Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko töissä oma itsesi vai vedätkö roolia?

Vierailija
27.09.2024 |

Kiinnostaisi tietää. 

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen oma itseni. En ole mikään näyttelijä, joka jakaisi vetää 8 tuntia päivässä jotain esitystä 

Vierailija
2/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän töissä tietty ammattilainen rooli on päällä. Kotona ja vapaalla teen eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän töissä tietty ammattilainen rooli on päällä. Kotona ja vapaalla teen eri asioita.

Niin minäkin teen eri asioita töissä ja vapaalla, kun töissä pitää tehdä töitä ja vapaalla ihan mitä huvittaa, mutta ihan sama ihminen olen kuitenkin. 

Vierailija
4/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö töissä jotain mukavaa ihmistä ja kotona olet sitten joku pirttihirmu, joka huutaa ja räyhää perheelleen?

Vierailija
5/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö töissä jotain mukavaa ihmistä ja kotona olet sitten joku pirttihirmu, joka huutaa ja räyhää perheelleen?

Mistä päätelty että mulla on perhe?

Vierailija
6/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on monimutkainen kysymys.

Jos joku tuntee tarvetta vetää roolia, eikö olisi roolia myös olla vetämättä sitä?

Vierailija
7/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin teen eri asioita töissä ja vapaalla, kun töissä pitää tehdä töitä ja vapaalla ihan mitä huvittaa, mutta ihan sama ihminen olen kuitenkin. 

Samalla ihmisellä voi hyvinkin olla erilaisia rooleja elämässään. Eikä se rarkoita sitä että ihminen muuttuisi joksikin toiseksi vaihtaessaan roolia tai sitä että joutuisi esittämään.

Vierailija
8/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla ihmisellä voi hyvinkin olla erilaisia rooleja elämässään. Eikä se rarkoita sitä että ihminen muuttuisi joksikin toiseksi vaihtaessaan roolia tai sitä että joutuisi esittämään.

Ei mun luonteessa ainakaan ole mitään erilaisia rooleja. En pelaa roolileikkejä. 

Vierailija
9/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vedän roolia. En vahvasti, mutta hieman. Oletan että jokainen terve ihminen vetää töissä roolia, ei siellä mikään avoin kirja tarvitse olla.

Vierailija
10/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty vetää minkäänlaista roolia töissä. Olen aina oma itseni.

Vierailija
11/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta on työrooli päällä. Ei kukaan työnantaja katselisi hidasta ja laiskaa, helposti omiin ajatuksiinsa uppoutuvaa lähes mykkää mörökölliä työpaikalla kovin pitkään.

Vierailija
12/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vedän roolia. En vahvasti, mutta hieman. Oletan että jokainen terve ihminen vetää töissä roolia, ei siellä mikään avoin kirja tarvitse olla.

Siis mitä roolia? Minä olen ihan oma itseni, mutta en minä nyt elämästi kerro kaikkia asioita kaikille tai esitä olevani jotain toista mitä itse asiassa olen. 

Vierailija
13/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi itselle esittää mitään roolia, Olen ainoa työntekijä.

Vierailija
14/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä töissä roolia, työni kuvastaa niin hyvin persoonaani että se on osa minua. Ihmissuhteissa sen sijaan menee rooli päälle.

Vierailija
15/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli vaan esimerkki. Olet joku mielipuoli, joka joten kuten yrittää selvitä työpäivästä normaalina. Kotona sitten hulluus tulee esiin.

Sä siis räyhäät sekä kotona, töissä että aihe vapaalla?

Vierailija
16/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli vaan esimerkki. Olet joku mielipuoli, joka joten kuten yrittää selvitä työpäivästä normaalina. Kotona sitten hulluus tulee esiin.

Sä siis räyhäät sekä kotona, töissä että aihe vapaalla?

Joo kyllä räyhään. Monta kertaa pomo on saanut kuulla kunniansa, mutta silti palkankorotuksia antaa ja pyytää anteeksi, kun ei hoida asioitaan tarpeeksi hyvin. 

Vierailija
17/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähintäänkin jonkinlainen sordiino päällä täytyy olla. Ei pomoa ja kollegoita voi haukkua idiooteiksi, vaikka kuinka mieli tekisi.

Vierailija
18/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä roolia? Minä olen ihan oma itseni, mutta en minä nyt elämästi kerro kaikkia asioita kaikille tai esitä olevani jotain toista mitä itse asiassa olen. 

Esimerkiksi asiakaspalvelijan, opettajan, asiantuntijan tai lääkärin roolia. Missä työssä voi olla täysin oma itsensä?

Vierailija
19/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vähintäänkin jonkinlainen sordiino päällä täytyy olla. Ei pomoa ja kollegoita voi haukkua idiooteiksi, vaikka kuinka mieli tekisi.

En minä vapaallakaan hauku ketään idootiksi. Ei kuulu mun luonteeseen. .

Vierailija
20/208 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi asiakaspalvelijan, opettajan, asiantuntijan tai lääkärin roolia. Missä työssä voi olla täysin oma itsensä?

Siis miksi noissa nyt pitäisi esittää jotain roolia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi