Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkia ulkonäköä parantavia kikkoja on, joihin ei tarvitse kirurginveistä?

Vierailija
13.02.2007 |

Olen kuin petolinnun perse ja pitäis kai alkaa tekee jotain, vielä kun ei ole vanha ja ryppyinen.

Laihiksen ajattelin aloittaa.

Vinkkejä, millä saan itsetunnon ja ulkonäön kohenemaan!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi nosto.

Vierailija
22/47 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihon puhdistus siihen tarkoitetuilla aineilla aamuin illoin. Hyvät rintsikat.

Ripsiväriä ripsiin.

Lapsen vaatteiden oston sijasta hanki itsellesi muutama uusi paita. Lindexillä ja Kappahlilla tarjouksia parin paidan seteistä alle 20 egee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisin itse kaljulta jos ei olisi huulipunaa ja rahausta (minulla on värittömät huulet)

Hyvä väri hiuksiin

Ryhti

iloinen ilme

Vierailija
24/47 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensin kokeilemassa hoitoa ja kun näin 10 minuutin jälkeen tulokset, niin ei tarvinnut kauaa miettiä, vaikka laite (ja hoitogeelit) vähän maksaakin.

Käytän kasvoile ja vartalolle. Tepsii. Kaikkea mahollista olen kokeillut, mutta tällä näkee tulokset heti. Ei tarvi odotella.

Vierailija
25/47 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää tasan mun tyylin - otan myös kestovärin kulmiin ja ripsiin ja käytän vaan huulipunaa - ihonhoito ja höyrytystä kasvoille jne .. mulla toi ruokavalio esim näkyy hiuksissa, jos syön epäterveellisesti ja muutenki

Vierailija
26/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko punertava mahongin väri ihan kamala? Muutenkin tämän hetken hiustrendit on ihan hukassa.

Vierailija
27/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylimainostettu juttu.

Vierailija
28/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vedenjuonti ainakin antaa mielikuvan puhdistumisesta, vaikka se ei oikeasti vaikuttaisikaan (toisaalta miksi kaikki sitten toitottavat sitä vedenjuonnin tärkeyttä, jos siinä ei olisi mitään perää?).

Mä olen aina juonut suht paljon vettä ja mulla on aina ollut tosi hyväkuntoinen ihokin. Siihen on kyllä varmasti muitakin syitä kuin vesi, se on vain yksi niistä.

Vierailija
29/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa soluille muodon ja kimmoisuuden, tarvitaan aineenvaihduntaan ja ruoansulatukseen, toimii voiteluaineena esim. nivelissä, silmä ja selkäydinnesteessä, lämmönsäätely(hikoilu) suojelee arkoja sisäelimiä, kuona-aineiden kuljetus ja eristys.

Vierailija
30/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin korostukset ja varjostukset tekevät ihmeitä koko kasvoille.

Kulmakarvojen muotoilu (ei mitään kapeita viiruja!)

Ryhtiä antavat alusvaatteet.

Korkoa kenkiin.

Säännöllinen kampaajalla käynti.

Hieronta (ammattilaisen luona).

Manikyyri & pedikyyri

Uudet vaatteet. Tai panostus asusteisiin.

Vierailija
31/47 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti??? Kiva vahanaama varmaan!

Vierailija
32/47 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama kuin levität sitä purkista naamasi. Puhtaus on kaiken perusta ja a ja o. Puhdistavia naamioitakin on hyvä käyttää.

Vierailija
33/47 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Method Putkiston tyyliin: rintalihasvenytys. Katso kirjasta ohjeet, että menee oikein. Itselläni ryhti oikenee tuolla näkyvästi, hartiat siirtyvät taaksepäin ja yläselän kyömy suoristuu.

Vierailija
34/47 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kestopigmentointi eye liner alueelle (kulmat myös voi tehdä mutta en suosittele)

- kestovärjäys kulmiin ja ripsiin säännöllisesti

- kosmetologikäynti säännöllisesti, esim joka toinen kuukausi

- vartalohoitoja kosmetologilla tai kotona kuorit ja kosteutat ihoa kunnon tuuotteilla

- hyvä kampaus, eli mene kampaajalle joka osaa katsoa minkä pituinen ja värinen tukka sinulle sopii (pitä tukka periaatteessa vetää piirteitä = naamaa alaspäin iän myötä)

- syö hyvin, juo vettä paljon ja syö vitamiineja sun muita

- kuntoile 2-3 kertaa viikossa

- nuku riittävästi

- pukeudu sopiviin (sekä koko että malli) vaatteisiin ja väreihin jotka pukevat sinua

Vierailija
35/47 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tulen tosi väsyneeksi ja pahoinvoivaksi (siis yököttää ihan) jos en ole juonut riittävästi. Ja yllättävän paljon sitä saa juoda, ehkei nyt ihan litratolkulla mutta reilu litra päivässä on ihan järkevä.

Uni ja ulkoilu on ainakin mielen kannalta ihan loistavia.

Vierailija
36/47 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvoiteella voi poistaa meikin

ei vesipesua, vaan kasvovedellä tai mineraalivedellä: laita kivennäisvettä suihkepulloon, raikastaa tosi hyvin.

valokynä silmien alle, mustat silmänaluset ovat karmeat.

kysy ammattilaisten neuvoja, meikkiosastoilla on töissä kosmetologeja ja muita koulutettuja, jotka osaavat auttaa ja auttavat. Voivat näyttää, miten tuotetta käytetään. Kannattaa. Itse kyselen aina kampaajaltakin neuvoja. Saa ihan kaupan päälle.

Vierailija
37/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen " kasvojen kohotus" ja voi tehdä kotona. Toimiii!!!

Vierailija
38/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten muista juoda.

Vierailija
39/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis veskiongelmia, jos joisin 1,5 litraa vettä heti aamusta.

Vierailija
40/47 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi korjaamisen varaa.