Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer saa törkeitä viestejä ulkonäöstään: Kuin ottaisi sijoitusneuvoja kodittomalta

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä ammateissa mielikuva vaikuttaa. Tuossakin myydään palvelua asiakkaalle. 

Vierailija
2/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei kovin uskottava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan paljon somessa.

Vierailija
4/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i, onhan se ihan perseestä, että joku onnistuu tsemppaamaan ylipainoisia liikkumaan.

Vierailija
5/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki pointin, että häntä on helpompi lähestyä koska on myös itse erittäin ylipainoinen. Mutta lähinnä tuli mieleen, että et sinä näytä keskisormea kritisoijille, jos olet huonossa kunnossa, kyllä ylipaino merkittävä sellainen on huonossa kunnossa olemista. Näytät keskisormea itsellesi ja omalle terveydellesi.

Minä en toivo mitään pahaa hänelle, mutta ei kaikki kritiikki ole aina aiheetonta, joskus kritiikki on ihan aiheellista. Kuten, miksi joku ottaisi neuvoja vastaan ihmiseltä, joka ei edes itse niitä pysty noudattamaan ja elämään terveellistä elämää.

Ja tämäkin ketju poistuu alle 10 minuutissa, koska aiheesta ei saa kuin kirjoittaa ylipainoisia ylistävään sävyyn.

Vierailija
6/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodittomalla voi olla hyviäkin sijoitusneuvoja, mutta turha hänen on antaa niitä toisille kodittomille. Miten he muka pystyisivät toteuttamaan niitä.

Vierailija
7/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ymmärrä kehopositiivisuus höpinää.

Vierailija
8/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei Auri Kanasen kotonakaan ole aina siistiä.

Vierailija
9/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavalla voi olla tietotaitoa ohjata joku laihtumaan vaikka ei välttämättä osaa niitä neuvoja itseensä soveltaa. Kuitenkin on käynyt koulutuksen niin miksi ei voisi olla personal trainer

Vierailija
10/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että lihavuus heikentää uskottavuutta, mutta ammattitaitoisen valmentajan ei tarvitse olla itse huipputasoa lajissaan.

Vierailija
11/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan tuossa on se vaikka on todennäköisesti ihan osaava PT niin uskottavuus on täysi 0

Vierailija
12/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Alkossa töissä vaikka olen absolutisti. Ei kai sekään ole uskottavaa.

Vierailija
13/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihavalla voi olla tietotaitoa ohjata joku laihtumaan vaikka ei välttämättä osaa niitä neuvoja itseensä soveltaa. Kuitenkin on käynyt koulutuksen niin miksi ei voisi olla personal trainer

Ehkä jotkut eivät edes halua laihtua, vaikka haluavat auttaa halukkaita laihtumaan.

Vierailija
14/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi olla, mutta tuo typerä näytän keskisormea ja olen erittäin ylipainoinen, kenelle sinä niinkuin näytät sitä keskisormea. Jos olet kouluttautunut, niin olet varmasti tietoinen ylipainon tuomista huomattavista terveysriskeistä, joten kaikesta tiedosta huolimatta et pysty tekemään mitään asialle. Kuulostaa aika surulliselta ja jossain vaiheessa se keskariuho vaihtuu ihan oikeisiin terveysongelmiin todella monilla.

Vierailija
15/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla uskottava plastiikkakirurgi, jos on ruma naama?

Vierailija
16/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kusipäitä, siinä selitys tällekin.

Vierailija
17/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla uskottava plastiikkakirurgi, jos on ruma naama?

Parempi vertaus, voiko olla uskottava plastiikkakirugi jos sinulla tärisee kädet, mutta sinulla on tietotaito saada tärinä pois etkä tee mitään asialle.

Vierailija
18/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta ei voi tehdä ketjua. Ja se on sairasta.

Vierailija
19/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Alkossa töissä vaikka olen absolutisti. Ei kai sekään ole uskottavaa.

Ei varmasti näy päällepäin että olet absolutisti,joten ei nyt osunut.

Vierailija
20/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi olla, mutta tuo typerä näytän keskisormea ja olen erittäin ylipainoinen, kenelle sinä niinkuin näytät sitä keskisormea. Jos olet kouluttautunut, niin olet varmasti tietoinen ylipainon tuomista huomattavista terveysriskeistä, joten kaikesta tiedosta huolimatta et pysty tekemään mitään asialle. Kuulostaa aika surulliselta ja jossain vaiheessa se keskariuho vaihtuu ihan oikeisiin terveysongelmiin todella monilla.

Hän näyttää sitä keskisormea kiusaajille ja niille, jotka haluavat vähätellä ja painaa alas ylipainon takia. Hän siis näyttää keskisormea sellaisille kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi