US: "Susilaumat lähestyvät nyt pääkaupunkiseutua". Onneksi olkoon, vihreät mutta varokaa, luonto lähenee
Vihdoinkin vihreätkin saavat kokea jotain aitoa ja ihmeellistä, kun susilaumatkin lähestyvät pääkaupunkiseutua!
Muistakaa kuitenkin, että yhtäkään sutta ei saa ampua.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässähän on jo 10 vuotta asuttu susireviirillä, että se on jo aika arkinen asia. Peuran raadot siirretään syrjemmälle kun niitä löytyy. Joskus joku susi käy pihoissa, mutta kyllä se aamuun mennessä on yleensä lähtenyt. Odotellaan nyt rauhassa, että ne laumat lisääntyy uusille reviireille, niin varmasti saadaan ip-lehdistä lukea kenen housuissa on sitä lämmintä velliä. Ei täällä maakunnissa kukaan enää susista hötkyile.<
Metsästäjät on mielestäsi vastuuttomia koiranomistajia?
Meni ihan toiseen aiheeseen. En tunne metsästäjiä, niin vaikea ottaa asiaan kantaa. Entä mitä mieltä itse olet?
No eihän se toiseen aiheeseen mennyt, kun sanoit ettei vastuullisille satu vahinkoja. Enpä kovin montaa yhtä hyvin koiraansa pitäviä tunne kuin suurin osa metsästävistä koiranomistaja tutuistani.
Mun eläinlääkärituttu on ihan toista mieltä. Metsästyskoiria pidetään turhan usein pelkkinä välineinä.
Mun eläinlääkärituttu on ihan toista mieltä. Metsästyskoiria pidetään turhan usein pelkkinä välineinä.
Enpä ole kuullut eläilääkärin suusta ennenkään yhtäkään järkevää kommenttia metsästystä koskien. Sama kun kysyisit Lavrovilta onko Putin hyvä jätkä.
Täällä Turun seudulla on susia eniten (puolet Suomen susista on Varsinais-Suomessa) ja täällä on varsin vankka vihreiden kannatus. Ap on lapsellinen.