Mitä teillä tänään syödään?
Minä vasta mietin. Toisaalta voisi jonkun keiton keittää.
Kommentit (64)
Kalapuikot aina hyvä vaihtoehto. Miten niihin ei koskaan kyllästykään? -m
Kasvissosekeittoa, ja eilinen salaatinloppu kylkeen. Illalla jotain pientä grillistä, saunamakkarat ja muuta lisuketta.
Viikonloppuherkkuna tehdään pizzaa. Mm. juurikerättyjä suppiloita päälle. Nam!
Lounaaksi spagettia ja bolognesekestiketta, päivälliseksi linssikeittoa.
Itse tehtyä veripalttua, perunoita ja kurpitsasalaattia. Illaksi uuni-kirjolohi smetanassa.
Nuudeleita ja paistettuja kanttarellejä sekoitettuna bernaise valmiskatikkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Voi kanaa ja riisiä.
No voi voi kanaraukkaa!
Söin pari voigroisanttia ja korvapuustin.
Ei tiedä vielä, dyykkaan vasta pimeällä.
Suden lihaa raakana nam,vai oliko se koira joka tapauksessa nam.
Minulla oli keitetyt juurekset ja kanankoipi.
Tee joku ihana chilikasviskeitto!
Tortellonivuoka. Tortelloneja (mulla aur.kuiv.tomaati + juustotäytettyjä), tomaattikastike, valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, juustoraaste. Todella hyvä, helppo ja edullinen!
Uunilohta, perunoita ja parsakaalia.
Nakkisoppaa pakkasesta. Kahdesti puuroa hillolla. Juon monta kuppia teetä. Kuun loppu--viikko menee yleensä puuroa syöden, mahdollisesti pakkasesta jotain. Kannattaa alkukuusta täyttää pakastin että on muuta kuin puuroa vikat päivät kuussa. Unelmissa Kotipizzan lätty...
Vierailija kirjoitti:
Nakkisoppaa pakkasesta. Kahdesti puuroa hillolla. Juon monta kuppia teetä. Kuun loppu--viikko menee yleensä puuroa syöden, mahdollisesti pakkasesta jotain. Kannattaa alkukuusta täyttää pakastin että on muuta kuin puuroa vikat päivät kuussa. Unelmissa Kotipizzan lätty...
Järkevämpää ois vaan paastota kuin syödä jotain porRidgee!!!
Annan vihjeitä, nopea tehdä kinkkukiusaus, lihapullat ja kaupan kastike, Italian pata, kanakastike valmis curry kastike, wokata jne