Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia ulkonäköä parantavia kikkoja on, joihin ei tarvitse kirurginveistä?

Vierailija
13.02.2007 |

Olen kuin petolinnun perse ja pitäis kai alkaa tekee jotain, vielä kun ei ole vanha ja ryppyinen.

Laihiksen ajattelin aloittaa.

Vinkkejä, millä saan itsetunnon ja ulkonäön kohenemaan!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lähtee hiuksista ja niiden leikkauksesta/kunnosta/vätistä

Harmaa hiirenhäntä ei kaunista ketään - ei ketään vaikkka jotku niin luulevatkin

Vierailija
2/47 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko se ihan oikeasti?? Mulla on maha aivan revennyt, on siis todella ruma ja olen vasta 22-vuotias.. Kaikki ovat sanoneet että mitään ei ole tehtävissä, aika voi haalentaa niitä hieman. Olen siis nuori ja haluaisin vielä näyttää ja tuntea itseni kauniiksi. Ole kiltti ja vastaa minulle jos tämän näet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ainakin vähentää meikkaamista. Antaa auringon ruskettaa ihoa luonnollisesti (ei solariumeja eikä itseruskettavia) ei mitään puutereita ja voiteita aurinkoon!

Vierailija
4/47 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-lumenen tehotipat (auttavat oikeasti väsyneeseen, kuivahtaneeseen ihoon)

-Biothermin bust-up-geeli rinnoille (ei nyt ehkä mihinkään täysin lässähtäneihin nahkapusseihin auta, mutta hieman ryhtiään menettäneiden rintojen kimmoisuutta parantaa huomattavasti)

-Vichy-raskausarpivoide ja muut vichy-tuotteet (saa apteekeista; tekevät minkä lupaavat, tosin ainakin tuon raskausarpivoiteen kanssa täytyy malttaa useampi kuukausi voidella)

Paljonko tuo Biothermin bust up-geeli maksaa? Ja voiko käyttää jos vielä imettää? Ja mistä sitä saa ostaa?

Vierailija
5/47 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään voide POISTA raskausarpia. Jos joku tykkää käyttää ja kokee saavansa siitä jotain kicksejä niin ok, mutta raskausarvet ovat arpia, ne eivät häviä (kuten eivät muutkaan arvet), ainoastaan vaalenevat ja muuttuvat huomaamattomammiksi (ilman kallista tököttiäkin). Eikä mikään rasva nosta tissejänne leijumaan. Täällä taitaa olla mainosmies paikalla.

Ihon kuntoon vaikuttaa myös ruokavalion oikeanlainen rasvahappokoostumus. Ne, jotka eivät syö kalaa, hyötyisivät ihonsa puolesta kalaöljykapseleista.

Suolaa kannattaa välttää, se aiheuttaa turvotuksia.

Vierailija
6/47 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: kaikki eivät rusketu

B: auringon säteily lisää ihosyöpäriskiä ja vanhentaa, muutaman vuoden päästä olet kurttuinen kuin rusina

Itse läiskin mieluummin voiteita naamaan kuin palan ja rypistyn

" nyt kesällä

kannattaa ainakin vähentää meikkaamista. Antaa auringon ruskettaa ihoa luonnollisesti (ei solariumeja eikä itseruskettavia) ei mitään puutereita ja voiteita aurinkoon! "

Vierailija
7/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa joku 40-50e

Vierailija
8/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näy ulospäin!

Itse en ole mikään missi todellakaan eli rumien ihmisten on tehtävä kaksinkertainen työ ollakeen siiistin ja raikkaan näköisiä. Kaunista meistä ei saa tekemälläkään mutta mun teesit on

*hyvä tukka (leikkaus ja värjäys, ja hyvin hoidettu)

* hyvät vaatteet (hoikentavat, ja omalle persoonalle sopivat)

* hyvät rintaliivit (kohottavat, tukevat ja antavat ryhtiä vartalolle)

* siisti, luonnollinen meikki (ei liian paljon, mutta ei liian vähänkään)

* Ihonhoito (kolme kertaa vuodessa käyn kosmetologilla ja käytän itseruskettavia voitetta, sillä saa tasaisen värin iholle)

* Nukkuminen ja ulkoilu, sekä kuntoilu (jos keho voi huonosti voi myös iho.)

Vierailija
9/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tärkein asia on uni. Itse nukun hirveästi. Viikonloput nukun ja lomat nukun. Nukkuessa kasvojen lihakset rentoutuvat, eikä ryppyjä synny kuten hereillä ollessa.

Tietysti voi miettiä, mitä elämää tää on, kun nukkuu kaiken vapaa-aikansa. No, pysyypähän nuorekkaana.

*Ihon höyryttäminen. Jokailtaiseksi rutiiniksi kannattaa ottaa oman ihon nopsa höyryttäminen. 2-3 minsaa kuuman veden yläpuolella riittää.

*Kananmunan valkuainen kiristää. Mulla on lörppäluomet, joita kiristelen kananmunan valkuaisella.

*Hiustenpidennys tai -tuuhennos. Näyttävät hiukset ovat aina näyttävät hiukset, you know.

*Vaalea meikkipohja. Vaikka täällä moni vannoo rusketuksen nimiin, itse pidän kasvot vaaleina. Ihanne olisi, jos oma iho olisi sileä, mutta jos ei ole, niin tököttiä nassuun. Näyttää ainaki kauempaa hyvältä ja nuorelta.

*Vaatetus. Jos ammatti sallii, kannattaa pukeutua nuorekkaasti. Pois huivit ja jakkupuvut. Mekot, hameet ja tyttömäiset releet parantavat ulkonäköä. 60-luvun tyyli on nuorekas.

*Pieni painonpudotus nostaa itsetuntoa ja vaikuttaa ainakin sitä kautta ulkonäköön.

Vierailija
10/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ripsiväriä päivittäin, mutta en kertakaikkiaan osaa tehdä mitään rajauksia, miten se tehdään kauniisti ja helposti?

Vierailija
11/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäise kajalit alaluomelle, sinne sisäpuolelle siis.

Minäkään en osaa rajailla omia silmiäni, mutta tummuutta silmiini saan nopeasti sillä kajalintuherruksella.

Vierailija
12/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kajaalia alas ja silmän sisäpuolelle!! Mikään ei niin tehokkaasti pienennä silmää ja tee naurettavan epävarman teinin näköiseksi! Ja kasarityyliseksi tosiaan, se ei ole yhtään muodikastakaan!

Osta kunnon kajal (esim Sisleyllä, Chanelilla, Diorilla on hyviä, pehmeitä kyniä) ja opettele piirtämään siisti viiva yläluomen ripsen tyveen (päälle). 60-luku on nyt muotia, joten silmämeikiksi monelle riittää tumma rajaus yläluomeen ja paljon mascaraa (jos olet kovin vaaleaihoinen, " suomalaisen näköinen" niin ei alaripsiin mascaraa.)

Parasta olisi kyllä käydä kosmetologilla tai meikkaajalla, joka näyttää miten paras silmämeikki tehdään.

RYHDISTÄ: yks hyvä keino on kuvitella hiuksista kattoon nauhat, jotka ovat kireällä (kuin roikkuisit katosta). Ryhti asettuu oikeaksi ( ei liian suoraksi) tällä konstilla.

Vierailija
13/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki kunnon kampaaja, kaunis väri ja leikkaus hiuksiin

Vierailija
14/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tupakka (se on varmin tapa tuhota ulkonäkö) pois , samaten liika alkoholi. Muutama lasi viikossa viiniä tai muuta mietoa on ok.

Jumppaa tai muua tarpeeksi rasittavaa liikunta vähintään noin 4 kertaa viikossa, lisäksi hyötyliikunta.

Hyvät ihonhoito tuotteet ja kasvonaamiot on must. Jos vaan on varaa niin kosmetologilla kannattaa käydä ainaksin keväisin ja syksyin, mieluiten kerran kuussa.

Riittävä yöuni ja lepo. Vältä stressiä. Juo vettä.

Vierailija
15/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä en muista yhtään kertaa tulleeni kampaajalta todella tyytyväisenä. Yleensä tuntuu, että sen lopputälläyksen jälkeen näytän ihan mielenterveyspotilaalta!

Vierailija
16/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusasiatkin hukassa, vaikka moni tässä ketjussa taas ne hallitsee.

Oma listani:

1. RYHTI, RYHTI, RYHTI. Maailman kauneinkin nainen näyttää surkealta jos hänen ryhtinsä on huono.

2. ja 3. HIUKSET ja KASVOJEN IHO. Kun nämä ovat kunnossa, ei ole väliä oletko klassisesti kaunis, sillä olet varmasti hyvännäköinen. Oikean föönaustekniikan opettelu on yksi parhaimpia kauneusvinkkejä mitä on. Tukan kuivaaminen, so. pöyhiminen, hiustenkuivaajan kanssa ei ole föönaamista, vaikka 99 % niin jostain syystä luulee. Tarkkailkaa mitä kampaaja tekee hiuksillenne kuivaajan ja harjan kanssa ja opetelkaa tekemään sama kotona: tervetuloa filmitähtitukka.

- - -

4. Hoikka vartalo. Karpatkaa, ihokin paranee.

5. Omannäköiset, yhteensopivat ja hyvälaatuiset vaatteet. Hyvät alusvaatteet.

6. Sopiva meikki. Meikkaaminen ei ole vaikeaa, mutta se pitää opetella - niin kuin kaikki muukin. Ei kannata mennä sieltä mistä aita on matalin ja kuvitella että niin saa hyvän lopputuloksen. Meikkipohja (iho), kulmat ja poskipuna todella tärkeitä. Kaikilla on yksi meikkihullu kaveri, kysykää vinkkejä. Laatu maksaa, ei voi mitään.

Vierailija
17/47 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ketju!

Vierailija
18/47 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalihasten voimistaminen: pää painaa aika paljon ja vatsalihakset on kuin puun runko, joka pitää ylävartaloa yllä. On tärkeetä tehdä muitakin kuin suoria vatsalihasliikkeitä. Pilates-liike, jossa tehdään selin makuussa samalla kiertäen vatsalihasliikkeitä sekä polkupyöräliikkeitä jaloilla, toimii hyvin.

Myös venyttely auttaa ryhtiin ja muutenkin ' sulostuttaa' ulkonäköä. Jos ei ehdi muuten liikkua, mutta tekee hyviä syväsenytyksiä 20 min. päivässä edes 3 kertaa viikossa, jo sillä saa hyviä tuloksia, ulkonäkö muuttuu. Lainaa kirjastosta ' Method Putkisto' tai saman kirjoittajan muita kirjoja.

Niskan venyttely voi myös tuoda terveempää väriä kasville.

Vierailija
19/47 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni näin kotiäitinä ollessa riittää kulmien ja ripsien kestovärjäys kosmetologilla kerran kuussa (väliajat siistin itse ja värjään kulmat jos tarvis).

Itseruskettavaa voidetta kasvoille kesät talvet, kesäisin muuallekin kroppaan. Aurinko ei ole ihosi ystävä! Nykyiset itseruskettavat on helppoja eikä haise kamalalle kuten ennen.

Meikki arkisin aivan minimaalinen, huulikiilto, silmiin rajaus ja ripsiväri.

Hiukset aina tiptop. Kampaajalla hyvä leikkaus ja väri, helpottaa kotona

Vierailija
20/47 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kosteusvoidetta päivittäin kasvoihin. Meikkaan todella vähän ja huomaamattomasti. NYpin kulmat säännöllisesti ja hiukset pidän hyväkuntoisena, kiiltävänä.

Positiivinen asenne kaikkeen! KYllä se siitä.

HUH, ihosi mahtaa olla todella kaunis