistuva.
Vanha viisaus tosiaan on että paljastaa joko säärtä tai yläpäästä
En ole ap. Onpas täällä taas ilkeitä kommentteja. Minulla on kapea vyötärö, leveät hartiat, leveä lantio, ja lattarinnat. Olen laiha, siis ei rasvaa paljon kropassa, mutta kuten sanottu pylly on leveä. Todellakin pukeudun vaatteisiin, jotka tuovat kapean vyötäröni esiin. Miksi käyttäisin jotain pussittavaa pitkää yläosaa (esim. tunika), jolloin näytän yläosasta henkarilta ja alaosasta paksulta.
mulle sopivat juuri nuo tässä parjatut korkeavyötäröiset pillifarkut. Paperbag-housut ja -hameet, kynähameet, kietaisumalliset paidat, kauluspaidoista muotoonleikatut. Kapeat lyhyet neuleet. Paidat joissa on kapea vyötärö ja jotain hörhelöä tai laskoksia rinnan kohdalla.
Mulla on housujen koko M-L. Käytän kuitenkin kokoja S-M. Muodot paljastuu hyvin talvellakin, kun ei voi käyttää shortseja. Kesäisin liikun yleensä shortseissa, ne on aina S-kokoa.
Miksi? Haluat näyttää huorahtavalta?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sinä saat ap paskaa niskaan yksinäisiltä katkerilta harakoilta ja inceleiltä, tää on ihan vihoviimene paikka missä jutella tämmösiä. :' D
5/5 provo, eli siinä mielessä hienosti hoidit!
Mitä muuta voi tulla typerään kysymykseen?
Mä olen parisuhteessa. Mulla asiat on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olennaista on vaatteiden tyköistuvuus.
Ja läpinäkyvyys!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti hieman iästäsi. Mutta jos olet vielä nuorehko, voisin suositella ihonmyötäisiä viskoosipuuvilla pitkähihaisia, joissa on sweetheart kaula-aukko. Sellaisia ihan ihonmyötäisiä siis, mitkä joustavat ja mukailevat muotojasi, ja on tärkeää että niissä on myös juuri ranteen yli ulottuvat hihat. Jos hihoissa ja kauluksessa on lettuce trim, vielä parempi.
Mitä alaosiin tulee niin mustat farkut tai sellaiset heti takapuolesta alaspäin leveälahkeiset housut, jotka halaavat takamusta mutta ovat väljät ja klassisesti leikatut jalkojen pituudelta.
Mä haluaisin pukeutua näin, mistähän lähtisin etsimään ko vaatteita ja millä hakusanoilla? Neuvoja?
Kehtaako kysyä ap:ltä että missä miesporukassa oikein liikkuu jos tarvitsee ihan pukeutua sitä varten, että saa miestä? Vai onko ap kenties sellainen, joka ei yhtään kiinnosta heteromiehiä?
Kannattaa muistaa jokaisen oikeus imiin rajoihin ap; ketään ei voi pakottaa seksiin vaikka kuinka pukeutuisi seksikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Korkeavyötäröiset, napakat farkut on varmaan se ei-tyrkyin vaihtoehto.
Korkeavyötäröiset farkut näyttävät hyvältä korkeintaan naisten silmissä. Kauhein trendi ikinä. Miesten silmissä niistä tulee mieleen lähinnä joku ysärin remonttireiska Jorma Piisinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen näkemys:
- reisisaappaat tosi korkeilla koroilla ja nyöreillä
- minifarkkushortsit
- mustat pitsiset rintaliivit
- läpinäkyvä valkoinen pitsitoppi (mut pitkä ettei mee ihan överiksi)
- nahkatakki
:D
N30
Ette ilmeisesti kumpikaan osaa lukea.
"Mutta en tyrkysti ja mauttomasti."
Tää oli miehen näkemys tosta.. omasta mielestä tossa asussa näyttäis h*oralta.
Sama N30
Mikähän miehesi mielestä sitten on tyrkkyä ja mautonta pukeutumista jos tuo ei?
Jos se paita olis ollu napapaita.
N30
Paras vinkkini on hyvin istuvat housut, jotka sopii omalle kropalle. Esim. korkeavyötäröiset housut, joiden kanssa voi pitää yläosaa, joka jää vyötärölle eikä laskeudu liian alas. Hartioita ja muutenkin vartalon yläosaa korostamalla (erilaiset mielenkiintoiset leikkaukset, värit, yksityiskohdat, asusteet) vyötärö erottuu selkeämmin kapeana.
Ihanaa 😍 M40