Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer saa törkeitä viestejä ulkonäöstään: Kuin ottaisi sijoitusneuvoja kodittomalta

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihavalla voi olla tietotaitoa ohjata joku laihtumaan vaikka ei välttämättä osaa niitä neuvoja itseensä soveltaa. Kuitenkin on käynyt koulutuksen niin miksi ei voisi olla personal trainer

Tottakai voi olla, mutta tuo typerä näytän keskisormea ja olen erittäin ylipainoinen, kenelle sinä niinkuin näytät sitä keskisormea. Jos olet kouluttautunut, niin olet varmasti tietoinen ylipainon tuomista huomattavista terveysriskeistä, joten kaikesta tiedosta huolimatta et pysty tekemään mitään asialle. Kuulostaa aika surulliselta ja jossain vaiheessa se keskariuho vaihtuu ihan oikeisiin terveysongelmiin todella monilla.

Hän näyttää sitä keskisormea kiusaajille ja niille, jotka haluavat vähätellä ja painaa alas ylipainon takia. Hän siis näyttää keskisormea sellaisille kuin sinä.

Hän näyttää keskisormea itselleen kieltämällä totuuden, kaikki kritiikki ei ole aina aiheetonta, joskus se on täysin perusteltua.

Vierailija
22/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihavalla voi olla tietotaitoa ohjata joku laihtumaan vaikka ei välttämättä osaa niitä neuvoja itseensä soveltaa. Kuitenkin on käynyt koulutuksen niin miksi ei voisi olla personal trainer

Tottakai voi olla, mutta tuo typerä näytän keskisormea ja olen erittäin ylipainoinen, kenelle sinä niinkuin näytät sitä keskisormea. Jos olet kouluttautunut, niin olet varmasti tietoinen ylipainon tuomista huomattavista terveysriskeistä, joten kaikesta tiedosta huolimatta et pysty tekemään mitään asialle. Kuulostaa aika surulliselta ja jossain vaiheessa se keskariuho vaihtuu ihan oikeisiin terveysongelmiin todella monilla.

Hän näyttää sitä keskisormea kiusaajille ja niille, jotka haluavat vähätellä ja painaa alas ylipainon takia. Hän siis näyttää keskisormea sellaisille kuin sinä.

Eli lihavuutensa lisäksi on myös todella lapsellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodittomalla voi olla hyviäkin sijoitusneuvoja, mutta turha hänen on antaa niitä toisille kodittomille. Miten he muka pystyisivät toteuttamaan niitä.

Koditon on usein jenkkilässä entinen vähintään keskituloinen. Tuolla on aivan uskomattomia kohtaloita (ytllä monta kanavaa näistä) ja voi olla hyvinkin yllättäviä ne käänteet elämässä.

Eli saattaisivat jopa osata varoittaa jostain taloudellisesti pohjalle tippuneena. Moni on siihen nähden hyvinkin skarppi, kaikki eivät  retkahda päihteisiin.

Vierailija
24/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullistahan tuossa on se vaikka on todennäköisesti ihan osaava PT niin uskottavuus on täysi 0

Miksi olisi? Mieluummin otan suoritustekniikoissa neuvoja vastaan ammattilaiselta, jolla on suht samanlaiset mittasuhteet kuin itselläni. 

Vierailija
25/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkö joku väittää ettei ulkonäöllä ole mitään väliä? Hyvä ulkonäkö on tie onneen, sillä silloin kaikki suhtautuvat sinuun positiivisesti.

Vierailija
26/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla uskottava plastiikkakirurgi, jos on ruma naama?

Parempi vertaus, voiko olla uskottava plastiikkakirugi jos sinulla tärisee kädet, mutta sinulla on tietotaito saada tärinä pois etkä tee mitään asialle.

Minusta tuo ei ole osuva vertaus. Ilmeisesti ylipaino ei estä ihmistä tekemästä personal trainerin työtä, mutta käsien tärinä kyllä estää kirurgin hommat.

Vierailija
27/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodittomalla voi olla hyviäkin sijoitusneuvoja, mutta turha hänen on antaa niitä toisille kodittomille. Miten he muka pystyisivät toteuttamaan niitä.

Koditon on usein jenkkilässä entinen vähintään keskituloinen. Tuolla on aivan uskomattomia kohtaloita (ytllä monta kanavaa näistä) ja voi olla hyvinkin yllättäviä ne käänteet elämässä.

Eli saattaisivat jopa osata varoittaa jostain taloudellisesti pohjalle tippuneena. Moni on siihen nähden hyvinkin skarppi, kaikki eivät  retkahda päihteisiin.

Oppivat mokomat kodittomat olemaan! 😁

Vierailija
28/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkö joku väittää ettei ulkonäöllä ole mitään väliä? Hyvä ulkonäkö on tie onneen, sillä silloin kaikki suhtautuvat sinuun positiivisesti.

Jos on tosi hyvännäköinen mutta epäystävällinen, on yleensä enemmän inhottu kuin pidetty. Nähty on...

Vierailija
29/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se törkeä kommentti, jos sanoo ylipainoista ihmistä ylipainoiseksi. Vähän sama kun sanoisi vaaleatukkaista naista vaaleatukkaiseksi. Nykyaikana ihmiset pöyristyy jo siitä, että joku sanoo totuuden ääneen, kun eletään tässä kehopositiivisuus hurmiossa. Ihminen ei tietenkään ole lihava, hän elää kehopositiivista elämää, vaikka lääketiede sanoo, että ylipainossa ei ole mitään positiivista.

Lihavuus vaikuttaa myös itsetuntoon ja hankoloittaa ihmissuhteiden muodostusta.

Vierailija
30/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Alkossa töissä vaikka olen absolutisti. Ei kai sekään ole uskottavaa.

Ei varmasti näy päällepäin että olet absolutisti,joten ei nyt osunut.

Olisiko se epäuskottavaa, jos näkyisi päällepäin?

Vierailija
31/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä on hyvät hampaat, plastiikkakirurgeilla sileät kasvot. Näin kaikilla esteettisiin asioihin kuuluvilla pitäisi olla. Ko. PT on yököttävä päästä varpaisiin. 

Vierailija
32/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Sillä pelkkä naamavärkki riittää. Itse olen hieman laiha jopa, mutta naama minulla on kuin petolinnun perse. Voitte kuvitella miten ihmiset suhtautuvat minuun ensisilmäyksellä...

Vierailija
33/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se törkeä kommentti, jos sanoo ylipainoista ihmistä ylipainoiseksi. Vähän sama kun sanoisi vaaleatukkaista naista vaaleatukkaiseksi. Nykyaikana ihmiset pöyristyy jo siitä, että joku sanoo totuuden ääneen, kun eletään tässä kehopositiivisuus hurmiossa. Ihminen ei tietenkään ole lihava, hän elää kehopositiivista elämää, vaikka lääketiede sanoo, että ylipainossa ei ole mitään positiivista.

Lihavuus vaikuttaa myös itsetuntoon ja hankoloittaa ihmissuhteiden muodostusta.

Jotkut ovat lihavia juuri siksi, että haluavat välttää ihmissuhteita. Esim seksiä ja sellaista.

Vierailija
34/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ohjaa ihmisiä liikkumaan, eikä laihtumaan. Siinä hän on hyvä.

Vierailija
35/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei kovin uskottava. 

Tämä. Olet itsesi käyntikortti, sama                  juttu kuin kävis kampaajalla. 

Vierailija
36/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran valituksen Stockmannille urheiluosaston myyjästä joka oli flegmaattinen ja helvetin lihava vanha ukko.

Vierailija
37/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse käymään tukevampana naisena salilla ja ihmettelin tuon pt:n instagramia nyt. Kyykkypainot on jotain 30 kilon luokkaa monessa videopätkässä, mikä on todella pieni paino tuon kokoiselle ihmiselle, kun jaloissa on luonnostaan enemmän lihasta ja voimaa kuin pienemmällä ihmisellä. Parin kk:n treenillä sain itse nostettua omat treenipainot kyykyssä 60 kiloon, pari kertaa harjoittelin alussa tekniikkaa tuolla 30 kilolla. 

Vierailija
38/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluisin PTn, joka on kovassa kunnossa. Esimerkki tsemppaa mua, ei kenenkään puheet. 

Vierailija
39/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole lihava PT tosiaan uskottava ei. Sama kuin uskottelisi muille olevansa muotiguru ja pukeutuu tuulipukuun ja crocseihin. Huonossa kunnossa oleva PT näyttää maailmalle, ettei usko siihen mitä yrittää myydä.

Vierailija
40/180 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se vaan niin on että tuossa ammatissa uskottavuus kärsii jos ei itse noudata antamiaan ohjeita ja se vielä näkyy aika räikeästi ulospäin.

Practice what you preach.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme