Ei taida Williamista tulla kuningasta jos Charles saa elää vielä 5 vuotta?
Epäilenpä että näin käy.
Kommentit (28)
Koska omaisuus palautetaan kansalle kun nämä riistäjät kuolee?..eletään vuotta 2024 ja laiskureilla kassa paisuu tekemättä mitään.Eikö olis aika vaihtaa ketut aatelisiin ja jahti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuningashuone mihinkään kaadu, ei vähään aikaan ainakaan.
Miksei? Mitä järkeä yhden perheen erityisasemassa muka on?
Koska nämä tyhjäntoimittajat pistetään verolle ja vankilaan ........syytöslista on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän et ole sitä päättämässä, sen enempää kuin muiden maiden vaalituloksiakaan.
Olettekos kateellisia kun ette itse syntyneet hoviin vai mikä hanuria kaivelee? Ei vaikuta Suomi taviksen elämään mitenkään.
Olettekos kateellisia kun ette itse syntyneet hoviin vai mikä hanuria kaivelee? Ei vaikuta Suomi taviksen elämään mitenkään
Syntyä vangiksi perheeseen ja sukuun ..älä naurata,olen mielummin köyhä ja huoleton hulivili .
Vierailija kirjoitti:
Olettekos kateellisia kun ette itse syntyneet hoviin vai mikä hanuria kaivelee? Ei vaikuta Suomi taviksen elämään mitenkään.
Eihän tässä nyt ole siitä kyse, että monarkia pitäisi lopettaa, vaan ainoastaan Britannian kuningashuone. Walesin pariskunta saa ihan järkyttävää saastaa päälleen, mutta muut hovit ovat ihan ok. Aloituksessa ei siis puhuta yleisesti ottaen, vaan juuri Williamista, eli se kertoo oleellisen.
Joku on todella katkera ja kateellinen heille jostain syystä, vaikka ovat niitä vaatimattomampia, koko ajan säästökuurilla ja samoissa rytkyissäkin useimmiten. Lapset villapaidoissa ja -takeissa, niin arkisesti. Palveluskunta minimoitu, itse kokkaillaan ja tehdään kotiaskareita perheenä. Kate nähty usein itsekseen verskoissa kauppareissullaan, ilman turvamiehiä, kun William oli vielä helikopterikuski, ennen hoviin muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän et ole sitä päättämässä, sen enempää kuin muiden maiden vaalituloksiakaan.
En päätä myöskään Ukrainan sodasta tai ensi vuoden Oscareista, mutta kai minä voin mielipiteeni sanoa?
Miksi? Willshän on kai itsekin suosittu ja vaimonsa on supertähti. Tytär on myös ollut lupaavan karismaattinen esiintymisissään.
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä tyhjäntoimittajat pistetään verolle ja vankilaan ........syytöslista on pitkä.
Tuo viitannee Venäjän nykyhallintoon, joka on osannut koota itselleen rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska omaisuus palautetaan kansalle kun nämä riistäjät kuolee?..eletään vuotta 2024 ja laiskureilla kassa paisuu tekemättä mitään.Eikö olis aika vaihtaa ketut aatelisiin ja jahti päälle.
1) Britannian kansa rakastaa monarkiaa
2) Tuovat Beitanniaan rahaa turistituloina,kuin vievät veromarkkoina rahaa
3) Kun Williamista tulee kuningas, hän tulee uudistamaan kuningashuonetta vastaamaan nykyajan tarpeita. Niin teki Charleskin päästyään valtaan.
Eipä pitänyt Charlesistakaan koskaan tulla kuningasta. Jopa arvostamani toimittaja Erkki Toivanen sanoi aikoinaan, ettei Charlesista ikinä tule kuningasta, mutta tulipa silti.
Tuo viitannee Venäjän nykyhallintoon, joka on osannut koota itselleen rahaa.
Ja nämäkö ei ....engelsmanit ,vuosisatoja ovat kansalta roposet ryöstäneet,verot ,kerro miten voi omistaa noin paljon tekemättä mitään verellä perittyä omaisuutta ja maailmalla huh mitä ovat kassaan ryöstäneet valloitusretkellä kuninkaan nimessä.Joten eikö olis aika tehdä loppu tästä teatterista.Hirttolavalle koko porukka.
Harry tulee oleman uusi kuningas..william kireine eukkoineen muuttaa antarktiselle pingviinejä laskemaan...juipilla on muuten karseen näköinen eukko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Britannian kansa rakastaa monarkiaa
2) Tuovat Beitanniaan rahaa turistituloina,kuin vievät veromarkkoina rahaa
3) Kun Williamista tulee kuningas, hän tulee uudistamaan kuningashuonetta vastaamaan nykyajan tarpeita. Niin teki Charleskin päästyään valtaan.
Ja Charlesilla ei ollut edes mahdollisuutta uudistaa niin paljon kuin olisi halunnut. Se olisi tulkittu mamman muiston häpäisyksi..
Miten ei tule? Tulee kun isänsä kuolee.