Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tänään syödään?

Vierailija
28.09.2024 |

Minä vasta mietin. Toisaalta voisi jonkun keiton keittää.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillaa syötiin, teen illemmalla omenapiirakkaa😃

Vierailija
42/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenkoli-herkkusieni pastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palat paistettua lohta, pieniä jauhoisia perunoita keitettynä, bearnaisekastike, kaverina rakuunaporkkanoita ja sekosalaatti. Jälkkärinä kahvia ja omenamurupiirakkaa. Kerran viikossa syödään ns. paremmin. ;)

Vierailija
44/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapu leipää. Oliiviöljyä. Tilliä. Viini lasi valkoviini. Lautasliinat ja meriaiheiset. Jääkärimarssi soi ja omenaa uunissa kanelia sokeria vaniljakastiketta. Marssi soi jumpan takia ja koska historia. Meillä on myös Amerikan marssimusiikki CD. 

Vierailija
45/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. 

Vierailija
46/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tortilla kriisi. Kuivaa läpyskää ei enää kukaan halua. Mutta itse paistettua lättyä menee itse tehtyä omenahilloa. 

Vierailija
47/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi syötiin ulkona Vietnamilaista. Illalla teen vegaanisen kermaisen tofu-kasviscurrykastikkeen ja proteiinipastaa.

Vierailija
48/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuolla on toissapäiväistä linssikeittoa, sitten poika puhui pitsan teosta ja itse olin miettinyt vaan raviolien ja kastikkeiden heittämistä uuniin.

Jos poika tuossa kohta puolin aloittaa tekemään, niin sillähän sitten mennään. Itsehän en kummosesti meinaa keittiöosastolla tänään osallistua. Korkeintaan käyn jääkaapilla täyttämässä viinilasiani.

Vierailija
49/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palat paistettua lohta, pieniä jauhoisia perunoita keitettynä, bearnaisekastike, kaverina rakuunaporkkanoita ja sekosalaatti. Jälkkärinä kahvia ja omenamurupiirakkaa. Kerran viikossa syödään ns. paremmin. ;)

Eli huomenna?

Vierailija
50/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tortilla kriisi. Kuivaa läpyskää ei enää kukaan halua. Mutta itse paistettua lättyä menee itse tehtyä omenahilloa. 

Mä olen jo vuosia jättänyt tortilla läpyskän pois ja syön salaatit ja kastikkeet lautaselta.

Vierailija
51/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tuolla on toissapäiväistä linssikeittoa, sitten poika puhui pitsan teosta ja itse olin miettinyt vaan raviolien ja kastikkeiden heittämistä uuniin.

Jos poika tuossa kohta puolin aloittaa tekemään, niin sillähän sitten mennään. Itsehän en kummosesti meinaa keittiöosastolla tänään osallistua. Korkeintaan käyn jääkaapilla täyttämässä viinilasiani.

Jääkaappijuoppo! Oletteko pojan kanssa alkoholisoituneet yhdessä vai yritättekö pitää yhteyttä muihinkin ihmisiin?

Vierailija
52/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi jauhelihakeittoa, päivälliseksi kanaa, paistettua riisiä ja salaattia.

Vierailija
53/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin Wiener-leikkeen pannulla ja uunissa muhi ranskiksia, joten sellaisia söin. Kylkeen vielä pari palaa ciabattaa ja itse tehtyä coleslaw-salaattia.

Vierailija
54/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin otetaan tuima napsu.

Sitten alkuruuaksi Lillin kuhaa ja silliä kullekin.

Pääruokana mullia padassa ja kipakoita nakkeja.

Jälkiruuaksi vattuviiliä ja pimeä sumppi.

Vierailija
55/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappijuoppo! Oletteko pojan kanssa alkoholisoituneet yhdessä vai yritättekö pitää yhteyttä muihinkin ihmisiin?

Mitä? :D

Melkoisia oletuksia. Asumme perheenä, meitä on 2+5 ja lasten kavereita tuossa. Tämä lukiolainen (ei toistaiseksi ole viinamäen miehiä)puhui pitsoista, kun kaverinsa on taikinoita testannut ja tulee kohta niiden kanssa. Virittelevät pihauunia paistoa varten. Annan poikien häärätä.

Mulla on just 14 vrk:n työputki takana, että todellakin huilin ja avasin viinin. Valkoviinin, tykkään siitä kylmänä. Hönttiä lähteä edes vastaamaan, mutta kun jututtaa.

Vierailija
56/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosekeiton tein lounaaksi. Raejuuston laiton mukaan lautaselle. Sitten päivällinen oli uunilohta, kurkkua, avokadoa ja raejuustoa. Muuten banaani aamupalaksi, ja manteleita napostelin vähän.

Tänään on ollut kevyt päivä ruokailun suhteen, eilen tuli syötyä kaikkee huonoo viljamättöä. Pakko tasoittaa turvotus pois.

Vierailija
57/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. 

No mitä sää ite syöt? 

Vierailija
58/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia oletuksia. Asumme perheenä, meitä on 2+5 ja lasten kavereita tuossa. Tämä lukiolainen (ei toistaiseksi ole viinamäen miehiä)puhui pitsoista, kun kaverinsa on taikinoita testannut ja tulee kohta niiden kanssa. Virittelevät pihauunia paistoa varten. Annan poikien häärätä.

Mulla o

eli pelkkä kaappijuoppo. hyi

Vierailija
59/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia oletuksia. Asumme perheenä, meitä on 2+5 ja lasten kavereita tuossa. Tämä lukiolainen (ei toistaiseksi ole viinamäen miehiä)puhui pitsoista, kun kaverinsa on taikinoita testannut ja tulee kohta niiden kanssa. Virittelevät pihauunia paistoa

Ok boomer.

Vierailija
60/64 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä söin nakkileipiä. Kohta syön lasagnea, kuhan on sulanut. Löysä pvä tänään