Mitä teillä tänään syödään?
Minä vasta mietin. Toisaalta voisi jonkun keiton keittää.
Kommentit (64)
Palat paistettua lohta, pieniä jauhoisia perunoita keitettynä, bearnaisekastike, kaverina rakuunaporkkanoita ja sekosalaatti. Jälkkärinä kahvia ja omenamurupiirakkaa. Kerran viikossa syödään ns. paremmin. ;)
Katkarapu leipää. Oliiviöljyä. Tilliä. Viini lasi valkoviini. Lautasliinat ja meriaiheiset. Jääkärimarssi soi ja omenaa uunissa kanelia sokeria vaniljakastiketta. Marssi soi jumpan takia ja koska historia. Meillä on myös Amerikan marssimusiikki CD.
Järkyttävää miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät.
Meillä on tortilla kriisi. Kuivaa läpyskää ei enää kukaan halua. Mutta itse paistettua lättyä menee itse tehtyä omenahilloa.
Lounaaksi syötiin ulkona Vietnamilaista. Illalla teen vegaanisen kermaisen tofu-kasviscurrykastikkeen ja proteiinipastaa.
En tiedä. Tuolla on toissapäiväistä linssikeittoa, sitten poika puhui pitsan teosta ja itse olin miettinyt vaan raviolien ja kastikkeiden heittämistä uuniin.
Jos poika tuossa kohta puolin aloittaa tekemään, niin sillähän sitten mennään. Itsehän en kummosesti meinaa keittiöosastolla tänään osallistua. Korkeintaan käyn jääkaapilla täyttämässä viinilasiani.
Vierailija kirjoitti:
Palat paistettua lohta, pieniä jauhoisia perunoita keitettynä, bearnaisekastike, kaverina rakuunaporkkanoita ja sekosalaatti. Jälkkärinä kahvia ja omenamurupiirakkaa. Kerran viikossa syödään ns. paremmin. ;)
Eli huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tortilla kriisi. Kuivaa läpyskää ei enää kukaan halua. Mutta itse paistettua lättyä menee itse tehtyä omenahilloa.
Mä olen jo vuosia jättänyt tortilla läpyskän pois ja syön salaatit ja kastikkeet lautaselta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tuolla on toissapäiväistä linssikeittoa, sitten poika puhui pitsan teosta ja itse olin miettinyt vaan raviolien ja kastikkeiden heittämistä uuniin.
Jos poika tuossa kohta puolin aloittaa tekemään, niin sillähän sitten mennään. Itsehän en kummosesti meinaa keittiöosastolla tänään osallistua. Korkeintaan käyn jääkaapilla täyttämässä viinilasiani.
Jääkaappijuoppo! Oletteko pojan kanssa alkoholisoituneet yhdessä vai yritättekö pitää yhteyttä muihinkin ihmisiin?
Lounaaksi jauhelihakeittoa, päivälliseksi kanaa, paistettua riisiä ja salaattia.
Paistoin Wiener-leikkeen pannulla ja uunissa muhi ranskiksia, joten sellaisia söin. Kylkeen vielä pari palaa ciabattaa ja itse tehtyä coleslaw-salaattia.
Ensin otetaan tuima napsu.
Sitten alkuruuaksi Lillin kuhaa ja silliä kullekin.
Pääruokana mullia padassa ja kipakoita nakkeja.
Jälkiruuaksi vattuviiliä ja pimeä sumppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappijuoppo! Oletteko pojan kanssa alkoholisoituneet yhdessä vai yritättekö pitää yhteyttä muihinkin ihmisiin?
Mitä? :D
Melkoisia oletuksia. Asumme perheenä, meitä on 2+5 ja lasten kavereita tuossa. Tämä lukiolainen (ei toistaiseksi ole viinamäen miehiä)puhui pitsoista, kun kaverinsa on taikinoita testannut ja tulee kohta niiden kanssa. Virittelevät pihauunia paistoa varten. Annan poikien häärätä.
Mulla on just 14 vrk:n työputki takana, että todellakin huilin ja avasin viinin. Valkoviinin, tykkään siitä kylmänä. Hönttiä lähteä edes vastaamaan, mutta kun jututtaa.
Kasvissosekeiton tein lounaaksi. Raejuuston laiton mukaan lautaselle. Sitten päivällinen oli uunilohta, kurkkua, avokadoa ja raejuustoa. Muuten banaani aamupalaksi, ja manteleita napostelin vähän.
Tänään on ollut kevyt päivä ruokailun suhteen, eilen tuli syötyä kaikkee huonoo viljamättöä. Pakko tasoittaa turvotus pois.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät.
No mitä sää ite syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia oletuksia. Asumme perheenä, meitä on 2+5 ja lasten kavereita tuossa. Tämä lukiolainen (ei toistaiseksi ole viinamäen miehiä)puhui pitsoista, kun kaverinsa on taikinoita testannut ja tulee kohta niiden kanssa. Virittelevät pihauunia paistoa varten. Annan poikien häärätä.
Mulla o
eli pelkkä kaappijuoppo. hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia oletuksia. Asumme perheenä, meitä on 2+5 ja lasten kavereita tuossa. Tämä lukiolainen (ei toistaiseksi ole viinamäen miehiä)puhui pitsoista, kun kaverinsa on taikinoita testannut ja tulee kohta niiden kanssa. Virittelevät pihauunia paistoa
Ok boomer.
Päivällä söin nakkileipiä. Kohta syön lasagnea, kuhan on sulanut. Löysä pvä tänään
Tortillaa syötiin, teen illemmalla omenapiirakkaa😃