Suosittele Air Fryeria yhden hengen talouteen
Hassua olla perhefoorumilla kyselemässä yhden hengen talouteen sopivaa air fryeria, mutta kun ipana on isällään vaihtoviikot kuvittelisin että tällä tulis helposti tehtyä ittelle ruokaa. Viikolla syödään lapsen kanssa enemmän pastoja yms. Mulla on aika pieni keittiö / keittokomero tyyppinen keittiö eli ihan hirveen kokonen ei varmaan oo hyvä, mut ilmeisesti noilla ihan pienimmillä ei tee mitään? En oo ite aiemmin tätä hankkinut mut nyt oon alkanut miettiä että kun toi mun uuni on hidas (kaasu-uuni, asun tosi vanhassa talossa joka on kaupunkikaasussa kiinni) ois ehkä tämmönen hyvä. Tartteeko tommosen ympärille ison ilmatilan? Muita vinkkejä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kiittää asiavastaajia. En tiedä sohaisinko nyt jotain muurahaispesää, en ihan ymmärrä kaikkien sävyä, mut jokatapauksessa selkeästi tää herättää tunteita.
Mulla ei oo sen paremmin vesisänkyä, aromipesää kuin leipäkonettakaan, mut tätä mietin siltä kantilta että kun uuniruuat on helppoja, mut toi mun uuni todella hidas, vois ehkä saada nopeammin terveellistä ruokaa. Ite laitan tavallisessa uunissa usein kukkakaalia ja lohkoperunoita, mutta tosiaan kaasu-uunissa ne ottaa melkein 50 minuuttia mikä on arkisin aika paljon aikaa.En tiedä onko sanottu, mutta rasvakeitin saattaisi olla järkevämpi tuohon käyttöön.
Rasvakeitin haisee tosi pahalle ja sotkee. Kaveri oli polttanut kiveksensä kun kuuma rasva oli roiskahtanut.
Aliexpressissä on myynnissä kivessuojia juuri tuon varalle. Kiinalaiset kun ovat kovia friteeraamaan.
Minä puolestani suosittelen rakastajatarta
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani suosittelen rakastajatarta
Käykö hevonen?
Vierailija kirjoitti:
Ostin power:sta , 2l ja 20eur...ihan hyvä, en keksi mitä enemmän saisin vaikka kalliimman ostaisin.
Meillä myös tämä ja hyvin riittää, lähinnä laitan itselleni jotain pikaista lounasta tai lapsille paistan vaikka kalapuikot. Jos haluan leipoa tai tehdä laatikkoruokia, toki laitan uuniin, mutta meillä kyllä ihan pari vuotta vanha, hyvä ja nopea uuni. En halua koko keittiön tason leveyttä vievää jättipöhötintä, tuo ihan sopivan kokoinen kun taloudessa ei suursyömäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tämä: Airfryer Russel Hobbs Satisfry Air Medium 4 L ja juuri sopiva yhdelle hengelle, samoin aikuinen, jo kotoa pois muuttanut lapsi käy välillä syömässä ja tässä tulee hyvin meille molemmillekin.
Täällä sama. Ihan sopiva 1-2 hengelle ja paistoastia mahtuu pieneenkin tiskikoneeseen 👍
Mitä aivovammaisia tähän ketjuun on pesiytynyt? Aloittaja kysyy airfryereista ja jotkut jankuttaa rasvakeittimistä. Joku raivoaa, että ette tee niissä airfryereissä muuta kuin kaupan ranskiksia. Ihan älytöntä touhua.
Mulla on iso aifryer ja asun yksin. Olen tehnyt siinä itsetehtyjä lohkoperunoita tai ranskalaisia. Nytkin on pönttö pöhisemässä ja siellä on lohkoperunoita. Olen tehnyt myös possupihvejä ja broilerin fileitä airfryerissä. Leipääkin olen tehnyt muutaman kerran. Kertaakaan en ole siinä tehnyt kaupan ranskiksia tai lohkoperunoita. En ole niitä tehnyt uunissakaan kovin montaa kertaa elämässäni.
air fryerissä tällä hetkellä makaronilaatikko yhdelle paistumassa.