Miten pääsee eroon jenkkakahvoista/selkäläskistä??
Sovitin yhtä neulemekkoa ja hyi lvetti miltä siinä näytin takaapäin katsottuna! Lonkkaluiden yläosassa selän ja vähän kylkienkin puolella ihan hirveät muhkurat.
Kommentit (63)
Insuliinipitoisuudet pitää saada alemaksi. Jenkkakahvat syntyy liian korkeista insuliineista.
Eipä juuri mitenkään.
Tai no, erittäin kovalla tahdonvoimalla. Suorittaa äärimmäisen kurinalaista ruokavaliota ja liikuntarutiinia ensin vuoden putkeen. Jos ei riitä, sitten toinen vuosi. Ja kurinalaisuus tarkoittaa pilkulleen ohjeiden noudattamista. Ilman mitään tekosyitä.
Vierailija wrote:
Villi veikkaus että laihduttamalla?
Ei paljoa ole laihdutettavaa, kun painoindeksi on jo alle 20.
Ap
Vierailija wrote:
Insuliinipitoisuudet pitää saada alemaksi. Jenkkakahvat syntyy liian korkeista insuliineista.
Tässä voi olla perää.
Ap
Laihdutus ei valitettavasti ole yksi vaihto ehdoista. Oikeita ratkaisuja tarvitaan.
Rasvaprosentti alas eli salille ja 1600kcal päivässä.
Lopeta leivän ja muun hiilaripaskan puputus, rajaa hiilarit sinne 15-30g vuorokausi, alkaa jenkat katoomaan ja ajatus kirkastumaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Levitä alueelle rasvasoluja kutistavaa voidetta. Voiteen valmistamiseen löytyy ohje netistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Sitten olet laihaläski. Eli alat treenaamaan lihaksia kovaa salilla. Pidät rasvaprosentin alhaalla ja painoindeksin samana kuin nyt.
Lihasta kasvattamalla ja pätkäpaastolla
Tanssilla.
Se on lisäksi hauskaa.
Ja Aira Samulinin kunniaksi. Mulla on muuten sama ongelma: nyt olisi ihanaa käyttää neulemekkoja. Mutta ei vaan ole enää kolmikymppisen vartalo.
Mulla ei ole jenkkakahvoja ja vyötärö löytyi ylipainoisenakin. Mutta nuo selkäläskit omistin myös normaalipainoisena ja kun olin melko lihaksikas. Treenasin siis 3-4 kertaa viikossa ja juoksin useita kertoja viikossa. Mistä ne selkäläskit siis johtuu?
Hulavanteella, mitä painavampi sitä parempi
Onpa alhainen mulla oli tommoset lukemat 20-vuotiaana. Sen ajan valokuvista näkee että olin aikamoinen riuku. Lihakset ja naisellisen vartalon kehittyminen teki hyvää sekä ololle että ulkonäölle.
Olin semmonen hitaammin kehittyvä.
Laihduttamalla tarpeeksi laihaksi. Tää oli ainut joka mulla tepsi. T. 50 kg
Vierailija wrote:
Eikun ne syntyvät liiasta jenkkaamisesta, sen kun lopettaa niin johan pienenevät.
Läski nainen saa kyllä jotain nysämulukkuu mutta läski ukko ei saa hiivasintakaa värkkiä.