Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer saa törkeitä viestejä ulkonäöstään: Kuin ottaisi sijoitusneuvoja kodittomalta

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut ton videoita ja aika paljon siltä rautaa nousee. Monien voimalajien harrastajat on aika massavia myös ja läskin lisäksi heillä on lihasta.

Kai pt: täkin palkataan moniin tavoitteisiin pääsemiseksi eikä se aina oo pelkkä laihtuminen se tavoite.

Vierailija
42/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kusipäitä, siinä selitys tällekin.

PT:n hankkiminen on muuten aikamoisen kallista puuhaa. Totta kai ihminen keskimäärin haluaa pestata sellaisen, joka näyttää siltä, että itse urheilua harrastaa ja tietää mistä puhuu. Mutta ei, pienetkin standardit tekevät ihmisestä "kusipään". Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole lihava PT tosiaan uskottava ei. Sama kuin uskottelisi muille olevansa muotiguru ja pukeutuu tuulipukuun ja crocseihin. Huonossa kunnossa oleva PT näyttää maailmalle, ettei usko siihen mitä yrittää myydä.

Lihava ei ole vättämättä huonokuntoinen, eikä laihuus vastaavasti ole todiste hyväkuntoisuudesta.

Vierailija
44/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin itse käymään tukevampana naisena salilla ja ihmettelin tuon pt:n instagramia nyt. Kyykkypainot on jotain 30 kilon luokkaa monessa videopätkässä, mikä on todella pieni paino tuon kokoiselle ihmiselle, kun jaloissa on luonnostaan enemmän lihasta ja voimaa kuin pienemmällä ihmisellä. Parin kk:n treenillä sain itse nostettua omat treenipainot kyykyssä 60 kiloon, pari kertaa harjoittelin alussa tekniikkaa tuolla 30 kilolla. 

Halusit kehuskella netissä sarjapainoillasi vai oliko tässä jokin pointti haudattuna?

Vierailija
45/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i, onhan se ihan perseestä, että joku onnistuu tsemppaamaan ylipainoisia liikkumaan.

Haha niinpä. Mitä tahansa nuo joilla paino-ongelmia tekevät niin ainahan niille jotkut anonyymit räkäpäät v*ttuilee. Eivät kestä kun "Herranjumala miten voi olla että tuollainen lihava ihminen pärjää elämässä paremmin kuin minä! Se ei ole oikein!!!"

Vierailija
46/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole lihava PT tosiaan uskottava ei. Sama kuin uskottelisi muille olevansa muotiguru ja pukeutuu tuulipukuun ja crocseihin. Huonossa kunnossa oleva PT näyttää maailmalle, ettei usko siihen mitä yrittää myydä.

Lihava ei ole vättämättä huonokuntoinen, eikä laihuus vastaavasti ole todiste hyväkuntoisuudesta.

Luitko viestiäni ollenkaan? Puhuin vaikutelmista. Vaikutelmilla on paljon merkitystä, etenkin tuollaisessa työssä.

Vierailija
47/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että jos tuo kyseinen PT laitettaisiin cooperin testiin niin ei menisi edes 2000m.

Vierailija
48/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko viestiäni ollenkaan? Puhuin vaikutelmista. Vaikutelmilla on paljon merkitystä, etenkin tuollaisessa työssä.

Mutta hänellähän riittää asiakkaita 🙂 -eri

Vierailija
49/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haha niinpä. Mitä tahansa nuo joilla paino-ongelmia tekevät niin ainahan niille jotkut anonyymit räkäpäät v*ttuilee. Eivät kestä kun "Herranjumala miten voi olla että tuollainen lihava ihminen pärjää elämässä paremmin kuin minä! Se ei ole oikein!!!"

Tosiasia nyt on vain se, että ylipaino on ihan älytön rasite elämälle, ei pelkästään se että tulee paljon terveysongelmia, rajoittaa se täyspainoista elämää kun ei pysty eikä jaksa. Puhumattakaan siitä, että merkittävien ihmissuhteiden luominenkaan ei onnistu samalla tavalla kuin normaalipainoisilla.

Monet jankkaa tätä valheellista mantraa itselleen keskisormi pystyssä esittäen vahvaa, kun todellisuus on jotain ihan muuta. Itsetunto-ongelmat voivat myös laukaista erilaisia mt ongelmia. Ymmärrän, että valheessa eläminen on helpompaa, tosiasioiden myöntäminen vaatisi paljon työtä eivätkä monet pysty siihen.

Vierailija
50/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että jos tuo kyseinen PT laitettaisiin cooperin testiin niin ei menisi edes 2000m.

Cooper on vain yhden kuntomuodon testausväline. Monilla lihavilla nousee ihan hyvin rautaa, voi nousta enemmän kuin sillä, jolla hyvä tulos cooperissa 

Vierailija
51/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ennen hoikka, mutta tuli 20 kg painoa erään synkän elämänvaiheen aikana. 

Minä ainakin kärsin kiloistani ja yritän saada niitä nyt pois, kun elämä helpottanut. 

Ei yhtään haluta näyttää uhmakkaasti keskisormea ihmisille, jotka huomaa, että olen lihonut. Totean itsekin, että näin on tosiaan käynyt ja ei ole hyvä juttu ja pikkuhiljaa niitä tiputtelee ja yritän saada itseäni parempaan kuntoon. Mutta se ei ihan parissa kuukaudessa tapahdu

Vierailija
52/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin itse käymään tukevampana naisena salilla ja ihmettelin tuon pt:n instagramia nyt. Kyykkypainot on jotain 30 kilon luokkaa monessa videopätkässä, mikä on todella pieni paino tuon kokoiselle ihmiselle, kun jaloissa on luonnostaan enemmän lihasta ja voimaa kuin pienemmällä ihmisellä. Parin kk:n treenillä sain itse nostettua omat treenipainot kyykyssä 60 kiloon, pari kertaa harjoittelin alussa tekniikkaa tuolla 30 kilolla. 

Halusit kehuskella netissä sarjapainoillasi vai oliko tässä jokin pointti haudattuna?

Kunhan kerroin mille tasolle pääsin parin kuukauden tavoitteellisella treenillä. Pt:llä olettaisi siis olevan vähän pidempää treenitaustaa takana, mutta ainakaan nuo kyykkypainot ei siitä kieli ja aika vähän näkyy postauksia muista vapailla painoilla tehdyistä liikkeistä. Ei 30 kiloa ole jalkakyykyssä painona juuri mitään, jalat on kehon suurimpia lihasryhmiä. 60 kiloakaan ei vielä ole mikään erityinen kehuskelun aihe ja on kenen vain saavutettavissa pienellä treenillä. 

Vierailija
53/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa edes juosta 12 minuuttia.

Vierailija
54/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisikö edes 1000 m? En tosiaankaan ole vakuuttunut.

Vierailija
55/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ennen hoikka, mutta tuli 20 kg painoa erään synkän elämänvaiheen aikana. 

Minä ainakin kärsin kiloistani ja yritän saada niitä nyt pois, kun elämä helpottanut. 

Ei yhtään haluta näyttää uhmakkaasti keskisormea ihmisille, jotka huomaa, että olen lihonut. Totean itsekin, että näin on tosiaan käynyt ja ei ole hyvä juttu ja pikkuhiljaa niitä tiputtelee ja yritän saada itseäni parempaan kuntoon. Mutta se ei ihan parissa kuukaudessa tapahdu

Mulle on käynyt samoin ja haluaisin olla hoikempi. Mut oon myös sitä mieltä, että kyllä jokainen ylipainoinen tietää olevansa lihava eikä siitä tarvitse sanoa. Jos joku tuntee tarvetta sanoa, kertoo se vain hänen omasta moukkanaisuudesta, ilkeydestä tai muusta vajavaisuudesta.

Vierailija
56/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-i, onhan se ihan perseestä, että joku onnistuu tsemppaamaan ylipainoisia liikkumaan.

Haha niinpä. Mitä tahansa nuo joilla paino-ongelmia tekevät niin ainahan niille jotkut anonyymit räkäpäät v*ttuilee. Eivät kestä kun "Herranjumala miten voi olla että tuollainen lihava ihminen pärjää elämässä paremmin kuin minä! Se ei ole oikein!!!"

Teidän läskien voimafantasiat on kyllä ihan omassa kastissaan. Mitäpä jos käyttäisitte niihin kuluttamanne energian normaalin ruokavalion noudattamiseen niin ei tarvitsisi elää harhoissa?

Vierailija
57/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cooper on vain yhden kuntomuodon testausväline. Monilla lihavilla nousee ihan hyvin rautaa, voi nousta enemmän kuin sillä, jolla hyvä tulos cooperissa 

Ysiluokalla meidän liikuntaryhmässä oli pari paksua (yli 100kg) poikaa, jotka nostivat penkistä kylmiltään yli sata kiloa ilman mitään liikuntataustaa. Leukoja nolla, cooperissa luovuttivat kilometrin kohdalla.

Itse (elopaino 55kg, ilman treeni taustaa) sain 45kg penkistä.

Leukoja 18.

Cooperissa 2800m

On ihan ihmisen ruumiinrakenteesta kiinni, mitä tuloksia mistäkin saa.

M41

Vierailija
58/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla uskottava plastiikkakirurgi, jos on ruma naama?

Tuohon köy se klassikko aivopähkinä. "Kaupungissa on vain kaksi parturia. Toisella on rumasti saksittu tukka, toisella hyvin leikattu. Kummalla käyt?" Vastaus: Sillä, jolla on ruma tukka, koska se on leikannut sen tyylikkään tukan (ja tyylikäs leikannut sen ruman tukan).

Vierailija
59/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä ammateissa mielikuva vaikuttaa. Tuossakin myydään palvelua asiakkaalle. 

Mutta loppujen lopuksi itse se työ on kuitenkin tehtävä. Mikään himobodari tai timmi kilpa-aerobikkaaja ei sinun puolestasi pysty sitä kuntoilua hoitamaan. Tuo on työ muiden joukossa.

Vierailija
60/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kusipäitä, siinä selitys tällekin.

PT:n hankkiminen on muuten aikamoisen kallista puuhaa. Totta kai ihminen keskimäärin haluaa pestata sellaisen, joka näyttää siltä, että itse urheilua harrastaa ja tietää mistä puhuu. Mutta ei, pienetkin standardit tekevät ihmisestä "kusipään". Ok.

Kusipäisten viestien lähettely somessa tekee ihmisestä kusipään. Se, ettei palkkaa henkilöä, ei tuo mitään arvolatausta mukanaan. Ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi